En ole päässyt Kurt Cobainin kuolemasta yli
vieläkään. Olin silloin herkässä iässä oleva tyttö. Onko muita, jotka kokevat samoin?
Kommentit (21)
Mikä siinä on jäänyt pahiten sinua kaihertamaan ?
Ali vaan, että heilahtaa! Lässyn lässyn.
Entäs Kurt Vonnegutin kuolema? Se se vasta sattuukin. Nuorena lähti.
Saatikka Kurt Viljan kuolema, se sattuu vieläkin, eikä hän elänyt kuin 81-vuotiaaksi (1914-1995). Kurt oli elokuvaäänityksen pioneereja maassamme. R.I.P., Kurt! Sielu on vieläkin niin rikki! Auuuuuuu!!!
Oli mun idoli. Tänään olen pitänyt muistopäivää Kurtille ja juonut viiniä.
Kurt Cobain oli luuseri! Itsemurhan tekevät ihmiset ovat itsekkäitä raukkoja koko sakki.
Muistan Kurt Waldheimin kuoleman.
Minulla häijyintä on tehnyt Amy Winehousen kuolema. Ei ollut itsari, mutta surullinen tapaus kyllä.
Minua harmittaa enemmän John Lennonin, Jimi Hendrixin, Princen, Chris Cornellin ja Michael Hutchencen kuolemat enemmän kuin Kurt Cobainin menehtyminen.
Jännä miten erilainen ihminen Nirvanan rumpali ja Foo Fightersien laulaja-kitaristi Dave Grohl on edesmenneeseen kolleegansa verrattuna vaikka he soittivat samassa bändissä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla häijyintä on tehnyt Amy Winehousen kuolema. Ei ollut itsari, mutta surullinen tapaus kyllä.
Hän käyttäytyi hyvin itsetuhoisesti pidemmän aikaa ja tunnetuimassa kappaleessakin hän vain uhoo että rehab ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kurt Cobain oli luuseri! Itsemurhan tekevät ihmiset ovat itsekkäitä raukkoja koko sakki.
Se on vähän epäselvää tekikö Cobain itsarin.....
Hänellä meni niin lujaa, ettei kestänyt sitä.
Better to burn out than fade away.
Hyvää nekropostausta taas palstalla tänään.
Onko se kuollu? En oo viime aikoina kattonu uutisia.