Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoitu nainen, mitö ajattelet nähdessäsi toisen samanlaisen?

Vierailija
01.08.2014 |

Aika monella on tautoinnit sieltä valmiista kuvastosta (kukkaköynnökset, tähdet, delfiinit, sydämet jne) kai sen takia että ne ovat halvempia? No mutta joka tapauksessa, tatuointihan silti ilmentää yksilöllisyyttä ja kaikilla kuvilla on tarina.

Mitä ajattelet kun kesällä vastaasi kävelee lukuisia naisia, joilla on samoja kuvia samoissa kohdissa, eli olkapäät, nilkat jne.

Onnitteletko mielessäsi, että onpa hienon kuvan ottanut aikas kekseliääseen paikkaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin tytön, jolla oli ihan samanlainen (harvinainen) tatuointi kuin hyvällä ystävälläni. Ensimmäisenä teki mieli ilmoittaa ystävälleni, mutta sitten ajattelin että ei se kai kovin positiivinen asia olekaan. Olin vain hämmentynyt nähdessäni samanlaisen. Onkohan se tyttö samanlainen ihminen kuin ystäväni? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tähti ja sydän ja kukka merkkaa enemmän kuin sen toisen

Vierailija
4/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin omaa tatuointiani pari vuotta, ei ollut hetkellinen päätös. Piirsin kuvan kun en löytänyt mitään mieluista koko aikana, tuskin kenelläkään tulee olemaan samanlaista kuvaa. Kuvan otin kuusi vuotta sitten, tykkään siitä edelleen, en kuitenkaan ottaisi enempää.

Vierailija
5/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Vitun Wt-horo matkii mua''

Vierailija
6/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:13"]

Suunnittelin omaa tatuointiani pari vuotta, ei ollut hetkellinen päätös. Piirsin kuvan kun en löytänyt mitään mieluista koko aikana, tuskin kenelläkään tulee olemaan samanlaista kuvaa. Kuvan otin kuusi vuotta sitten, tykkään siitä edelleen, en kuitenkaan ottaisi enempää.

[/quote]

Onneksi olkoon, kysymys kuitenkin koski katalogi-kuvia jotka ovat yleisempiä.

Pääkapunkiseudulla nähtyä: 20-60 v ns. prisma-mammat: kukkaköynnökset, sydämet, lasten nimet samoissa paikoissa kuin muillakin. Hipsterit: old school tyyppiset kuvat, sleeve-tyyppiset kuvat, sarjakuvamaiset kuvat.

Muilla ei muuten taida kuvia ollakaan. En ole vielä yhtään esbo-tyylistä suomenruotsalaista/ylipäätään Eira-tätiä nähnyt tatutoinnilla, ei edes purjeveneen kuvaa ole hakattu olkavarteen. Mistä tämä teidän mielestänne kertoo?

ap

Vierailija
7/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä lisäyksenä se, että itseni se sai vihaamaan näitä kuvia. Haluan niistä eroon.

ap

Vierailija
8/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllö-tatuoinnit nuorilla naisilla käsivarsissa. Could they BE more boring?!

Vierailija
9/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllö-buumi harmittaa myös ihan vaan koska laitoin parikymppiä pöllö-koruun jota ei sitten voinutkaan käyttää kun kaikilla samanlainen tai vastaava.... Miltähän tuntus jos olis sellanen tatuointina...

no ne esbo tyypit ole sen tyylitietosempia, ne on kylläkin konservatiivisempia ja haluavat tehdä eroa köyhällistöön joten eivät varmuuden vuoksi hanki minkäänlaiisa tatuointeja...

Vierailija
10/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos tatska on paikassa johon on pakko ostaa paita esim että kuva näkyy selästä niin mulla nousee karvat pystyyn. jos on mun tyylinen kuva niin katon miten se eroaa mun tatskasta.

ei kaikkien tatuoinnit ole hienoja ja jollain on taas niin hieno et harmittaa etten itse ole kesinyt.

ja meilläpäin ainakin ihan pienikin kuva maksaa alkaen 100e. onko se sitten halpa?

Vierailija
11/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen esbo/wt riippuen katsooko minua joko taustani tai nykyisen köyhäilyelämäni kautta... Tatuointia en ole hankkinut, koska en koe tarvetta tunnustaa mitään tyyliä tai muotia muutenkaan, enkä ole ainakaan sen takia alkanut tykkäämään tatoinneista. Pysyn itsenäisenä makuni kanssa, enkä anna muoti-ilmiöiden aivopeastä itseäni suuntaan tai toiseen...

Vierailija
12/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

100euroa on mun mielestä hyvin halpa hinta pienestäkin tatuoinnista... 

Vierailija
13/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. horoskoopit nilkassa ovat niin tylsiä vaihtoehtoja. Ilmeisesti kuvittelevat olevansa kovinkin seksikkäitä ja kovia muijia kun tuollaisen ottavat :)? Esim. skorpioni nilkassa...todella omaperäistä!

Vierailija
14/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tatskat ok, jos ajatuksella tehty. Noi tähti,sydän, tribaali...voiko persoonattomampaa olla? tatskamaailman henkkaa &maukkaa...

Vierailija
15/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tavallaan sääliä, että on mennyt tuokin tekemään ison virheen. Kyllä varmaan moni niihin omiinsa on tyytyväinen, mutta itse kadun syvästi näitä omiani ja kuljen pitkähihaisissa myös näillä helteillä. En halua nähdä enkä halua että muut näkee mun tatuointeja.

Vierailija
16/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tatuointi jota olen nähnyt myös muilla. Minusta on ihanaa nähdä muilla samanlaisia. Ei haittaa ollenkaan.:)

Vierailija
17/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään.

Jos sattuu tulemaan vastaan tosi yleinen kuva niin saatan ajatella että missä omaperäisyys. Mutta en siis ajattele kuvia mitenkään pahalla, koska meillä kaikilla on ihan oma makunsa noidenkin suhteen.

Omat tatuointini on piirtänyt siskoni joten ihan heti ei samanlaisia tule vastaan.

Vierailija
18/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sattunut vastaan kenelläkään samanlaisia kuvia kun mulla (en harrasta katalogitatuointeja) joten enpä tiedä mitä ajattelisin... Mutta kuvitellaan että näkisin samanlaisen kuvan jollakin. Katsoisin ensiksi minkä tyylinen tuo ihminen on. Jos olisi ihan normaalin oloinen tyyppi niin ajattelisin suunnilleen "kiva tatska, mitähän se merkkaa hänelle..." Jos olisi ihan kamala nirppanokka "pissis" niin miettisin "voi ei, rinnastaako joku minut tämän tatuoinnin vuoksi tuohon ihmiseen, en halua näyttää mistään kohtaa samalta kuin tuo"

Kannattaa suunnitella tatuointinsa itse:)

Vierailija
19/19 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mitään oikeastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän