Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tälläiseltä mieheltä odottaa mitään...

Vierailija
01.08.2014 |

Tutustuin Tinderin kautta erääseen tapaukseen, jonka kanssa tavattiin keskiviikkona ensimmäistä kertaa. Pakko kuitenkin kysyä mielipidettä, sillä kaikki merkit ovat olleet jotenkin epäselviä...

- tapasimme alkuillasta, mutta päädyimmekin viettämään koko loppuillan ja yön yhdessä. Emme olleet sängyssä eikä mies yrittänyt tätä vaikka olimmekin hänen luo päästyämme humalassa. Kädestä pitämistä ja muuta koskettelua oli.

- hän on oma-aloitteisesti viestitellyt koko ajan jotain. Nyt tosin ei ole kuulunut, koska on ilmeisesti ulkona jonkun toisen tytön kanssa.

- tiedän hänen siis deittailevan muita. Vakavuudesta en osaa sanoa.

- ehdotti itse että menisin huomenna illalla hänen luokseen, mentäisiin ulos jne. Suunnitelma kuunnosti hyvältä kunnes tajusin, että on tänään päivällä mennyt toisen tytön kanssa piknikille...

- oli kuitenkin minua kohtaan mukava ja hauskaa seuraa

Mutta mietinkin nyt, että olisinko kuitenkin vain yksi sulka lisää hattuun? :( Ei yrittänyt mitään ekalla kerralla ja tämän tulkitsin hyväksi, mutta joku tässä kaihertaa. Menisittekö te tapaamaan tälläistä miestä uudestaan huomenillalla jos olisitte minä?!

Kaikki vinkit otetaan vastaan! En jotenkin näe tätä tilannetta omin silmin selkeästi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei mies yrittänyt kammeta sua sänkyyn ja kertoo deittailevansa muitakin, on hyvä juttu. Todennäköisesti hakee sitä oikeaa, ei halua vain seksiä ja on rehellinen.

Vierailija
2/14 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siis kertonut suoraan mulle, että tapailee muuta vaan facebookin julkaisusta selvisi tämä asia. On kylläkin kertonut muita tarinoitaan erilaisista naisseikkailuista... Lähinnä kai komiikan vuoksi ja huumorin kannalta mutta kuitenkin.

Tosi ristiriidassa ovat nämä asiat mielestäni! En haluaisi sotkeentua taas yhteen playeriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ryhtyisi yhdeksi monista. Odotan, että tapaan miehen, jonka kanssa menee yksiin heti puoliin siten, että kummallakaan enää halua  tapailla muita. No, tuskin tulee tapahtumaan-nykyaika kun on mitä on, mutta tuosta en ala tinkimään.

Vierailija
4/14 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:17"]Itse en ryhtyisi yhdeksi monista. Odotan, että tapaan miehen, jonka kanssa menee yksiin heti puoliin siten, että kummallakaan enää halua  tapailla muita. No, tuskin tulee tapahtumaan-nykyaika kun on mitä on, mutta tuosta en ala tinkimään.

[/quote]

Näin olen itsekin ajatellut, mutta nykypäivänä ei tunnu enää pätevän mitkään yleiset pelisäännöt tai oletukset. Hankala asia.

Vierailija
5/14 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en kyllä edes haluaisi mitään sellaisen miehen kanssa, joka juo itsensä ensitreffeillä humalaan. Vaikka sopiihan se sulle jos itsekin juot.

Vierailija
6/14 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä tapailla monia, ja taitaa nykyään olla muotiakin, että kaikkea saa ja pitää tehdä jos ei ole erikseen muusta sovittu. Mutta en mahda mitään sille, että minua ainakin loukkaisi syvästi, jos olisin ollut treffeillä jonkun kanssa, ja tämä sitten heti perään innokkaasti treffailisi jotain toista. En tapaisi enää.

Vierailija
7/14 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin riittää vientiä. Meillä sovittiin jo toisella tapaamisella että ei enää muita tapailla, mies ehti ennen mua poistaa itsensä tinderistä. En olisi edes hänen kanssaan viettänyt noin pitkät ekat treffit ja humalat heti ekaksi. Toiset treffit sitten kesti kokonaisen päivän.

Vierailija
8/14 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan alun perin suunnitelma ei ollut lähteä ulos vaan nähdä ihan vain kahvin merkeissä, mutta yhteistuumin päätimmekin vaihtaa kaupunkia ja tehdä tälläinen extempore-reissu. Enkä puhuisi kovasta humalasta joka yöhön lähdön seurauksena tuli. Muutamat juomat nautittiin.

Kiitos kaikille vastauksista! Kuten moni muukin vastannut, en ole hyvä pelaamaan mitään pelejä ja mieluiten keskitym yhteen kerralla... Miehillä vaan tosiaan tuntuu olevan niin eri käsitys asioista. Mutta en todellakaan haluaisi olla kenenkään pyörityksessä enkä sellaiseen lähdekään. Joku tässä tyypissä kuitenkim vetosi ja siksi sitä huomista pohdinkin: mennäkö vai eikö mennä.

Hitto kun ei voi nähdä toisen ihmisen pään sisälle ja tarkistaa onko ollut kyse vilpittömistä ja aidosti suloisista teoista/viesteistä, vai onko kaikki vain harkittua peliä jolla varmistettaisiin minun myötämielisyyteni seksin suhteen >:(

Vierailija
9/14 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei voi nähdä toisen toisen ihmisen pään sisään eli ajatuksi niin ainahan voi kysyä mitä se toinen oikeen tahtoo? Kysy suoraan.

Vierailija
10/14 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi tohon. Se ei takaa mitään, että mies ei ole yrittänyt mitään seksiin viittaavaa (tosi playerit viljelee sellaisiakin lauseita, että voidaan odottaa jne). Suoraan kysymisellä saat vaan kierteleviä vastauksia, mies tuskin itsekään välttämättä tietää mitä oikeasti haluaa ja siksi deittailee eri naisia.

Vierailija
11/14 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiaikana on tämä. itsekin olin treffeillä miehen kanssa, joka oli ihan innokas ja viestitteli jälkeenpäin ja kehui. Mutta oli silti vielä haku päällä. No annoin sitten olla ja siirryin seuraavaan.

Vierailija
12/14 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin treffeille, mutta pitäisin mielessä, että miehellä ei ehkä ole aikomustakaan alkaa vakavaan suhteeseen.

Vierailija
13/14 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että se piknik-seura on treffikumppani? Siitäkö että heteromiehillä ei ole naispuolisia ystäviä?

Vierailija
14/14 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin väliin. Jos tosiaan olis susta ja nimenomaan susta kiinnostunut niin tuskin pyörittelis tollasta haaremia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi