Monet kadehtivat lääkäreitä mutta mitä ammattia lääkärit kadehtivat
Kommentit (25)
En kadehdi lääkäreitä koska tienaan saman verran ja heidän työnsä ei houkuttele. Itsellänikin on suuria vastuita ja kyllä se stressaa. Joten ehkä joskus lääkärit kadehtivat minun tavoin varaston liukuhihnaporukkaa joiden pahin moka voi olla laittaa 5 purkkia neljän sijaan laatikkoon.. olen nuorena tehnyt sellaistakin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:33"]
Kuka kadehtii lääkäreitä? Arvostan kyllä kovasti, mutta en keksi syytä mistä kadehtisin?
[/quote]
Ainoa syy kadehtia on raha. Harkitsin terveydenhuollon opintoja, mutta en halua koskettaa ihmisiä, tuntea toisten tuskaa, nähdä eritteitä, kuolemaa. Yök! Joten ei ollut alani edes sairaanhoidon puolella. Respektit teille kaikille, jotka siihen kykenette!
[/quote]
Ei lääkäreiden tarvitse kovin paljon eritteiden kanssa tekemisissä. Se jää hoitajille.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:31"]Minun tuttu lopetti lääkärin työt muutaman vuoden jälkeen, ja meni artenomilinjalle ja pääaineenaan käsityöt :) Oli kateellinen ihmisille jotka sai tehdä luovia juttuja käsillään.
[/quote]
Respektiä! Toisaalta harmi, että jätti lääkärintyöt, olisi voinut jollain sektorilla tosi spessu, väikka lasten kanssa.
Kadehdin joskus niitä ihmisiä, jotka voivat työvuoron loputtua vain jättää työt taakseen ja rentoutua, heidän ei tarvitse kouluttaa itseään koko ajan eteenpäin tai päivittää tietojaan iltaisin. Ja ilmaiset ylityöt ovat heille tuntematon käsite. Toisaalta, minulla on kavereita sellaisissa töissä ja eivätpä ne työt useinkaan ole kovin mielenkiintoisia, vaan suorittavaa pakkopullaa, jota tehdään vain rahan vuoksi.