Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun en pettänytkään

Vierailija
02.08.2014 |

Ihan kamala juttu! Olin viime viikonloppuna reissussa ja hieman oli flirttiä parin miehen kanssa tahattomasti (toiseen ei varmaan ois ollut mitään chäänssejä mutta toiseen olisin ollut vahvoilla. Oltiin riidelty parin vuoden poikaystäväni kanssa jo melkein kuukausi pikkujutuista ja olin henkisesti melko loppu joten tuo reissu oli ihan kiva hengähdystauko. Nyt sitten kotiin tultuani seksi poikaystävän kanssa maistui mutta jotenkin on jäänyt aika paljon harmittaaman, että en mennyt pidemmälle sen yhen kanssa - ties mistä jäin paitsi. Toisaalta rakastan myös poikaystävääni ja meidän suhteemme näyttäisi olevan taas noususuhdanteessa näin reissun jälkeen.

Tavallaan olen tyytyväinen etten toiminut moraalini vastaisesti ja loukannu toista hänen tietämättään, mutta toisaalta harmittaa.... Ihan kamalat ristiriidat tästä on nyt itsellä. En ole IKINÄ ennen suhteessamme kokenut tarvetta tuollaiseen ja enkä sinäkään iltana jotenkin viitsinyt ehdottaa mitään muuta. Mutta miksi sitten jälkeenpäin tunnen näin? Ja puutteessa en kyllä ole ainakaan..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat elämääsi jotakin sellaista, mitä siinä ei tällä hetkellä ole. Pettämällä olisit saanut asiasi vain pahemmin sekaisin, se ei siis olisi ollut mikään ratkaisu tilanteeseen, mutta kehosi ei tätä ymmärrä ja saa sinut haaveilemaan ja kaipaamaan sitä hetkisen ajan kestävää (mahdollisesti) ihanaa tilannetta.

Lääkkeeksi tilanteeseesi: juttele poikaystäväsi kanssa asiasta ja pohtikaa yhdessä, miten voisitte kehittää suhdettanne mieluisammaksi teille molemmille. Jos alatte oikein hyvin viihtyä yhdessä, välillenne muodostuu kipinöintiä ja et enää kaipaa toisaalle. Jos ette onnistu tai edes halua yrittää, erotkaa. Tulet todennäköisesti kohtaamaan saman ongelman myös seuraavassa suhteessasi, siis jonakin päivänä sinun täytyy joka tapauksessa ottaa itseäsi niskasta kiinni ja alkaa työskennellä parisuhteesi eteen, jos haluat elää sellaisessa onnellisena. On oma valintasi, kuinka monta suhdetta käyt sitä ennen ajelehtien läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi