Kuinka päästä eroon katkeran miehen nettikiusaamisesta?
Mies on jämähtänyt menneisyyteen ja kirjoittelee valheita netissä. Kuinka saada toiminta loppumaan? Yleensä poistaa viestit jonkin ajan kuluttua.
Kommentit (30)
Mikä saa miehen toimimaan niin? Olisipa kiinnostavaa kuulla miesten näkemys, erityisesti jonkun sellaisen, joka tekee samaa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:48"]Mikä saa miehen toimimaan niin? Olisipa kiinnostavaa kuulla miesten näkemys, erityisesti jonkun sellaisen, joka tekee samaa.
[/quote]
Tiedän erään tuollaisen miehen, josta voisi uskoa että hän kiusaa netissä.
On korkeasti koulutettu, mutta kypsymätön ja kostonhaluinen.
On ihan sama juttu.Eräs mies tekee ihan samaa minulle.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:15"]Ota yhteyttä nettipoliisi Fobbaan, se oli muistaakseni nimeltään. Tee rikosilmoitus.
[/quote]
Mies on yleensä ehtinyt poistaa viestit
[/quote]
Print screen?
Mitä itse olen seuraillut, niin naiset haukkuvat ja puhuvat miehistä aikamoisia valheita erojen jälkeen kun mies ei hypikkään heidän tahtonsa mukaan. Joskus miehet aikansa katseltuaan kirjoittavat sitten vastakirjoituksia omista näkökulmistaan ja sen jälkeen naiset alkavat itkeä, että katkera mies haukkuu heitä. Itse sanoisin vaan, että sitä saa mitä tilaa.
Tiedän myös yhden tuollaisen miehen. Kävin kerran av-palstan innoittamana katsomassa kuvia alastonsuomessa ja näin siellä kuvan tämän tuntemani miehen exästä. Olen täysin 100% varma, ettei ex ollut laittanut kuviaan sinne itse. En kuitenkaan kehtaa kertoa kenellekään vierailleeni noilla sivuilla :-/
MUUTA RUOTSIIN ! Käytä vain prepaid liittymiä myös netissä ! Stalkkerit on ovelia !
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:18"]Mitä se sitten kirjoittelee, millaisia juttuja?
[/quote]
Kaikkea ikävää ja halventavaa.