Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellisin horoskooppimerkki?

Vierailija
02.08.2014 |

Mun mielipide: kauris.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 23:07"]

Okei tässä tulee mun mielipide asiaan. Kauris, kalat, kaksoset, vaaka, jousimies. Mutta sitten taas ne merkit mitkä puhuu pahaa seläntakana on kaksoset, rapu, leijona, (neitsyt hieman), ja jousimies. Jokaisesta merkistä löytyy jotain kerrottavaa, ainakin oman kokemuksen perusteella.

[/quote]

Kuulostaa enemmänkin, että lähes jokaisesta sun ystävästä sulla on negatiivista jauhettavaa selän takana, ja ulkoistat ne vain heidän horoskooppimerkkeihinsä, jotta et kokisi itseäsi niin huonoksi tyypiksi.

Vierailija
22/47 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 19:57"]

Vesimies ja skorpioni eiryisetsti.

[/quote]vesimiehet eivät ole kateellisia, skorpparit kylläkin. Kateellisia, mustasukkaisia ja omistushaluisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan tullut asiaa ajatelleeksi enkä koskaan lue horoskooppeja tai usko niihin. Siihen kyllä uskon, että syntymäajankohta vaikuttaa luonteeseen.

Itse olen vesimies ja en kyllä tunne olevani kateellinen muille, vaikka ehkä aihetta olisi. Mies on oinas, eikä varmasti kateellinen kellekkään. Muutoin kyllä vaikea luonne.Tosin mies sanoo samaa minusta..

Kateellisia ihmisiä tunnen, mutten tiedä heidän syntymäaikaansa.

Vierailija
24/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset on myös kavaltajia ja kaikkein pahimpia selkään puukottajia.

Vierailija
25/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies ja skorpioni eiryisetsti.

Vierailija
26/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen

Vierailija
27/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:16"]

Eihan ole, kun leijona. Kateellinen leijonanainen on jotain ihan hirveaa!!

[/quote]

Yksikään leijona ei ole koskaan kateellinen, ei ole tarvetta.

Leijonalle kyllä ollaankateellisia - eniten kaikista horoskoopeista.

Vierailija
28/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Leijona - skä aurinko- että kuuleijona.
En ole koskaan tuntenut kateutta toisia ihmisiä kohtaan.
Kateus on minulle täysin vieras käsite, käsittämätön ja absurdi.

Vierailija
29/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset! Ovat myös uskomattoman kaksinaamaisia.

Vierailija
30/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset!!!!

Vierailija
31/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei koske pelkkää kateellisuutta, vaan kaikkia negatiivisia piirteitä, mitä tää merkki edustaa ja se on kalat. En oo tavannu ainuttakaan täyspäistä kalanaista, vaan kaikki on ollu joko valehtelijoita, esittää täysin muuta kuin on, opportunisteja, ahneita, epäluotettavia ja petollisia. Yksikään muu merkki ei ole yltänyt negatiivisilla piirteillään lähellekään kalanaisten tasoa. Tosin en tiedä kyllä kaikkien h-merkkejä, et onhan sieltä saattanu pari normaalii kalaaki livahtaa.

Vierailija
32/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:49"]Rapu. Kukaan ei puhu selän takana ja panettele yhtä paljon.
[/quote]
Tämä on kyllä jostain ihmeen syystä totta. Hirvittävän ilkeästi puhuvat ja juoruavat, en ymmärrä. Pahoja kateellisia tapauksia.

Vierailija
33/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:49"]Rapu. Kukaan ei puhu selän takana ja panettele yhtä paljon.
[/quote]
Tämä on kyllä jostain ihmeen syystä totta. Hirvittävän ilkeästi puhuvat ja juoruavat, en ymmärrä. Pahoja kateellisia tapauksia.
[/quote]

En tiedä tuosta kateudesta, mutta todella paljon ravut kyllä puhuvat pahaa selän takana.

Vierailija
34/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksonen ja ihmettelen että täällä on syytetty merkkiäni kateelliseksi. Olen huomannut esim ystävieni puheista, että en kadehdi toisia läheskään yhtä paljon kuin he. En myöskään muissa kaksosissa ole huomannut kateellisuutta. Ehkä kaksosten "ilkeys" otetaan kateellisuutena?

Vierailija
35/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit

Vierailija
36/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:45"]Leijona. Tunnen 4 ja yksi näistä on aika normaali. Muut ovat helvetin kateellisia kaikesta kaikille. Jos joku on tehnyt jotain, leijona on tehnyt sen jo ajat sitten ja tietysti paremmin. Ovat (olevinaan!!) parempia kun puolisonsa, jolle eivät anna mitään arvoa. Ovat jumalan lahjoja kaikille maailman naisille/miehille/sukulaisille. Jos joku kehuu leijonan puolisoa, hän on siitä äärettömän kateellinen ja kääntää kehun omaksi ansiokseen.

Rapu taas on kaksinaamainen p*npuhuja ja selkään puukottaja. Päin naamaa viaton uhri. Pätee tuo viattomuus leijonaankin.
[/quote]

Kuvailemasi asiat eivät ole kateutta.
Koko termi taitaa olla sinulle epäselvä.

Vierailija
37/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona ehdottomasti.Vaihtaa asioita sitä mukaan kuin kavereitaan ja näin kateuden kohteitaan.Ei pysty savuttamaan mitään omaa vaan haluaa aina sitä mitä toisellakin.

Vierailija
38/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu varmaan mollaa toisia just siks koska on pohjimmiltaan niin kateellinen joillekin? On siis heti mollaamassa ja vähättelemässä muita... miksi?

Vierailija
39/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me härät ollaan ainakin niin itsekeskeisiä, ettei kadehdita ketään. Hyvä jos edes huomataan, että maailmassa on muitakin ihmisiä.

Vierailija
40/47 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei tässä tulee mun mielipide asiaan. Kauris, kalat, kaksoset, vaaka, jousimies. Mutta sitten taas ne merkit mitkä puhuu pahaa seläntakana on kaksoset, rapu, leijona, (neitsyt hieman), ja jousimies. Jokaisesta merkistä löytyy jotain kerrottavaa, ainakin oman kokemuksen perusteella.