Ne äidit, jotka ei imetä ei välitä lapsestaan!
Kommentit (61)
Joskus taas juuri sen takia ei imetetä kun välitetään.
Hei sinä imetysfanaatikko! Pitäisikö antaa lapsen kuolla nälkään kun maitoa ei rinnasta tule?
Säästä saarna sunnuntaille.
Amen.
Ei ainakaan yhtäpaljon kuin imettävä! ( enkä tarkota niitä jotka yrittävät, näkevät vaivaa ja tekevät töitä asian eteen, muttei onnistu vaan niitä jotka ei vaan haluu, tai ku se sattuu, tai tissit on seksiä varten, tai se ei oo luonnollista tai muita ihme itsekkäiden syiden takia jättää antamatta vauvalle parhaat mahdolliset lähtökohdat elämälle ja terveydelle.)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:40"]
[/quote]
Kerrotko nyt sellaisen tilanteen?
Ei se haittaa, vaikka muiden mielestä en välittäisikään lapsestani. Minusta on kiva, jos joku saa avullani itselleen paremman olon ja tuntee itsensä paremmaksi. En edes kokeillut imettämistä.
Miksi mammat lähdette näihin provosoiviin aloituksiin aina mukaan?
ihmisten, ketkä ei edes välitä lapsesta, ei pitäisi sallia tehdä lapsia. heh, olen kännissä vauva 2vko kotona isin kanssa-en voi imettää. NYYH!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:40"]
[/quote]
[/quote]
Kuule itseäsi täynnä oleva lypsykarja. Minulla on NIIN paljon lääkityksiä, että kertoisitko minulle miksi olisi lapselleni hyvästä saada kaikki nämä lääkkeet rlimistöönsä täysin tuntdmattomins pitoisuuksina?!
Lääkkeiden pitoisuuksia rintamaidossa ei VIITSITÄ tutkis, koska muissa sivistyneissä maissa on itsestään selvää, että lääkitty äiti EI IMETÄ.
Mutta meillä suomessapa vaan mammat vetää mielialalääkkeitä ja parasetamolia (JONKA VAIKUTUSMEKANISMIA EI TUNNETA!!) huoletta eikä kenelläkään ole mitään käsitystä kuinka suuria määriä niitä erittyy maitoon. Enemmän kuin mitä istukka läpäisee, se on varmaa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:04"]Kyllä näin on!
[/quote]Äidin jaksavuus myös tärkeää. Itse imetin ja annoin korviketta. Vauva halusi olla jatkuvasti tissillä. Ne vauvat itkevät jotka ei saa korviketta ja äidit luulevat koliikiksi sitä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:40"]
[/quote]
[/quote]
Kuule itseäsi täynnä oleva lypsykarja. Minulla on NIIN paljon lääkityksiä, että kertoisitko minulle miksi olisi lapselleni hyvästä saada kaikki nämä lääkkeet rlimistöönsä täysin tuntdmattomins pitoisuuksina?!
Lääkkeiden pitoisuuksia rintamaidossa ei VIITSITÄ tutkis, koska muissa sivistyneissä maissa on itsestään selvää, että lääkitty äiti EI IMETÄ.
Mutta meillä suomessapa vaan mammat vetää mielialalääkkeitä ja parasetamolia (JONKA VAIKUTUSMEKANISMIA EI TUNNETA!!) huoletta eikä kenelläkään ole mitään käsitystä kuinka suuria määriä niitä erittyy maitoon. Enemmän kuin mitä istukka läpäisee, se on varmaa.
[/quote]
Hei rauha, eikös toi nyt oo itsestään selvyys, mitä keuhkoat?..olit jättänyt viestisi vajavaiseksi.
Enkä minä ole itseäni täynnä saati lehmä siksi että välitän vauvoistani ja imetän heidät.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:04"]
Kyllä näin on!
[/quote]
Haista vittu
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:40"]
[/quote]
[/quote]
Vaikkapa sellainen, että äidillä on sairaus, joka voisi tarttua lapseen imettämisen seurauksena.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:04"]
Ei se haittaa, vaikka muiden mielestä en välittäisikään lapsestani. Minusta on kiva, jos joku saa avullani itselleen paremman olon ja tuntee itsensä paremmaksi. En edes kokeillut imettämistä.
[/quote]
Ei musta ainakaan tunnu paremmalta sun takia, päin vastoin tuntuu kurjalta ettet välittänyt.
Ja mielestäni välitystä ja rakkautta voi mitata teolla, mitä kaikkea olet valmis tekemään toisen vuoksi? Sanat ovat helinää ja suhinaa vain teolla on merkitystä!
sanokaa yksikin hyvä syy miksi ei edes yritä imettää. ei mitään itsestäänselvyyksiä olen sairas/sekasotkulääkitys/rinta puuttuu syitä
No, pidän lääkäriäni fiksumpana, viisaampana ja ammattitaitoisempana kuin ap:ta. Ei muuta.
Ennen aikaisilla viikoilla syntynyt vauva, joka ei jaksa imeä/ ei osaa ottaa oikeaa imuotetta, niin äidin vikahan se on. Tietenkin. Ei silläkään väliä, vaikka äiti yritti pumpata tissimaitoa, mutta kun ei imettänyt niin paska äiti. Huostaan ois pitänyt vauva ottaa.
ne äidit ketkä ei edes yritä imettää ovat pohjasakkaa. my opinion