Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kasvorasvat kuoriutuvat naamasta irti?

Vierailija
24.07.2021 |

Kun vähänkin osuu sormi naamalle niin rasva irtoaa valkeana tahmasena mössönä vaikka ois kuivunut jo

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki.

Vierailija
2/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lukuisat rasvat! Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö kasvovettä?

Vierailija
4/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paksu kerros.

Ootko muute koskaan kuorinut ihon?

Vierailija
5/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on pintakuiva. Rasva ei imeydy ihoon. Kosteutta ihoasi että pintakuivuuden poistuu. Ihosolut vaihtuvat seitsemässä viikossa eli ota kosteuskuuri.

Vierailija
6/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iho on pintakuiva. Rasva ei imeydy ihoon. Kosteutta ihoasi että pintakuivuuden poistuu. Ihosolut vaihtuvat seitsemässä viikossa eli ota kosteuskuuri.

Miten voi kosteuttaa ihoa?

Vierailija
7/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kosteuttaa ihoa?

Kasvovedet, kosteuttavat seerumit. Kemiallinen kuorinta tehostamaan imeytymistä.

Vierailija
8/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Liian paksu kerros rasvaa.

2. Et hiero naamarasvaa ihoon, lätkit sen vain päälle.

3. Rasvaat likaista ihoa.

4. Rasvasi on todella rasvaista ja ihosi hikoilee sen alla.

Tuossa syitä mistä valita.

Vierailija
9/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samaa ongelmaa. Tuntuu, että rasvat jäävät vain ahdistavaksi tukahduttavaksi kalvoksi ihon pintaan ja kun seuraavan kerran pesee naaman tai käy suihkussa tms. niin sellainen limainen kerros vaan irtoaa ihon pinnasta ja tuntuu, että mitään ei ole imeytynyt.

Kuorinta auttaa ehkä vähän, mutta kuoriakaan ei voi liikaa.

Ja jos iho pääsee atopian/allergian takia kuivumaan ihan hiekkapaperiksi niin tuntuu, että siihen ei uppoa enää mikään.

Vierailija
10/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränlaiset tuotteet sun iholle. Joko liian kevyt eli geeli tms. tai sitten liian paksu voide. Kuori iho ja levitä ohut kerros jotain kevyttä ja hyvin imeytyvää, mieluiten silikonitonta voidetta.

Vierailija
11/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse mitään kasvovesiä. Suihkussa lämpimän virtaavan veden alla froteepyyhkeellä "kuorit" kuolleen ihokerroksen. Suihkun jälkeen lääpit voidemaista rasvaa (itse käytän Nivea Soft yleisrasvaa, se toimii naamallakin ja imeytyy hyvin) ihollesi ja hierot sen ihoon. Jos tuntuu että sitä jää ylenmäärin silti, anna imeytyä n. 10 minuuttia ja sitten kevyesti taputtelet naaman ihoa talouspyyhepaperilla, siihen lähtevät ylimääräiset.

Tuo Nivean rasva on ihan älyttömän hyvä (sokkotesteillä todettu), imeytyy nopeasti, eikä tahraa. Hyvin lievästi parfymoitu, en itse saa oireita siitä vaikka monista rasvoista saankin.

Vierailija
12/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan monenkin voiteen pysymään naamassa, mutta auta armias, jos laitat päälle kerroksen värivoidetta. Sitten irtoaa molemmat kerrokset :(

Mun muistaakseni Erisan-kasvovoide pysyy, vaikka laittaisi BB-voidetta päälle. Suosittelen tätä.

Kyllä tossa kuoriutumisessa on joku sellainenkin juttu, että se on joidenkin voiteiden ominaisuus. Joku ainesosa sitä aiheuttaa selvästi eli että ei ole vain naaman rasvaisuudesta tai väärästä leivtystavasta kiinni. Nekin totta kai vaikuttavat.

Vierailija
13/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tarvitse mitään kasvovesiä. Suihkussa lämpimän virtaavan veden alla froteepyyhkeellä "kuorit" kuolleen ihokerroksen. Suihkun jälkeen lääpit voidemaista rasvaa (itse käytän Nivea Soft yleisrasvaa, se toimii naamallakin ja imeytyy hyvin) ihollesi ja hierot sen ihoon. Jos tuntuu että sitä jää ylenmäärin silti, anna imeytyä n. 10 minuuttia ja sitten kevyesti taputtelet naaman ihoa talouspyyhepaperilla, siihen lähtevät ylimääräiset.

Tuo Nivean rasva on ihan älyttömän hyvä (sokkotesteillä todettu), imeytyy nopeasti, eikä tahraa. Hyvin lievästi parfymoitu, en itse saa oireita siitä vaikka monista rasvoista saankin.

Kasvovedet ovat myös aivan kauheita. Pari kertaa erehtynyt ostamaan ja jättävät pelkästään ihohuokosia tukkivan limaisen fiiliksen. Parempi ilman

Vierailija
14/16 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Llglf

Vierailija
15/16 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulla on rasvan alla? Jotkut voiteet ja seerumit ei sovi keskenään. Silloin voiteet kuoriutuu naamalta.

Vierailija
16/16 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaikki silikonipohjaiset voiteet tekee tuota.