Parhaan ystävän aviomies on ällöttävä, en vaan käsitä miten ystäväni voi olla hänen kanssaan
Tässä perusteita;
Epähygieeninen, hiki haisee, ei pese käsiään kun harvoin ja valitusti, röyhtäilee ja pieree avoimesti - myös kylässä, arvostelee muita julkisesti, juo kaljaa ja rakastaa makkaraa - vatsakas, käy harvoin parturissa, älykkyydeltään ihan jotain muuta kuin ystäväni. En vaan käsitä heidän yhteiseloaan. No toisaalta ei kuulu minulle, esimerkkinä olimme juhlissa jonne ystäväni laitoin parhaat päälle. Niin eiköhän mies laittanut risaiset vaatteet päälle ja aivan karseat kengät, oli kuin jöröjukka ja prinsessa. Minun mieheni ei halua lähteä heidän kanssaan yhdessä mihinkään.
Kommentit (21)
Ap. Jokainen vastaa itse omasta ulkonäöstään. Ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
No tulitko sä nyt tänne haukkumaan mun miestä?
En... ellet ole ystäväni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto mikä Barbaari
Niin ap? Kyllä, onhan se aika sivistymätöntä tuolla tavalla solvata ihmisiä.
Ei vitsi, kuulostaa ihan isältäni miinuksena se että ei tule juhliin vaikka kutsuttaisiin koska ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja asia kuuluu sinulle, koska...?
Koska joutuu haistelemaan ja kuuntelemaan sitä. Eikö itseäsi häiritse epäsiistin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja asia kuuluu sinulle, koska...?
Koska joutuu haistelemaan ja kuuntelemaan sitä. Eikö itseäsi häiritse epäsiistin ihmiset.
Ei häiritse, koska en ole neuroottinen kyttääjä.
Tapaatte jatkossa vain kahden ystäväsi kanssa.
No se ei ole sinun mies, et voi tietää miten mukavaa ystävälläsi miehen kanssa on. On niitä siistejä ja mukafiksuja miehiä jotka pahoinpitelee vaimojaan.
En mäkään seurustelisi ystävieni kumppaneiden kanssa. Outoja valintoja kaikilla.
Ovat varmaan samaa mieltä mun miehestäni.
Sellaista se on, ihan hyvä niin.
Ehkä hyvä makuukammarin puolella.
"No ei toisaalta kuulu minulle".
Näyttää kuuluvan. Paljon.
Vierailija kirjoitti:
Raha. Sitä naiset haluu.
Paljon mahdollista tai huomattavan iso kikkeli.
Mun erään ystäväni aviomies on osoittautunut väkivaltaiseksi jo heti alkumetreillä.
Ihmettelen vaan, miksi ystäväni on mennyt jopa avioliittoon tuonlaisen ukon kanssa, joka entisestäkin avioliitostaan on eronnut juurikin alkoholi yhdistettynä väkivaltaiseen käytökseen myötä.
Sitäkin enemmän ihmettelin aikoinaan, kun ystäväni oli vielä avoliitossa tuon miehensä kanssa, niin mulle puhui silloin, että haluaa erota tuosta juntistaan, ja ettei halua olla lopun elämäänsä hra X:n kanssa. Nyt sitten kuitenkin on kitkutellut köyhän ja työkyvyttömyyseläkeukkonsa kanssa passaten häntä kuin "aikuisvauvaa". Talodellisestikin ystävääni hyväksikäyttävä ukkonsa senkun pelaa ja hassaa omat eläkkeensä peleihinsä.
Ja taas kaikki asianomaiset tietävät, että sinä oksentelet kaikki yksityisasiat tänne palstalle. Kohta kukaanvei pidä sinuun enää yhteyttä. Kielikello!
No tulitko sä nyt tänne haukkumaan mun miestä?