Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei huomioinut nimipäivääni

Vierailija
24.07.2021 |

No niin.
Kerrottakoon aluksi, että olen 45 vuotias nainen ja nyt ns. toisella kierroksella 55-vuotiaan miehen kanssa. Pari vuotta olemme seurustelleet.
Aikaisemmassa elämässäni nimipäiviä ei juurikaan huomioitu, mikä oli ihan jees.

Nyt miesystävän puolella myös nimipäivät ovat olleet juhlinnan arvoiset, on ostettu hulppeita lahjoja ja käyty syömässä.
Nyt kun minulla oli nimipäivä, niin sain "vain" onnittelut, en muuta. Mainittakoon, että vielä keväällä ostin miehelle aika kalliin nimipäivälahjan, samoin hän vielä vuosi sitten minulle.

Loukkaannuinko siis turhaan? Hän tuntuu huomioivan aikuiset lapset ja vanhempansa, mutta ei minua.

Ja sanottakoon vielä, että minusta nimppareiden juhliminen ei nyt ole mikään tärkeä juttu, mutta jos miehen suvussa on tapana huomioida ja sillä perusteella minäkin huomioin, niin mielestäni on vähän outoa kun mies ei minua onnitteluviestiä kummemmin noteerannut

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tällainen provo. Vattu mitä paskaa. 

Vierailija
22/29 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muita kommentteja?

Muitakin kuin että ero tulossa.. Olen nimittäin onnellinen tässä suhteessa.

AP

No, PARIsuhteessa on muitakin, kuin vain sinä.

En ole suhteessa missä sinä luulet että olen, miehenikin on onnellinen.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa tällainen provo. Vattu mitä paskaa. 

Miksi olisi provo?

AP

Vierailija
24/29 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies tietoinen, että odotit lahjaa? Oletko kertonut, että et ole viettänyt nimipäiviä aiemmin ja hän on tästä vetänyt johtopäätöksen että et lahjaa halua?

Kannattaa nyt ainakin mainita tästä miehelle, että jatkossa muistaa tuoda lahjan.

Hän kuitenkin onnitteli sinua, joten on kyllä huomioinut sinut nimipäivänäsi. En kyllä tästä ottaisi pulttia, mutta itse tunnet parisuhteesi ja tiedät mikä on suuttumisen arvoista ja mikä ei. Kokonaisuus vaikuttaa, ei yksi nimipäivä.

Aiemmin ei ole minun nimipäivää vietetty, vaan miehen. En ymmärrä miksei antanut lahjaa kun vielä onnittelikin.

Ap

Eli mies ei tiennyt, että sinun nimipäivääsikin vietetään? Sinun olisi pitänyt sanoa asiasta miehelle selkeästi. Kommunikointi, kommunikointi...

Vierailija
25/29 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuvitella, et saattaisin loukkaantua itsekin tosta - mut mä puhuisin sille miehelle et miksei tullu lahjaa yms, enkä ihmettelisi asiaa täällä

Vierailija
26/29 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisuus ei ole kivaa. Olen ollut kiitollinen kun ihmiset ovat oppineet ettei minua saa muistaa merkkipäivinä.

Vierailija
27/29 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkinen ikäsi taitaa olla tyylin 2v jos tuosta nyt mielesi pahoitat.

Kyllä minä olen tuosta oikeutettu mieleni pahoittamaan.

AP

Tottakai olet. Ja siitäkin, ettet saanut karkkipäivänä karkkia. Se on eri asia, kuinka fiksua se on.

Jos mies juhlii perhepiirinsä nimppareita,hän saattaa olla tyytyväinen että sinun kanssasi voi olla niinkuin normaalit ihmiset. Vähänpä hän tiesi.

Vierailija
28/29 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies tietoinen, että odotit lahjaa? Oletko kertonut, että et ole viettänyt nimipäiviä aiemmin ja hän on tästä vetänyt johtopäätöksen että et lahjaa halua?

Kannattaa nyt ainakin mainita tästä miehelle, että jatkossa muistaa tuoda lahjan.

Hän kuitenkin onnitteli sinua, joten on kyllä huomioinut sinut nimipäivänäsi. En kyllä tästä ottaisi pulttia, mutta itse tunnet parisuhteesi ja tiedät mikä on suuttumisen arvoista ja mikä ei. Kokonaisuus vaikuttaa, ei yksi nimipäivä.

Aiemmin ei ole minun nimipäivää vietetty, vaan miehen. En ymmärrä miksei antanut lahjaa kun vielä onnittelikin.

Ap

Onnittelin veljeäni tässä aiemmin viikolla synttäreiden johdosta. Pahoittikohan hän nyt mielensä kun en pitänyt häntä lapsena ja antanut lahjaa.. ?🤔

Vierailija
29/29 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo outoa, että muiden nimipäiviä juhlitaan isosti ja ap:kin antoi miehelle merkittävän nimpparipäivälahjan ja nyt itse sai vain onnittelut tekstiviestillä. Kysy mieheltä, miksi näin ja ilmaise, et ei ollut sinusta reilua, että et saanut lahjaa. Kai miehellä joku selitys sille on.

Henk koht nyt 46 v ei jaksa enää omat nimpparit ja synttärit kiinnostaa ja muidenkaan aikuisten. Omat vanhemmat ja omat lapset ovat tietysti spesiaalimpia kuin naisystävä, heidän lahjoihin en ap:nä vertaisi, mutta vastavuoroisesti sinun ja miehen välillä. Jos siis mies ottaa nimpparipv lahjan vastaan, lahja toisenkin nimpparina vaaditaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän