Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet kadehtivat lääkäreitä mutta mitä ammattia lääkärit kadehtivat

Vierailija
01.08.2014 |

Entä juristit? Kauppatieteilijät? DI:t?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin joskus niitä ihmisiä, jotka voivat työvuoron loputtua vain jättää työt taakseen ja rentoutua, heidän ei tarvitse kouluttaa itseään koko ajan eteenpäin tai päivittää tietojaan iltaisin. Ja ilmaiset ylityöt ovat heille tuntematon käsite. Toisaalta, minulla on kavereita sellaisissa töissä ja eivätpä ne työt useinkaan ole kovin mielenkiintoisia, vaan suorittavaa pakkopullaa, jota tehdään vain rahan vuoksi.

Vierailija
22/25 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi lääkäreitä koska tienaan saman verran ja heidän työnsä ei houkuttele. Itsellänikin on suuria vastuita ja kyllä se stressaa. Joten ehkä joskus lääkärit kadehtivat minun tavoin varaston liukuhihnaporukkaa joiden pahin moka voi olla laittaa 5 purkkia neljän sijaan laatikkoon.. olen nuorena tehnyt sellaistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/25 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:33"]

Kuka kadehtii lääkäreitä? Arvostan kyllä kovasti, mutta en keksi syytä mistä kadehtisin?

[/quote]

Ainoa syy kadehtia on raha. Harkitsin terveydenhuollon opintoja, mutta en halua koskettaa ihmisiä, tuntea toisten tuskaa, nähdä eritteitä, kuolemaa. Yök! Joten ei ollut alani edes sairaanhoidon puolella. Respektit teille kaikille, jotka siihen kykenette!
[/quote]

Ei lääkäreiden tarvitse kovin paljon eritteiden kanssa tekemisissä. Se jää hoitajille.

Vierailija
25/25 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:31"]Minun tuttu lopetti lääkärin työt muutaman vuoden jälkeen, ja meni artenomilinjalle ja pääaineenaan käsityöt :) Oli kateellinen ihmisille jotka sai tehdä luovia juttuja käsillään.
[/quote]

Respektiä! Toisaalta harmi, että jätti lääkärintyöt, olisi voinut jollain sektorilla tosi spessu, väikka lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme