Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän miehelle mykkäkoulua-pikkumaista?

Vierailija
02.08.2014 |

Oltiin tänää hänen sukulaisensa juhlissa, molemmat koko päivän hyvällä tuulella, oli kivaa eikä riidelty aikaisemmin yms. Laittauduin pitkästä aikaa oikein nätiksi. Olen raskaana ja pyysin juhlien jälkeen kotona miestä ottamaan minusta ja masusta kuvan kun kerrankin olen ihmisen näköisenä.

Hän vastahakoisesti tuhahdellen otti pari kuvaa ja kun ojensi puhelimen mulle takaisin, huomasin että kuvat olivat ihan heilahtaneita ja otettu niin ettei mun mahaa edes näkynyt eli otettu ihan miten sattuu.

Siihen sitten totesin huvittuneena, nätisti sanoen että "nää kuvathan on..no en sano mitään"

Siitä mies veti sellaisen shown pystyyn että haistatti mulle vitut ja perään myös perseenkin. Katsoin häntä hölmistyneenä ja sanoin että voi kuinka nätisti sanottu, varsinkaan kun en sanonut hänelle mitään pahaa!

Siihen hän totesi että "vittu mä mikään ammattikuvaaja oo ja ajattelit ihan varmasti et otin ihan paskoja kuvia".

Mies sanoi myöhemmin ohimennen hyvin nopeasti ja väkinäisesti "anteeks", mutta kun en heti ollutkaan arvon herran anteeksipyynnön jälkeen iloinen, nyt HÄN mököttää makkarissa.

Että sellaista. Pidän mykkäkoulua, en mielestäni ansainnut vittujen ja perseen haistatuksia. Olenko ihan lapsellinen kun loukkaannuin moisesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies, pahoittelut että tuollaisen kanssa saat lapsia.

Vierailija
2/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on täysi nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi

Vierailija
4/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mykkäkoulu aika pikkumaista... :P

Vierailija
6/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:51"]Paska mies, pahoittelut että tuollaisen kanssa saat lapsia.

[/quote]

Muuten on hyvä mies eikä hänen tapanaan ole puhua kenellekään noin mutta kyllä mua vaan harmittaa ja vaivaa hirveästi että pystyy sanomaan noin tulevan lapsensa äidille :( Varsinkin kun en pahasti hänelle tehnyt tai sanonut..

ap

Vierailija
7/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisia olette molemmat. Mykkakoulu on tyhmaa eika auta selvittamaan mitaan Aiheuttaa vaan turhautuneisuutta ja vihaa. Sitako te haluatte?

Vierailija
8/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä, toiset eivät pysty vihaisena puhumaan normaalisti mistään, vaan se että pitäisi puhua siinä mielentilassa vaan kasvattaa riitaa satakertaikseksi, vaikka mykkäkoulu on lapsellista, joskus on hyvä antaa toisen "jäähtyä" ennenkuin menee tivaamaan että mitä sä nyt mulle noin sanoit.

Anna ap miehen murjottaa aikansa, ja sitten keskustelet hänen kanssaan, jos ei pysty miettimisen ja rauhoittumisen jälkeenkään puhumaan siitä että otti huonot kuvat, ja riehui hulluna sen jälkeen, niin sitten on jotain jo pahemmin vialla, joko miehessä tai teidän suhteessa. Ei se kuvien ottaminen ole kuitenkaan niin vaikeaa, etteikö saisi kohdennettua niin että maha näkyy, ja pidettyä kättä sen aikaa vakaana että ei pahasti heilahda, on täytynyt olla joko humalassa tai joku sairaus joka vapisuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän