Kävin aamulla koronatestissä eikä tulos ole vieläkään tullut
Kommentit (18)
Eikö se on 1-3vrk mitä tuloksen saamisessa menee. Jos on hoitohenkilökuntaa niin saa nopeemmin ainakin Oulussa.
Kohta on 24 tuntia ilman tulosta mennyt. 😡
AP/Helsinki
Ihan normaalia, että pari päivää menee.
Katso kannasta. Voi näkyä siellä. Mulle ei koskaan tullut vastausta viime testistä, mutta kannassa näkyi.
Pling!
No nyt se tuli, täällä laboratorion tulosten ilmoittajabotti huhuilee sinulle.
Seurasin sinua tänne kertomaan uutisen.
Olet korona-positiivinen.
Kiitos, ethän vastaa minulle, en osaa vielä lukea.
Vierailija kirjoitti:
Pling!
No nyt se tuli, täällä laboratorion tulosten ilmoittajabotti huhuilee sinulle.
Seurasin sinua tänne kertomaan uutisen.
Olet korona-positiivinen.
Kiitos, ethän vastaa minulle, en osaa vielä lukea.
Oi kaunis ropotti, väärin meni. En ole korona-positiivinen vaan kehopositiivinen.
Siis eikö sitä tulosta saakaan heti? Voi kauheeta kun meillä on kiire ja kaikkee.
Eikö viikonloppuna voi mennä pitempään?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se on 1-3vrk mitä tuloksen saamisessa menee. Jos on hoitohenkilökuntaa niin saa nopeemmin ainakin Oulussa.
AP, Ouluun, hopihopi.
Pysyt nyt vaan kotona ja odotat! Mulla kesti tasan 2 vrk.
Vierailija kirjoitti:
Pysyt nyt vaan kotona ja odotat! Mulla kesti tasan 2 vrk.
Mulla kesti 5 tuntia. Rahalla saa yksityisellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei hoitohenkilökunta sitä näytettä tutki
Onko joku eilen HUSin alueella testattu saanut vastauksen? Papereiden mukaan vastaus voi tulla alle vuorokaudessa, mutta nyt on mennyt jo reilusti yli.
Oho nyt kestää kyllä huomattavan pitkään jos on jo yli 24h. Olen joutunut käymään testissä 9 kertaa täällä Helsingissä syksy-kesä välillä ja aina on tullut tulos alle 12 tunnissa. Muistelen keväältä jonkun uutisen että tuloksissa oli 1-2 päivän viivästyminen mutta se oli poikkeustilanne. Olisiko nyt samanlainen siis.
Ne kerää tuloksia maanantaille niin saadaan yli 500
30,5 tuntia meni, että tuloksesta tuli tekstiviesti. Kannassa ei edellenkään näy mitään.
Lupasko ne tuloksen nopeesti ?
Mä kävin myös, sanottin 2 vrk mahdollisesti odotusajaksi.