Haluaisin olla tosi laiha, ettei miehet
kiinnittäisi mitään huomiota. Ettei olisi mitään muotoja. Sellainen kuivan kesän orava.
Kommentit (15)
Miehet kyllä kiinnostuu laihoista. Liho kunnolla, sen jälkeen olet näkymätön
Sittenhän sä vasta huomiota saatkin ja voin sanoa, että se miestyyppi joka lähestyy ja haluaa "huolehtia" on kaikista pimein ja vastenmielisin. Tuota ei voi ymmärtää ennen kuin itse kokee.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloisen lihavana voin vahvistaa jälkimmäisen väittämän.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa eikös sellaset keijukaiset ylensä saa aika paljon huomiota.
No ei kaikista keijukaista saa. Itsekin olen ollut alipainoinen mutta silti romuluinen ja pitkä, eikä oikein ketään ole kiinnostanut. Voi se tietty johtua naamastakin.
Eikö tuo just ole monen miehen ihanne? Ainakin miesten jotka ovat itsekin pieniä ja laihoja.
Vierailija kirjoitti:
Teksitin aloitelija.Kyllä veti jutun hatusta ja kytäilee mitä ihmiset vastaa.Lopetakoon syömisen kokonaan laihtuu.Tai kuten teki 3 lapsen äiti 4-5vuotta sitten.Ahmi ja oksensi ja nopeasti laihtui.Opeteli oksentamaan niin ettei tullut ääntä siitä.Kehuskeli voi syödä suklaata lihoomatta duuni kavereille.ihmetteli migreenit ja huimaukset.Mutta avain asemassa oli olla laiha.
Vanheneminen tekee saman :)
Olen vasta 25, mutta huomannut että sellaiset inhottavat 40-60 vuotiaat miehet ei enää ahdistele yhtä paljoa kuin sillon kun olin jotain 18-23.
Eikä missään nimessä kaikki 40-60 vuotiaat miehet ole inhottavia, mutta nyt tarkoitankin sellaisia jotka ahdistelee.
Kuitenkin olen kiinnostunut oman ikäisistäni, eli sitten kun olen sen nelkyt, silloin voin tapailla asiallista ja järkevää nelikymppistä.
En toisaalta malta odottaa sitä kun olen vanhempi, koska välillä ahdistaa todella paljon nuo vanhat ahdistelija miehet jotka nimen omaan ahdistelee nuoria naisia. Vanhemmat naiset ovat turvassa heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei saada.
Laihana olisin saanut kaiken. Nyt pullukkana en saa mitään. Nyyh.
Olen "pakkasen raiskaama pulkkanaru". Kukaan ei ole koskaan lähestynyt.
Oiskohan kuitenkin se naama tärkein miehille. Kauniit kasvot on miesmagneetit, painolla ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan kuitenkin se naama tärkein miehille. Kauniit kasvot on miesmagneetit, painolla ei niin väliä.
Ei ole sekään auttanut.
Sain kyllä paljonkin epätoivottua huomiota ollessani kukkakeppi. En suosittele.
Laihoilla yli 35v on aina kolhot kasvot.