Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä??

Vierailija
02.08.2014 |

En tiedä mitä tehdä.. Tai olin jo varma erosta, mutta tuntuu niin vaikealta kun lapsemme on vasta niin pieni. Eli mieheni on pettänyt minua aikaisemmalla seurustelukerralla ja erosimme sen takia. Annoin hänelle uuden mahdollisuuden ja luulin että kaikki on paremmin kuin koskaan, mutta kaikki olikin valhetta. Mieheni valehtelee ilmeisesti koko ajan. Saimme keväällä suloisen vauvan. Raskauden viimeiset neljään kuukauteen emme harrastaneet seksiä lainkaan. Minun ei tehnyt mieli ja raskaana se ei miehenikään mielestä ollut niin mukavaa.. Nyt kaiken jälkeen pääsin mieheni sähköpostiin käsiksi ja hän on tehnyt raskausaikana neljään eri deittisivustoon oman profiilin! Kaikenlisäksi minulta meinasi mennä luottotiedot kun löysin kasan piilotettuja laskuja kun hän oli ottanut 10 000€:lla pikavippejä nimiini ja jätti vuokrat neljältä kuukaudelta maksamatta. Käräjäoikeidesta oli tullut kirjeitä mitkä hän oli vain heittänyt piiloon.. En ymmärrä mikä häntä vaivaa... miten hän voi tehdä noin.. Hänellä on siis peliongelma ja oli pelannut nuo rahat. Mieheni on aina tottunut siihen että annan aina kaiken anteeksi ja taas yritetään... Nyt tuntui pahimmalta kuin koskaan, koska itse olin raskaana ja lapsen syntymän jälkeenkin hän on jatkanut deittailua sivuilla ja ottanut vippejä.. nämä selvisivät minulle noin kuukausi sitten. En ymmärrä miksi minun on niin vaikeaa lähteä tästä suhteesta.. annan hänen satuttaa minua kerta toisensa jälkeen ja hän lupaa muuttuvansa. Nyt alkaa tuntua että vedellään jo niin viimoisia tässä suhteessa. Saako tätä enää korjattua..?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, ota ero, pärjäät paremmin kaksin vauvan kanssa. Voimia

Vierailija
2/3 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies ei muutu. Ajattele tästä 10-20 vuotta eteenpäin. Näetkö teillä yhteisen, onnellisen tulevaisuuden? Rehellisesti? Parempi lähteä nyt kuin sitten joskus katuen, ettet lähtenyt aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siis 22v ja hän 23v. Iitse koko ajan luulin että kaikki asiat on niin hyvin, mutta hän osaa näytellä kaiken.. puhuu toista ja tekee toista.  Koko ajan haaveilin perheestä hänen kanssaan ja itselläni on kova halu päästä elämään unelmaa.. eli perhe on suurin unelmani. Kaikki sitten romuttuisi kerralla. En osaa kuvitella itseäni kenenkään muun kanssa ja jotenkin ehkä olen vain niin riippuvainen hänestä. Aloitimme seurustelun 16 vuotiaina. Ajattelen myös lastamme siinä suhteen, että mielestäni se ei ole oikein heti erota kun toinen ei ole edes puolta vuottakaan ja heti perhe hajalla. Tuntuu, että ihan kuin hänesssä olisi kaksi persoonaa. Ja noihin deittisivustoihin sanoi että ne oli vain "päähänpistoja" ja ei ole kertaakaan käyttänyt niitä muka, tehnyt muka vain profiilit sinne huvinvuoksi.

Ja tosiaan.. kaikki haaveet tulevaisuudesta.. naimisiinmenosta, omakotitalosta... tuntuu niin kaukaiselta hänen kanssaan. Perheeni tietää tuosta vippi-jutusta ja tällä hetkellä he eivät ole puheväleissä mieheni kanssa. Vaikeinta tässä on päästää irti.. jotenkin tulevaisuus näyttää pelottavalta ilman häntä, vaikka se hölmöltä kuulostaakin. Siis tietenkin lapseni on tärkeintä minulle ja hän tuo elämääni kaiken ilon ja rakkauden, mutta se kaikki normi arki ilman miestäni...miten osaan rakentaa kaiken kun tuntuu että hän on monta vuotta ollut joka päivä ajatuksissani ja osa elämääni. Olen ilmeisesti pahasti riippuvainen hänestä. En siis tosiaan näe meillä onnellista tulevaisuutta. Aikaisemmilla kerroilla aina yritin ajatella positiivisesti ja jaksoin yrittää, mutta nyt tuntuu siltä, että voimat on jo ihan loppu ja osa tunteitsta kadonnut kokonaan, ettei tee edes mieli aina puhua hänelle tai saati koskettaa häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi