Miespuoliset somekaverit, jotka avautuvat parisuhdenongelmistaan
On muuten harvinaisen berberistä, että tällaisia helmiä on. Omaan itse kaksi tällaista miespuolista IG-seuraajaa, jotka ovat yksityisviestitse avautuneet parisuhdeongelmistaan, ja lähes samassa hengenvedossa kehuvat kuviani/ tarinoitani. Molempien avautumiset toistaa hyvin samaa kaavaa "en tiedä, kuinka kauan olemme enää yhdessä, olen niin stressaantut", mutta kuvissaan ääni on aivan toinen - julistetaan rakkautta ja hehkutetaan vuosipäivää. Molemmat heistä ovat myös tahtoneet tavata, ja tuoneet myös esille tämän samaisen "kun suhteemme on nyt niin epävarmalla pohjalla ja päättynee pian".
Puuh. Ja ei, en ole lähtenyt enää keskustelemaan näiden miesten kanssa. Olen jättänyt vastaamasta viesteihinsä, vaikka erityisesti toinen jaksaa yhä kommentoida ylistävään sävyyn. Epäilemättä en ole ainoa, joka saa osakseen tällaista!
Onko teille tullut vastaan tällaisia? Tai oletteko koskaan käräyttäneet tällaisia limapalloja?
Kommentit (7)
En ole edes somessa, mutta kyllähän noita aina on.
Niin, siis tuohan on maailman vanhin tapa vongata, ooh, kauhea parisuhde/avioliitto, anna p.... jne.
Sitten joku onneton nainen omasta mielestään pelastaa tuon miehen antamalla ja tuo taas ilon sen elämään, ihan niin kuin naisille opetetaan.
Olen varmasti sinua vanhempi, mutta Facebookin kautta tuli. Jopa joltain, jonka olin kerran tavannut nuorempana, tuli viesti, että muistanko hänet ja ovat vaimon kanssa laittamassa lusikat jakoon. Kertoi, että heillä on kolme lasta ja miten ois? Jotenkin en nähnyt sieluni silmin hyvänä tilannetta, että mies tulee puolikkaan lusikkasarjan ja kolmien elatusmaksujen kanssa ovelleni.
Useampikin on ollut näitä, joilla on juuri eropäätös tehty ja heti ovat kimpussa. Ressukoita. Pitää heti löytää joku, että ei tarvitse olla yksin.
Ja parisuhteista tilittäjiä riittää, niin somessa kuin baareissa. En jaksa kuunnella. Somessa julkaisen harvioin enää mitään ja se on auttanut. Myös vanheneminen auttaa. Saa olla rauhassa😀
On tullut, varsinkin vanhat ystävät tai kymmenien vuosien takaiset heilat. Ovat seuranneet vuosia ja heti kun ero tms - laittavat viestiä. Ei minua haittaa että seuraavat ja laittavat viestiä, kiva vain vanhojen tuttujen kanssa jutella ja nähdä miten elämä mennyt, mutta kun se on niin selvää miksi laittavat silloin sitä viestiä ja mitä haluavat.. Huoh.
Kyllä sitä tulee vastaan. Se on pääasiallinen syy miksi minuun otetaan yhteyttä. Jostain syystä myös heti kun on otettu ero niin soitetaan minulle ja kerrotaan että nyt olisi vink vink. Siis ihan oikeastiko joku lämpenee noille jutuille? Ainoa mikä minulle tulee mieleen on se, että missä on se naisparka kun tuhlaa aikaansa sinuunkin?
Vierailija kirjoitti:
En ole edes somessa, mutta kyllähän noita aina on.
En ole somessa.En voi vastata.Mutta minä saan käsityksen aiheesta, todella kaksi jakoista teatteria.Vaihvistaa myö sen en halua mihinkään foorumi liittyä.Vihaan teskentelyä,valehtelua,kaksi naamaisuutta.
No höh.