Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi vastata naisasioista uteleville sukulaisille, jos naista ei vain kovasta yrittämisestä huolimatta saa?

Vierailija
23.07.2021 |

Jotkut ovat hienovaraisesti jopa alkaneet vihjailemaan/kyselemään mahdollisesta poikkeavasta seksuaalisesta suuntautumisesta, kun ikääkin on jo 35

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kun en oo hyvää löytänyt enkä huonoa huolinut niin oon ilman.”

Vierailija
22/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että suvussa on niin huonot geenit ettet halua ottaa riskiä että ne jatkuisivat. Samalla katsot kysyjää merkitsevästi silmiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Kun en oo hyvää löytänyt enkä huonoa huolinut niin oon ilman.”

Kaikkien peräkamarien Perojen lempilause 😂

Vierailija
24/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olet kovasti yrittänyt. Olet yrittänyt vaan niitä naisia, joita kaikki muutkin yrittävät. Esim. työpaikallani kaikki miehet yrittävät kauneinta ja nuorinta naista, minua ei yritä kukaan vaikka olen ihan nätti ja kiva.

Vierailija
25/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot että nykyään on erilainen kulttuuri, ihmiset eivät halua vakavia suhteita ja perhettä mahdollisimman nopeasti, halutaan ensin elää omaa elämäänsä, opiskella, matkustella, kaikkea sitä mihin perhe

elämä ei anna niin paljon aikaa. Ja se on erittäin hyvä, silloin kun ihmiset sitten haluavat pariutua ja saada lapsia, osataan lapselle antaa riittävästi aikaa ja on olemassa elämänkokemusta millä lapsi kasvatetaan pärjäämään nykyisessä yhteiskunnassa. Elämä nykyään todellakin vaatii enemmän taitoja kuin vaikkapa omien vanhempiensa lapsuudessa. Enää me emme ole vaan pieni maa kaukana kaikesta, vaan olemme osa Euroopan unionia, mikä on tuonut mukanaan myös paljon huolia ja vastuuta muiden tarpeista.

No jopas oli jaarittelua. Ei toimi tuollainen. Yksikään ei ole kiinnostunut kuuntelemaan mitään voivottelua ja höpöhöpöhöpinää.

Pitää sanoa vain, että sopivaa ei ole löytynyt.

Vierailija
26/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että olet kovasti yrittänyt. Olet yrittänyt vaan niitä naisia, joita kaikki muutkin yrittävät. Esim. työpaikallani kaikki miehet yrittävät kauneinta ja nuorinta naista, minua ei yritä kukaan vaikka olen ihan nätti ja kiva.

Tämä.

Vierailija
27/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että suvussa on niin huonot geenit ettet halua ottaa riskiä että ne jatkuisivat. Samalla katsot kysyjää merkitsevästi silmiin

Huono, tosi huono ja niin nolo lapsellinen juttu. Jo lukiessa iski myötähäpeä.

Vierailija
28/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että et vain kovasta yrittämisestä huolimatta saa naista, ja tirautat pari kyyneltä perään. Luulis loppuvan kyselyjen.

Vierailija
29/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro heille totuus, että olet sortunut yliyrittämiseen ja sen vuoksi ei naisen saaminen onnistu

Vierailija
30/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot niille, että ei naisista ole enää parisuhteeseen...

Tosi monista on ja se näkyy kaikkialla arjessa. Veikkaan siis, että ap on mies, josta ei ole parisuhteeseen. Kaikista ei ole, eikä se ole häpeä. Vanhojapoikia on ollut aina.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001140858.html

Tuossa yläpuolella on jonkinlaista faktaa.

Miehet solmivat avioliiton ensimmäisen kerran keskimäärin 34,2 vuoden iässä (eri sukupuolta olevat parit). Kahden miehen solmimissa avioliitoissa keski-ikä oli 41,7 vuotta. (Tilastokeskus)

Vierailija
31/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kova yrittäminen on käytännössä ollut?

Vierailija
32/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdalla kaikki ovat ymmärtäneet ettei ole naista. Mikä ei tunnu hyvältä.

Mikä siinä on, ettei suomalainen mies laita profiilia Japancupidiin ja etsi sieltä naista, joka arvostaa suomalaista elämänmenoa? Suomalaisilla ja japanilaisilla on paljon yhteistä estetiikantajusta lähtien. Japanilaisnaisen katsotaan ohittaneen rakkauselämämahdollisuutensa kun on täyttänyt yli 25. Senpä vuoksi kannattaa katsoa sieltä ja ainakin jutella.

Sanoa sukulaisille, että tässä kestää aikansa ennen kuin naisystävä ehtii tänne saakka tuon koronan vuoksi. Nykyteknologian avulla voitte tutustua kunnolla eikä maksa paljoa.

Eihän omasta terveydestään välittävä oikein tällaisina aikoina halua ihan livetreffeille muutenkaan.

Google kääntäjän kanssako ap viestejään kirjoittaisi? Ne neidit eivät taida suomea ymmärtää ja ap ei taivu muuhun.

Vierailija
33/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon kyselijöille ihan suoraan että ei tällainen kiltti ja kunnollinen mies saa naisystävää.

Vierailija
34/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee uteluista aina kiusallisia tilanteita:

Sinä: "Ulla-täti, sinun 50-vuotispäivillähän oli se yksi kiva ja nätti nuori nainen naapurustostasi... Mikäs sen nimi nyt olikaan... Järjestä meille treffit!"

Ulla-täti: "Jaa, niin se Mira. Mira on ollut kihloissa kohta jo vuoden."

Sinä: "Miralla on varmaan sinkkukavereita tai tuttuja. Kysy häneltä... Järkkäät mulle treffit jonkun heistä kanssa!"

Ulla-täti: "En tunne Miraa niin hyvin..."

Sinä: "Kyllä tällaista voi nykyään kysyä. Kysyt kato vaan. Joku saisi näin hyvän kumppanin kuin minä!"

Ulla-täti: "Juu, mutta ei... En mää..."

Sinä: "Mikset?"

Ulla-täti: "En mää tuollaisia..."

Sinä: "Miksi?"

Aina kun joku utelee vedät heidät mukaan soppaan. Loppuu utelut :D

Vierailija
35/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä kyselevät sukulaiset ovat iäkkäämmän puoleisia, joten seuraavan kerran esitäpä vastakysymys esim. virtsanpidätys- tai potenssiongelmista. Takaan, että hiljenevät aika vikkelään..

Minä voisin ainakin ihan hyvin keskustella virtsanpidätysongelmista. Onko ap valmis keskustelemaan itse asiasta?

Vierailija
36/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanon kyselijöille ihan suoraan että ei tällainen kiltti ja kunnollinen mies saa naisystävää.

Silloin olisi myös hyvä olla kiltti ja kunnollinen mies.

Vierailija
37/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi monista on ja se näkyy kaikkialla arjessa. Veikkaan siis, että ap on mies, josta ei ole parisuhteeseen. Kaikista ei ole, eikä se ole häpeä. Vanhojapoikia on ollut aina.

Miehet solmivat avioliiton ensimmäisen kerran keskimäärin 34,2 vuoden iässä (eri sukupuolta olevat parit). Kahden miehen solmimissa avioliitoissa keski-ikä oli 41,7 vuotta. (Tilastokeskus)

Ap, osuiko mikään is:n jutun kohta sinuun? Asutko esimerkiksi jossain Itä- tai Pohjois-Suomessa?

Vierailija
38/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä törmäät niihin uteleviin sukulaisiin? Oman äidin uteluita ei lasketa mukaan, hän saakin olla huolissaan.

Vierailija
39/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, taas nainen keromassa kuinka haluttavia naiset ovat? Olen mies ja mielestäni naisista ehkä vain noin 10-20 % on nykyään parisuhdekelpoisia. Toki, moni mies ottaa mitä saa...

Vierailija
40/54 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, taas nainen keromassa kuinka haluttavia naiset ovat? Olen mies ja mielestäni naisista ehkä vain noin 10-20 % on nykyään parisuhdekelpoisia. Toki, moni mies ottaa mitä saa...

Fakta on faktaa, revi siitä. Minkälainen nainen olisi sinulle hyvä? Olisitko muuten huolinut äitisi, jos olisit ollut isäsi paikalla aikanaan? Tai mummosi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä