Ja taas pitäis mennä yksin baariin
Haluan mennä ulos mutta ei ole kavereita, eikä tutuissakaan ketään sellaista jota voisin pyytää. Muuten kyllä pärjään yksin mutta baariin olisi kiva saada seuraa ja siellä se yksinäisyys aina jotenkin korostuu. Olen kyllä aina yrittänyt pyrkiä jutuille muiden kanssa, mutta kaikilla on ne omat porukat niin vaikea päästä mukaan. Eikä viitsi lauantai-iltaa viettää neljän seinän sisällä, täällä joutuu olemaan ihan tarpeeksi muutenkin.. :/
Aivan tulee mieleen se The Smithsin biisi;
Take me out tonight
Where there's music and there's people
And they're young and alive
Driving in your car
I never, never want to go home
Because I haven't got one
Anymore
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. Vinkki: mee johonkin pubiin, sellaseen ei nyt puliluolaan, mutta rennompaan. Semmosissa ihmiset juttelee paljon auliimmin kuin "näyttäytymispaikoissa". Tai laita jodeliin kutsuhuuto, et taatusti ole kaupunkisi ainoa saman ongelman kanssa painiva. Hauskaa iltaa!
Oon käynyt nyt tosi monta kertaa samassa pubissa, mutta enää en kyllä sinne kehtaa mennä yksin istumaan. Jos en saa seuraa niin sitten menen yksin jonnekin ihan uuteen baariin. Mutta kiitos vinkistä, ja hauskaa iltaa myös itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. Vinkki: mee johonkin pubiin, sellaseen ei nyt puliluolaan, mutta rennompaan. Semmosissa ihmiset juttelee paljon auliimmin kuin "näyttäytymispaikoissa". Tai laita jodeliin kutsuhuuto, et taatusti ole kaupunkisi ainoa saman ongelman kanssa painiva. Hauskaa iltaa!
Oon käynyt nyt tosi monta kertaa samassa pubissa, mutta enää en kyllä sinne kehtaa mennä yksin istumaan. Jos en saa seuraa niin sitten menen yksin jonnekin ihan uuteen baariin. Mutta kiitos vinkistä, ja hauskaa iltaa myös itsellesi.
Hui hai. Siellä tutussa pubissa nimenomaan tutustuu niihin muihin kantiksiin.