En pese käsiä koskaan muuta kuin suihkussa, haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (50)
Onko hygieniasi muiltakin osin yhtä hakusessa? Siis kerta päivässä suihku kaiken putsaa? Pesetkö esim. alapäätäsi muulloin kuin suihkussa? Tai jos olet tehnyt vaikka puutarha-ja siivoushommia, laittanut ruokaa tms., etkö silloinkaan pese käsiäsi? Tyyliin tein jauhelihamurekkeen, mutta pesen kädet vasta aamu/iltasuihkussa.
Käytätkö muita desinfiointiaineita/-pyyhkeitä käsiesi puhdistukseen?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:46"]
:) Saahan sinunkin huuliasi koskettaa hellästi heti pyllynpyyhkimisen jälkeen, joten eipä tässä kysyttävää.
[/quote] en mä nyt kenenkään huulia kosketa
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:08"]Sairasteletko keskimääräistä enemmän?
[/quote]
En, olen todella harvoin kipeä. Kai se vastustuskyky kasvaa tällä tavalla.
[/quote]
Hittoako väliä sinun sairastamisellasi tai vastutuskyvyllä mutta onko oikein levittää lapsille niitä pöpöjä? Idari!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 17:52"]Provo, poimittu lähipäivinä täällä olleesta keskustelusta, jossa kysyttiin millaista huonoa hygieniaa olet ollut todistamassa. Kirjoitin sinne ystävästäni, joka pesee kätensä vain suihkussa käydessään. Päiväkotikuviohan sopii provosointiin täydellisesti.
[/quote]
Jaaha. Kyllä se nyt vaan on niin, että käsiäni en pese muulloin kuin silloin kun käyn suihkussa. En ole edes avannut sanomaasi keskustelua.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 17:58"]Onko hygieniasi muiltakin osin yhtä hakusessa? Siis kerta päivässä suihku kaiken putsaa? Pesetkö esim. alapäätäsi muulloin kuin suihkussa? Tai jos olet tehnyt vaikka puutarha-ja siivoushommia, laittanut ruokaa tms., etkö silloinkaan pese käsiäsi? Tyyliin tein jauhelihamurekkeen, mutta pesen kädet vasta aamu/iltasuihkussa.
[/quote]
Kyllä pesen alapääni vain suihkussa käydessä. En tee puutarha hommia ja siivouksenkaan jälkeen en pese käsiä. Enkä tee jauhelihamureketta koskaan, joten en tiedä miten siinä kohtaa menettelisin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:01"]Käytätkö muita desinfiointiaineita/-pyyhkeitä käsiesi puhdistukseen?
[/quote]
En käytä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:46"]
:) Saahan sinunkin huuliasi koskettaa hellästi heti pyllynpyyhkimisen jälkeen, joten eipä tässä kysyttävää.
[/quote] en mä nyt kenenkään huulia kosketa
[/quote]
Tämä ei ollut ap, terveisin se oikea ap.
Olin varmasti ap:n päiväkodissa harjoittelussa v.2013, koska siellä oli ensin jonkun sortin ripuli-pidemia ja läksiäisiksi sain vielä enterorokon. Todistin useamman kerran pk-työntekijöiden likaisuutta. Itse opiskelijana olin ainoa ryhmämme aikuisista,joka pesi käsiään säännöllisesti. Ei kannata ihmetellä, että päiväkodeissa taudit leviävät.
KYSYMYS:
Miten työnantajasi suhtautuu käsien pesemättömyyteesi? Vaikuttaako se esimerkiksi palkkaasi? Vai etkö ole uskaltanut kertoa (jolloin tiedät itsekin sen olevan väärin ja saisit hävetä!)?
Tuo on työssäsi kompetenssin puutetta. Irtisanomisperuste.
Eipä näy ap-raukkista vastailemassa enää. Sama kuin sh syöttäisi vanhuksille huumeita kun"itsekin niistä niin tykkään eikä ne minua ole haitanneet".
Miksi et pese käsiäsi kun käyt vessassa? Ällöä. Menet ruokikselle ja syöt vaikka leivät ällökäsilläsi Kusemisen jälkeen? Hei tosi ällöä! Entä autatko pikkuisia pissalle päiväkodissa?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 17:58"]Onko hygieniasi muiltakin osin yhtä hakusessa? Siis kerta päivässä suihku kaiken putsaa? Pesetkö esim. alapäätäsi muulloin kuin suihkussa? Tai jos olet tehnyt vaikka puutarha-ja siivoushommia, laittanut ruokaa tms., etkö silloinkaan pese käsiäsi? Tyyliin tein jauhelihamurekkeen, mutta pesen kädet vasta aamu/iltasuihkussa.
[/quote]
Kyllä pesen alapääni vain suihkussa käydessä. En tee puutarha hommia ja siivouksenkaan jälkeen en pese käsiä. Enkä tee jauhelihamureketta koskaan, joten en tiedä miten siinä kohtaa menettelisin.
[/quote]
Hyi helvetti, oletko sinkku vai onko puolisosi samanlainen paskaläjä? Jos lapsia, niin ovatko he niitä bakteeripesäkkeitä? Siis kun käyt vessassa, et pese käsiäsi sen jälkeen??? Haloo!!! Oletko uimavesien paskoja?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:51"]Mitä teet työksesi?
[/quote]
Hoidan lapsia päiväkodissa.
Oletko käynyt alan koulutuksen ja onko sinulla hygieniapassi?
Tarkoitatko ettei sinulla ole muuta paikkaa missä pestä käsiäsi kuin suihku.
Pesetkö itsesi myös muutoin kuin vain kädet?
Käytkö pesemässä kädet aina suihkussa?
Provo, poimittu lähipäivinä täällä olleesta keskustelusta, jossa kysyttiin millaista huonoa hygieniaa olet ollut todistamassa. Kirjoitin sinne ystävästäni, joka pesee kätensä vain suihkussa käydessään. Päiväkotikuviohan sopii provosointiin täydellisesti.