voisitko seurustella lyhyen ja laihan miehen kanssa
jolla ehkä hieman hintahtavia/naisellisia piirteitä tulee esiin ajoittain. Mies on mukava ja todella ihana muuten. Kasvoista myös miehekkään näköinen mutta...kuitenkin mua vaivaa noi pari asiaa..
Oon aina tykännyt miehisistä miehistä ulkoisesti sekä luonteelta...
Kommentit (18)
Itseasiassa taitaa olla, mutta ite en kyllä rahan takia edes viittis tapailla ketään.
Ööö...no en kyllä ihan oikeesti, jos seurustelisin rahan takia niin sittehän en miettis mitään tollasia pituus tai muita juttuja. Eihän sillä sitte olis mitään väliä. Ihan kyllä aattelin omilla rahoillani tulla toimeen niin kun tähänki asti, ei tässä ittelläkään ihan tyhjä lompakko ole....;)
Voisin todellakin. Itse asiassa semmoinen hintelä lyhyt nörtti olisi mun ulkonäöllinen ihanne. Harmi että sellaiset miehet on aina mua pelänneet joten mulla nyt on miehenä tuollainen yli 180-senttinen köriläs. Ulkoisesti miellyttäisi tosiaan enemmän vaikka 165-senttinen siro poikamainen mies.
Jos oikeasti ihastuu ja tykkää toisesta kovasti niin kyllä nuo ulkoiset seikat hälvenee mielestä ja toista katsoo ikäänkuin "vaaleanpunaisten" lasien läpi näkemättä virheitä. Ainakin alkuun ;)
Jos tykkäät tyypistä niin mitä ihmettä muiden mielipidettä kysyt jostain pituudesta! Nyt vähän itsetuntoa hei :)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:31"]Ulkoisesti miellyttäisi tosiaan enemmän vaikka 165-senttinen siro poikamainen mies.[/quote]
Seurustelen sellaisen kanssa. Olenkin miettinyt, olenko ainoa jota miellyttää eniten lyhyt, siro mies, mutta en näköjään. :)
En voisi. En tunne vetoa jos mies ei ole selvästi minua pidempi ja rotevampi. Olen 160 ja 170cm on vähimmäispituus miehellä (tuskin tosin huomaisin eroa 169senttiseen)
En. Ei vaan sytytä, joten se siitä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:31"]
Ulkoisesti miellyttäisi tosiaan enemmän vaikka 165-senttinen siro poikamainen mies.
[/quote]
Ootko tosissasi? Kerro, että miksi näin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:31"]
Ulkoisesti miellyttäisi tosiaan enemmän vaikka 165-senttinen siro poikamainen mies.
[/quote]
Ootko tosissasi? Kerro, että miksi näin.
[/quote]
Ei kai sitä oikein mitenkään voi tietää, mikä sytyttää... En minä ainakaan osaa mitään järjellistä syytä sille sanoa. Minä olen vaan aina tykännyt sellaisista ei-kovin-miehekkäistä miehistä, siis ulkoisesti. Poikamaisista enemmänkin.
Jos nyt pakko olisi miettiä, niin ehkä sillä on jotain tekemistä sen kanssa että olen itse aika "äijä" niin ulkoisesti kuin henkisesti, joten haluaisin miehen olevan erilainen kuin minä itse. Aviomies ei ole ulkoisesti sellainen, mutta muuten kyllä, herkkä runoilija, siinä missä minä selllainen roisi rekkakuskityyppi ;-)
En voisi. Lyhyt saa olla muttei hintelä, pitää olla kunnon maha ja mielummin vielä päälaelta kalju, niinkuin oma kultani onkin <3
turkkilainen nainen sanoo, että joo kun siellä ei muita ole kun pikkupoikia. Osa tosin läskiintyy siinä 30 v, joten ovat enää vaan lyhyitä vaahtosammuttimia. En seurustelisi.
Olen mielestäni liian lyhyt seurustelemään lyhyen miehen kanssa. Jos olisin pitempi en varmaan kelpais paremmin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:59"]En voisi. Lyhyt saa olla muttei hintelä, pitää olla kunnon maha ja mielummin vielä päälaelta kalju, niinkuin oma kultani onkin <3
[/quote]
No hyi
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:59"]En voisi. Lyhyt saa olla muttei hintelä, pitää olla kunnon maha ja mielummin vielä päälaelta kalju, niinkuin oma kultani onkin <3
[/quote] ootko marge simpson?
Onkos hänellä paksu lompuuki?