Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko ruma nainen saada ok-näköisen miehen?

Vierailija
02.08.2014 |

vai pitääkö ruman naisen tyytyä rumaan mieheen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella mummolla on ok-näköinen puoliso

Vierailija
22/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi tapausta. Molemmat naiset ovat lyhyita, rotevia ja miehekkaan nakoisia. Lyhyet hiukset ja ei-naisellinen pukeutumistyyli. Molemmat puhua kailottavat epamiellyttavan kovalla aanella. Toisella viela sylki pirskuu suusta puhuessa. Ja molemmat ovat naimisissa todella komeitten ja miellyttavien miesten kanssa. Taytyy vaan uskoa etta naisilla on jotan miehiin vetoavia ominaisuuksia ja avuja mitka eivat nay helposti ulospain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun lukee näitä niin kateeksi käy... Minäkin mallinvartaloinen aika kaunis nainen ja yksin..... Tasan ei mee onnenlahjat! Mutta oikeasti olen iloinen, ettei ulkonäöllä ole merkitystä pariutumisessa. Huono ulkonäkö on jo sinällään pieni taakka ja on hienoa, että rakkautta on tarjolla ihan kaikille. Paitsi minulle, oikeasti en tiedä miksi kohtalo on minut hyljännyt. Aina välillä unohtuu yksinäisyyden kurjuus, mutta kun lukee tällaisia aloituksia, miettii, oi miksi.

Vierailija
24/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan ole saanut minkäänlaista miestä. 

Vierailija
25/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:48"]

Voi kun lukee näitä niin kateeksi käy... Minäkin mallinvartaloinen aika kaunis nainen ja yksin..... Tasan ei mee onnenlahjat! Mutta oikeasti olen iloinen, ettei ulkonäöllä ole merkitystä pariutumisessa. Huono ulkonäkö on jo sinällään pieni taakka ja on hienoa, että rakkautta on tarjolla ihan kaikille. Paitsi minulle, oikeasti en tiedä miksi kohtalo on minut hyljännyt. Aina välillä unohtuu yksinäisyyden kurjuus, mutta kun lukee tällaisia aloituksia, miettii, oi miksi.

[/quote]

Miksi olet yksin? Oletko ikinä seurustellut? Mihin suhteesi kaatuvat?

Vierailija
26/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin ruman naisen se antaa pettämiset helpommin anteeks ku tietää ettei saa miestä ehkä enää uudestaan.

Vierailija
27/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:52"]

Ruman luulisi tajuavan ettei ulkonäöllä ole väliä.

[/quote]

ihan kuin naisetkaan eivät koskaan edes mainitse välittävänsä miehen ulkonäöstä...   

Vierailija
28/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 22:30"]

Mä ottaisin ruman naisen se antaa pettämiset helpommin anteeks ku tietää ettei saa miestä ehkä enää uudestaan.

[/quote]

Paitsi että naisen on paljon parempi yksin kuin huonon miehen kanssa. 

Vierailija
29/29 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:52"]

Ruman luulisi tajuavan ettei ulkonäöllä ole väliä.

[/quote]

ihan kuin naisetkaan eivät koskaan edes mainitse välittävänsä miehen ulkonäöstä...   

[/quote]

Tässä onkin se jännä dilemma: puolison ulkonäön suhteen on useilla - varsinkin naisilla - törkeän kovat kriteerit omasta ulkonäöstä riippumatta. Kaikenlaiset keskivertoulkonäöllä varustetut tai vähemmän viehättävät ja tyylikkäät sinkkunaiset odottavat mieheltä mallinuken ulkomuotoa. (Siinä onkin varmaan monesti avain sinkkuuteen: kun sisällä ei ole muuta kuin yksinkertaisuutta ja pinnallisuutta, on turha odottaa löytävänsä mitään aarretta ikinä.) Mutta oikeasti kaunis ihminen ei välttämättä ajattele ollenkaan, että toisen täytyy olla hänen "tasoisensa". Riippuu toki hänen äo:staan mitä ominaisuuksia hän painottaa. 

Sen vuoksi ap:n aloituskin tuntuu oudolta ja vähän hassulta: toisaalta ymmärrän mietinnän, mutta toisaalta tulee mieleen että etkö ole ikinä kokenut rakkautta tai sielujen sympatiaa tms. toisen ihmisen kanssa? Ei silloin ulkonäköä mietitä. Pitäisi riittää, että toinen on omissa silmissä miellyttävä, ja ulkonäkö muuttuu toisarvoiseksi, jos toinen on ihana ja rakastettava sisältä.