Missä naiset voisivat lähestyä miehiä arjessa?
Taas parikin ketjua, missä naiset valittavat, kun ei flaksi käy. Nyt vinkkejä paikoista, missä naiset voisivat ottaa kontakia vastakkaiseen sukupuoleen leimautumatta sukupuolihurjasteleviksi pervertikoiksi. Kerro vinkkisi!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olennaisinta on, että miten! Ei mitään aggressiivisuutta saa olla, pelkkää hymyä!
Aika hyvä konsti on, että pyytää apua jossain, missä tahansa. Miehet mielellään auttavat naisia.
Usein vanhat rouvat ja mummot pyytää kaupassa apua että ottaisin heille jonkun elintarvikkeen korkealta hyllyltä. Koittavatko he iskeä minua?
Eivät totisesti yritä iskeä.
Olen itse iäkkään puoleinen leski-ihminen, ja pyydän toisinaa kaupassa nuorilta miehiltä, etenin korkeiden pakastetavaroiden kurkottamiseen hyllyltä, kun lähellä ei näy jakkaraa niiden ottamiseen.
Nuoret miehet ovat hyväkuntoisen ja ystävällisen näköisiä, joten rohkenen pyytää apua, ja aina olen apua saanut. Suuret kiitokset kaikille niille nuorille miehille ja isille jotka ovat aina auttaneet minua.
Vanhemmat miehet ovat usein tylyn näköisiä, melkein vihaisia, joten harvemmin heitä uskaltaa häiritä. Tuskin edes auttaisivat, jos pyytäsi.
Joka kerta kun joku nuorempi mies on minua on mies on minua auttanut, lähetän mielessäni kiitoksen miehen äidille siitä, miten hyvän kotikasvatuksen tämä nuori mies on saanut, kun osaa auttaa ja olla kohtelias toiselle ihmiselle. Ja erityisesti vanhalle, jo raihnaisen näköiselle naiselle.
Miksi et pyydä naisilta apua?
Mummot haluaa nähdä nuoren miehen timmin pepun kun se kurottaa sinne ylähyllylle
Vain tosi puutteessa oleva nainen lähestyy itse miestä.
Tai nainen, joka luulee itesestään liikoja.
Kiinnostunut mies lähestyy aina naisia aina itse.
Jos kukaan mies ei lähesty sinua ravintolassa tai baarissa, se tarkoittaa sitä, ettei kukaan ole sinusta kiinnostunut.
Se voi riippua sinun omasta käytöksestäsi, pukeutumisesta, meikistä, humalan asteesta, ja niistä jutuista mitä puhut sille miehelle, joka sinua on saattanut lähestyä jossain vaiheessa iltaa.
Ne kivat ja mukavat ja fiksut löytävät aina seuraa ja tanssittajia iltaa.
Niitä miehiä, jotka eivät hae pelkää seksiseuraa, vaan jotain aivan muuta.
Kokemusta on: M 40
Mua ei ole lähestyneet kuin varatut naiset. Ikävää, koska en mitään hetken hupia tahtoisi. Jotenkin tuntuu, että sinkkunaiset on joku rautakanki perseessä ja ikuiset estot päällä kun taas varatut on iloisia, flirttejä ja rentoja. Pitäisi olla toisinpäin.
Haluaisin jonkun kivan tytön tavata:))
Vierailija kirjoitti:
Vain tosi puutteessa oleva nainen lähestyy itse miestä.
Tai nainen, joka luulee itesestään liikoja.
Kiinnostunut mies lähestyy aina naisia aina itse.
Jos kukaan mies ei lähesty sinua ravintolassa tai baarissa, se tarkoittaa sitä, ettei kukaan ole sinusta kiinnostunut.
Se voi riippua sinun omasta käytöksestäsi, pukeutumisesta, meikistä, humalan asteesta, ja niistä jutuista mitä puhut sille miehelle, joka sinua on saattanut lähestyä jossain vaiheessa iltaa.
Ne kivat ja mukavat ja fiksut löytävät aina seuraa ja tanssittajia iltaa.
Niitä miehiä, jotka eivät hae pelkää seksiseuraa, vaan jotain aivan muuta.
Kokemusta on: M 40
Tai sitten kyse on vuosikymmenestä. 2020-luvulla on aika itsetuhoista ryhtyä miehenä lähestymään naisia julkisilla paikoilla. Tiedän, että vielä 1980-luvulla oli toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olennaisinta on, että miten! Ei mitään aggressiivisuutta saa olla, pelkkää hymyä!
Aika hyvä konsti on, että pyytää apua jossain, missä tahansa. Miehet mielellään auttavat naisia.
Usein vanhat rouvat ja mummot pyytää kaupassa apua että ottaisin heille jonkun elintarvikkeen korkealta hyllyltä. Koittavatko he iskeä minua?
En yhtään hämmästyisi, vaikka joku vähän yrittäisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain. Pidä varasi.😘
T. Puuma-mummo
Onko sinussa jotain vaarallista, vai miksi täytyisi "pitää varansa"? Kuka nyt pusuja pelkäisi?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole lähestyneet kuin varatut naiset. Ikävää, koska en mitään hetken hupia tahtoisi. Jotenkin tuntuu, että sinkkunaiset on joku rautakanki perseessä ja ikuiset estot päällä kun taas varatut on iloisia, flirttejä ja rentoja. Pitäisi olla toisinpäin.
Johtuu siitä, että varattuna ei ole pelkoa iskuyrityksistä. Miehille uskaltaa olla ystävällinen, jopa niille epäkiinnostavimmille. Sinkkuna taas pitää varoa, ettei mies saa väärää käsitystä ja pyri lähestymään, kukaan kun ei tykkää pakkien antamisesta.
Tämän vuoksi sinkkunainen on usein varauksella ystävällinen miehille. Monesti kun miehet käsittävät pelkän peruskohteliaisuudenkin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pistäisi pahakseni, vaikka parkkipaikalla joku tulisi juttusille tai kahville kysymään. Oma auto ja pienet kuviot näin korona aikana ja vielä maskikin päässä, niin tilanteet on minimissään.
Ehkä tulen. Tosin auttais jos ei olisi sitä maskia enää parkkipaikalla
Ei olekaan, siksi riisun sen jo kaupan ovella😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat niitä likaisen irstaita tätinaisia. Setämiehiäkin kuulemma on samoissa touhuissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Samoissa paikoissa missä miehetkin; Ruokakaupat, ravintolat, kirjastot, ostoskeskukset, tapahtumat, harrastukset, työpaikka, jos on koira niin viakkapa lenkillä, koirapuistossa yms.
"rAVINTOLAnainen"!
Toivon että pysyt kaukana jos "ravintola" kuuluu arkeesikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät totisesti yritä iskeä.
Olen itse iäkkään puoleinen leski-ihminen, ja pyydän toisinaa kaupassa nuorilta miehiltä, etenin korkeiden pakastetavaroiden kurkottamiseen hyllyltä, kun lähellä ei näy jakkaraa niiden ottamiseen.
Nuoret miehet ovat hyväkuntoisen ja ystävällisen näköisiä, joten rohkenen pyytää apua, ja aina olen apua saanut. Suuret kiitokset kaikille niille nuorille miehille ja isille jotka ovat aina auttaneet minua.
Vanhemmat miehet ovat usein tylyn näköisiä, melkein vihaisia, joten harvemmin heitä uskaltaa häiritä. Tuskin edes auttaisivat, jos pyytäsi.
Joka kerta kun joku nuorempi mies on minua on mies on minua auttanut, lähetän mielessäni kiitoksen miehen äidille siitä, miten hyvän kotikasvatuksen tämä nuori mies on saanut, kun osaa auttaa ja olla kohtelias toiselle ihmiselle. Ja erityisesti vanhalle, jo raihnaisen näköiselle naiselle.
Mummot haluaa nähdä nuoren miehen timmin pepun kun se kurottaa sinne ylähyllylle
Halvat huvit mummoilla... Toivottavasti pitävät näkemästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että varattuna ei ole pelkoa iskuyrityksistä. Miehille uskaltaa olla ystävällinen, jopa niille epäkiinnostavimmille. Sinkkuna taas pitää varoa, ettei mies saa väärää käsitystä ja pyri lähestymään, kukaan kun ei tykkää pakkien antamisesta.
Tämän vuoksi sinkkunainen on usein varauksella ystävällinen miehille. Monesti kun miehet käsittävät pelkän peruskohteliaisuudenkin väärin.
Eikö tuo ole ristiriitaista? Sinkkunainen toivoo miesten lähestyvän, mutta on varautunut miesten lähestymiselle. Vain ne röyhkeimmät eivät osaa lukea sitä varautuneisuutta, tai eivät siitä välitä, koska "saalistavat".
Naisen ei tarvitse lähestyä, vaan antaa signaali eli lähestymislupa. Mies hoitaa loput. Katsekontakti on aina hyvä, tai esim. klassiset nenäliinan pudottaminen *hups* tai sytyttämättömän savukkeen piteleminen käsissä.
Kun mies tulee jutuille, vahvistaa nainen lähestymisluvan vielä esim. juttelemalla kiinnostuneesti, katsomalla silmiin ja tilannetta voi tehostaa pienillä eleillä, esim. koskettamalla kevyesti miehen käsivartta tai pyörittelemällä hiuksiaan sormen ympärille.
Kun hymyilee ja taputtaa sukuelintään, eiköhän ymmärrä tehdä tästä hienovaraisesta vihjeestä aloitetta.