Jokainen meistä on kuollut ja syntynyt jo menee kertaan
Ei niitä muista. Meitä ollaan vastassa, kuollessa ja syntymän hetkellä. Pelko pois.
Kommentit (15)
Sitä ei voi tietää mitä tapahtuu kuoleman jälkeen. Kukaan ei ole palannut kertomaan. Joillakin on uskomukset asiaan, mutta faktaa se ei ole.
Kristinuskon mukaan sielunvaellusta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
älä jauha paskaa
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää vaikka olisikin? Ei kukaan tiedä mitä tapahtuu. Ihminen on keksinyt uskonnot ja vastaukset joihinkin askarruttaviin asioihin. Ihminen kun tarvitsee sen turvallisuuden tunteen tuntemattoman asian edessä.
Sielunvaellushöpinä on Saatanan eksytystä!
Paitsi että jotkut muistaa. Minäkin. Jopa niin tarkasti että olen käynyt katsomassa entisen elämän kotikaupunkia (Ranskassa). Pari muutakin muistan kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Sielunvaellushöpinä on Saatanan eksytystä!
Olen samaa mieltä. Meillä on vain yksi ainoa elämä ja olemme vastuussa valinnoistamme.
Minulle sanoi meedio, että olin joskus noita, joka teloitettiin. Puistatteli, eikä kertonut asiasta enempää.
Myös olen ollut saksalainen säveltäjä, tosin en kuuluisa.
Mielenkiinnolla odotan, mihin synnyn seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että jotkut muistaa. Minäkin. Jopa niin tarkasti että olen käynyt katsomassa entisen elämän kotikaupunkia (Ranskassa). Pari muutakin muistan kauempaa.
Höpö höpö! Mielikuvitus tehnyt tepposet. Sulla on alitajunta imenyt jotain ja nyt kun se tulee tietoiseen mieleen, niin luulet sitä joksikin suureksi johdatukseksi.
Joo, ja jokainen on ollut entisessä elämässään jokin aatelinen. Kukaan ei ole ollut kaleeriorja.
Minä olen elänyt toisessakin ajassa ja toisessa olomuodossa. Nämä jutut ovat monesti unissa mukana. Ei tämä nyt eletty elämä ole mikään ainutlaatuinen ja ainutkertainen asia.
Joo ja mää oon elämäntapatyötön, kun oon kyllästynyt tekemään töitä jo niin monessa elämässä.
Musta kanssa tuntuu siltä, lisäksi tuntuu, että emme ole niin yksilöitä miltä näyttää, vaan yhteyksissä useisiin eri sieluihin ja kollektiiviseen mieleen.
Moneen kertaan siis 🙄