Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään enää tehtävissä kropan suhteen, olen jo ikääntynyt, just laihduttanut lyllerö

Vierailija
24.07.2021 |

Painoa oli 88, nyt 70. Nahka roikkuu ja tiedän, että ei tämä tästä hyvin palaudu, jos ollenkaan, mutta nyt olisi uusi tavoite eli ensi kesäksi ei nyt ihan bikini- mutta uimapukukuntoon. Kuntosali ei oikein käy koronalukujen taas noustessa, mutta neuvokaa minulle kiinteyttävää jumppaa, liikuntaa ylipäätään. Kiitos jo etukäteen.
N58

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suoritus! Ei ole antaa vinkkejä, mutta iloitse uudesta terveemmästä kropastasi äläkä murehdi liikoja niitä epätäydellisyyksiä.

Vierailija
2/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä liikunnasta pidät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä tuossa iässä. Sitä niittää mitä kylvää. Mitäs päästit ittes paisumaan.

Vierailija
4/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vaellella metsässä, minulla on ollut aina koira, nyt ei valitettavasti enää ole. Mutta elämäntyyliin kuului aina metsissä samoilu. Ja pyöräily. Ei mitään hikiliikuntaa ole tullut harrastettua oikein koskaan.

Ap

Vierailija
5/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus?

Vierailija
6/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon auta muu kuin lihastreeni. Jos et uskalla mennä kuntosalille niin huonompi juttu. Pilates olisi yksi mahdollisuus ja tietysti kehonpainotreenit kotona.

Vierailija
7/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako edes lihastreeni, epäilen....

Vierailija
8/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :)

Lihastreeni. Osta kotiin kahvakuula, jolla treenaat.

Suosittelen myös uintia, porraskävelyä ja soutamista tai soutulaitetta. 

Vierailija
9/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhäistä tuossa iässä. Sitä niittää mitä kylvää. Mitäs päästit ittes paisumaan.

Rumasti sanottu,myöhäistä tuossa iässä. On tosi mahtavaa ikäkäämpänä saa painosa ales,oneksi olkoon.Ihan tv-kun on ohjelma ylipainoisista: Huom! paljon muoria laihtuneet.kirulin veitsellä irtonahka poistetaan.jos olet todella ylipaioinen.Terveyskeskus pyydä lääkäriltä päästä ENE-ryhmään.Rymän ja niukkaenergisen ruoka valion kautta ymärtännyt laihdutetaan.Ryhän kautta pääsee lihavuusleikkaus.eli vatsalaukun pienenys .Normaali sairaalan plk.maksut pääkaupunki setu ,se tehdään Jorvin sairaala  ja lopuksi irto-ihon poistoon,normali sairala maksut..Naiset salaa paljolti asian.Miehet puhuu avoimesti asiasta esim.uimahalit jos sauna lauteille tulee raskaasti ylipainoinen mies ja kertoo mahdolisuuksita.Jotka eivät ole vain rikaiden saatavilla.

Vierailija
10/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinti, sauvakävely, talvella hiihtoa ja kiinteyttävää jumppaa voi tehdä kotonakin. Ja sit ruokavalio joka kollageeniä tukee. Kyllä se siitä. Tanssiminenkin on kehoa kiinteyttävää.🤗

Vierailija
11/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään vaellella metsässä, minulla on ollut aina koira, nyt ei valitettavasti enää ole. Mutta elämäntyyliin kuului aina metsissä samoilu. Ja pyöräily. Ei mitään hikiliikuntaa ole tullut harrastettua oikein koskaan.

Ap

Hikiliikunta on ainoa missä saat tuloksia. No pain, no gain.

Vierailija
12/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soutulaite kuulostaa hyvältä idealta. Minkälaista suosittelette?

Ap

Vierailija
13/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nuorempana laihduttanut, mutta ilman erikoisempaa liikuntaakin kroppa muuttuu ainakin parin vuoden ajan laihduttamisesta. Toki ikä, kudostyyppi ja se, mistä eniten laihtuu vaikuttaa paljon. Mutta minulla oli jopa reisissä roikkuvaa nahkaa, kyllä ne siitä kiinteytyivät, vaikken muuta tehnyt kuin lenkkeillyt.

Onnea painonpudotuksesta, ikätovereillasi ei välttämättä muillakaan ole mitään unelmakroppaa alastomana.

Vierailija
14/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä nuorempana laihduttanut, mutta ilman erikoisempaa liikuntaakin kroppa muuttuu ainakin parin vuoden ajan laihduttamisesta. Toki ikä, kudostyyppi ja se, mistä eniten laihtuu vaikuttaa paljon. Mutta minulla oli jopa reisissä roikkuvaa nahkaa, kyllä ne siitä kiinteytyivät, vaikken muuta tehnyt kuin lenkkeillyt.

Onnea painonpudotuksesta, ikätovereillasi ei välttämättä muillakaan ole mitään unelmakroppaa alastomana.

Kävelylenkkeillyt siis, en edes juokse.

Vierailija
15/15 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hikiliikunta on ainoa missä saat tuloksia. No pain, no gain.

Voitaisko on nuo umpityperät anglismit heittää hevonvittuun. Kiitos! Tyhmyytesi voit tuoda julki ihan suomeksikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi