Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin tehdäänpä pieni vertailu vegaanin ja sekasyöjän aterioista!

Vierailija
24.07.2021 |

Vegaanin aamiainen
Kaurapuuroa ja kahvi iKaffella

Sekasyöjän aamiainen
Kaurapuuroa, voita, puolukoita, mustaa kahvia, ruisleipää ja päällä savustettua kalkkunaa ja kurkkua

Vegaanin lounas: vegaaninen sushi marketista
Sekasyöjän lounas: pähkinöillä kuorrutettu broilerin rinta, parsakaalia, kukkakaalia, oliiviöljy-sitruunakastiketta, hapankaalia, suklaakakun pala

Vegaanin illallinen: vegepizza pizzeriassa, mm transrasva”juustoa” tomaattia ja valkoisten vehnäjauhojen sitkosta tehtyä keinolihaa, keinotekoisia aromeja

Sekasyöjän illallinen:
Lohta, sinappikastike, vihreitä papuja, uusia perunoita, tilliä, sillinpaloja, salaattia uudesta kaalista ja saksanpähkinöistä, avocadoöljyä

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vegaanit puèkevat ylleen? Tarkoitus ei ole haastaa riitaa, mutta ihmettelen vain. Jos puetaan päälle puuvillaa tai keinokuituja niin nehän ovat erittäin epäekologisia ja maatumisaikakin keinomateriaaleista valmistetuilla tuotteilla on jopa satoja vuosia (ellei polteta). Tosin niitähän kaikki muutkin käyttävät. Miten vegaanit pukeutuvat?

Pellavaa ja mangonahkaa

Vierailija
22/22 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vegaanina tänään

Aamupala: kaksi ruisleipää, joissa päällä hummusta, salaattia, tomaattia ja kurkkua

Lounas: Tofua ja kesäkurpitsaa valkosipulisessa tomaattikastikkeessa ja gluteenitonta pastaa (en voi syödä vehnää) ihan itse tehtynä

Napostelut: tomaattia, kurkkua ja hummusta

Illallinen: Samaa kuin lounaalla. En jaksanut tehdä jotain muuta ruokaa

Iltapala: Ruisleipä+hummus+rehut

Tänään oli tällainen päivä. En jaksanut kauheesti panostaa ruokiin. Teen aika usein itse pizzaa ja kaikenlaisia kasvispatoja eri maustehommilla ja kastikkeilla mm. chili, curry, satay, szechuan ja kylkeen pastaa, riisiä, bataattia, perunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän