Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alapään haju kuumalla säällä?

Vierailija
01.08.2014 |

onko muilla tätä, onko normaalia vai kyseessä joku "hellesään tulehdus"?

eli näillä asteilla kesäisin, ja vähän alemmillakin, alapääni hikoilee ihan sairaasti ja haju on myös vähemmän miellyttävä...  yritän pitä hametta ja olla jopa ilman alkkareita jotta saisin ilmakylpyjä mutta jalkoväli on siltä haisevasta hiestä litimärkä ja välillä tuoksu leijailee nenään asti. mietin haistaako muutkin... jos laitan (puuvillaiset tietty!) alushousut niin ne on puolessa päivässä märät ja ilkeän hajuiset. mulla ei ole mitään varsinaisia tulehduksen merkkejä kuten erityistä vuotoa tms. eikä haju ole mielestäni kalamainen...      asia varmaan korjaantuu taas kun lämpötila laskee alle 20, mutta tämä on tosi nolo vaiva ja vaikuttaa jo seksielämäänkin kun en uskalla mennä lähellekään miestä ilman että käyn kokoajan suihkussa.

yleensä en hikoile paljoa enkä ole ikinä ollut erityisen haiseva hien osalta...    en ole merilehmän mitoissa, mutta sisäreidet on aina olleet "lihaisat" joten vaikuttavat ehkä sikäli vähän siihen kuinka paljon ilmaa jalkoväli saa :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain miehesi lähelle hajuinesi sillä ne saavat miehen alapään kovettumaan. Ei naisen haju haittaa normaali miestä lainkaan vaan on jopa suotavaa petipuuhissa:)

Vierailija
2/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pelkästään tuoreita kasviksia niin ei haise eikä janotakkaan niin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö paljon kalaa niin haju sekottuu ;)

Vierailija
4/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin huomasin mojovan hajujen sinfonian kun kävin kaupassa. Että ilmeisesti ihmiset haisevat näillä säillä. En onneksi mitään tajut vievää hajupommia ilmoilla havainnut joten enpä oikeastaan ajatellut asiaa sen enempää.

Vierailija
5/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajele pimppikarvat! Rämemajavat löyhkää aina yöks.

Vierailija
6/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:55"]

Ajele pimppikarvat! Rämemajavat löyhkää aina yöks.

[/quote]

on ajeltu...  kiitos huolenpidosta -ap

Vierailija
7/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin haisee :) Apuna se, että huuhtelen joka vessakäynnillä käsisuihkulla ja tarpeen vaatiessa vaihdan pikkarit. Ei ole mitään tulehdusta, siitä olen varma.

Vierailija
8/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:28"]

Mene vain miehesi lähelle hajuinesi sillä ne saavat miehen alapään kovettumaan. Ei naisen haju haittaa normaali miestä lainkaan vaan on jopa suotavaa petipuuhissa:)

[/quote]

Olen kuullut juttua, että naisia kehotettiin olemaan pesemättä itseään viikkoon, kun miehet palailivat muinoin pitkiltä sota- ja ristiretkiltä. Tällä hajulla on nähtävästi jotain merkitystä seksielämän kannalta, eli haiskaa sitten nartuilta ;)

Vierailija
9/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ei mulla vaan haise eikä hikoakaan erityisesti. Ei ole nyt tosin tarvinnut esim. polkupyöräillä hiki hatussa tai muutenkaan rasittaa itseään erityisesti. 

Vierailija
10/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:28"]

[/quote]

Olen kuullut juttua, että naisia kehotettiin olemaan pesemättä itseään viikkoon, kun miehet palailivat muinoin pitkiltä sota- ja ristiretkiltä. Tällä hajulla on nähtävästi jotain merkitystä seksielämän kannalta, eli haiskaa sitten nartuilta ;)

[/quote]

Mädän hien ja sillon haju on kiihottava?

Vierailija
11/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napoleon, tuo suuri valloittaja sanoi friiduille että älkää peskö alakertaa viikkoon, tykkäs luonnollisista aromeista.

Vierailija
12/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla aina tuoreet spermat sisällä, joten se siellä haisee.

Vierailija
13/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:28"]

[/quote]

[/quote]

Mädän hien ja sillon haju on kiihottava?

[/quote]

Hien ja pissan haju ei haittaa mitään kun kalu on pystyssä vaan lisää kiimaa:)

Vierailija
14/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivaa... kokeile yöksi lactalia

Vierailija
15/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kiusallinen ongelma oli, mutta aloin sitten vähähiilariselle dieetille ja syön nyt paljon kasviksia, rahkaa, kanaa, kalaa jne. Ei sokeria eikä punaista lihaa. En haise enää. Varmaan bakteerikanta muuttui jotenkin. (Myös nieluproput jäivät pois.)

Vierailija
16/16 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkkia nivusiin ja taipeisiin, ei haise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi