Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harrastus sopisi 13-vuotiaalle?

Vierailija
02.08.2014 |

Eli olen siis 13-vuotias tyttö, ja haluaisin aloittaa jonkun harrastuksen. Viimeksi olen harrastanut voimistelua kolme vuotta neljännellä luokalla, sitä ennen lentopalloa, jalkapalloa ja tanssia, noita kaikki aika vähän aikaa. Olin pienempänä todella ujo, joten kaikki harrastukset jäivät sen takia kun en uskaltanut siellä oikein mitään tehdä (:D)

Mutta nyt haluaisin aloittaa jonkin urheilu-harrastuksen. Hyvä peruskunto löytyy ja olen ihan hyvä liikunnassa. Parhaiten osaan pallolajit (varsinkin koripallon ja käsipallon), ja haluaisinkin aloittaa koripallon, mutta mietin, että olisiko se pitänyt alottaa jo nuorempana? Ja onko joukkueet jo tuon ikäisenä jotenkin "ammattimaisia"? Ja jos joukkueeseen tulee uusi tyyppi niin miten otetaan yleensä vastaan?

Kaipaisin siis ehdotuksia kivoista urheilulajeista ja mielipiteitä tuosta koripallo-asiasta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikkakunnasta ja seurasta.

Vierailija
2/3 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ton koripallon kans vähä sama juttu tai siis haluisin kovasti alottaa sen mut se koripalloseura joka on mua lähimpänä on yli 50km päässä ja vanhemmatkaa ei voi viiä ja nii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän