Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin katellinen tuolle house of philia blogistille

Vierailija
03.08.2014 |

=( rahaa on millä mällätä. Kalliita vaatteita, lomamatkoja, lapset puettu kauniisti jne...minusta itsekin kaunis. Kun vain olisi rahaa ja jaksamista samanlaiseen. Aina siistiä. Käyköhän monellakin blogistilla siivooja säännöllisesti. Ei vaan jaksa enää nuhruista kotia ja lapsia ja sitä ettei taaskaan kesällä päässyt mihinkään pitkälle lomalle. Ylihuomenna töihin. Huoh..miten jaksaa pimeä syksy.

Mutta siis ihana koti hänellä ja kaikki puitteet. Elämä ei ole reilua millään kaavalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita voi nähdä myös toisin: on eronnut eli nykyisin uusperheessä ja kaikki tietää, että nuo kuviot eivät välttämättä ole ihan helppoja. Tuntee painetta ikääntymisestä ja tämän vuoksi huulia on täytetty ja jotain on tehty myös muulle naamalle.

Vierailija
2/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Ulkonäköä ei ainakaan tarvii kadehtia. Ihan friikin näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en seuraa blogeja mutta mielenkiinnosta kävin katsomassa tätä. Mistä ihmeestä sä olet kateellinen? Lapset ihan normivaatteissa, koti on mun mielestä tylsä, ei mitään ihmeellistä ja se asuu Västeråsissa.

huomaisin yhdet lomakuvat Kreikasta. En tiedä, oliko muita, mutta eihän siitä nyt kateellinen kannata olla.

Vierailija
4/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tästä blogista, mutta juurihan oli hesarin sivuilla juttua tästä bloggareiden kotien siisteydestä. Kun ottaa kuvia tietyistä kuvakulmista saa rajattua kuvan ulkopuolelle esim. juuri kaikki sotkut. Ei bloggareillakaan ole aina sellaista kun kuvissa, tottakai ne laittaa kodin nätiksi kuvia varten. Ihan turhaa olla kateellinen.

Vierailija
5/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI toi nainen ole ainakaan niin kaunis että kannattaa olla kateellinen. Ja sen lapsikaan ei ollut kovin kaunis. Tavallinen. Lomamatka Kreikkaan ei kait hirveästi maksa?

Vierailija
6/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 12:13"]

Mä en seuraa blogeja mutta mielenkiinnosta kävin katsomassa tätä. Mistä ihmeestä sä olet kateellinen? Lapset ihan normivaatteissa, koti on mun mielestä tylsä, ei mitään ihmeellistä ja se asuu Västeråsissa.

huomaisin yhdet lomakuvat Kreikasta. En tiedä, oliko muita, mutta eihän siitä nyt kateellinen kannata olla.

[/quote]

aika usein pukee lapset merkkivaatteisiin. Meillä ei ainakaan niihin ole varaa vaan mennään h&m, lindex ym vaatteissa. Myös itse käyttää paljon merkkivaatteita mitä varmaan saa ilmaiseksi. 

Niin ja lomalla olisi kelvannut vaikka se Kreikan matkakin. 

Tietääkseni ei käy töissä ollenkaan. 

ap

Vierailija
7/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 12:03"]

Haha. Ulkonäköä ei ainakaan tarvii kadehtia. Ihan friikin näköinen.

[/quote]

Siis mitä? Kävin nyt ensimmäistä kertaa katsomassa blogia, ja siellä oli kaunis nainen ja söpö pikkutyttö. Ihme väkeä täällä taas kommentoimassa...

Vierailija
8/8 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että ihmisiä kiinnosta tollainen blogi. Naama oikeesti ihan hirveen näkönen, kaikkea täytettä laitettu liikaa joka puolelle. Eikä lapsetkaan mielestäni ole mitään kovin nättejä. Sorry tää on vaan mun mielipide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä