Minkä ikäisenä tutustuit vanhimpaan ystävääsi,
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:04"]
10-vuotiaana. Ja hän on yksi muutamasta parhaasta ystävästäni edelleen:), tosin hän asuu ulkomailla nykyään, eli näemme muutaman kerran vuodessa.
[/quote]
Ja olen 53-vuotias, eli aika pitkän aikaa on jo tunnettu:)
Taisin olla 21, kun ekan kerran tavattiin. Hän on nyt reilu 60 ja minä 40 v...
7-vuotiaana. Näemme harvoin mutta yhteydessä ollaan.
Periaatteessa olen tuntenut hänet aina, koska on samalla myös sukulaiseni.
2päivän ikäisenä kun olin niin ystäväni kävi katsomassa meitä sairaalassan hänen äitinsä kanssa. Ikäeroa 13päivää. Eihän me tosiaan kumpikaan muisteta mitään muutakun valokuvan perusteella. Nyt olemme 21-vuotiaita ja ystävyys on pysynyt sekä yhteyden pito. :)
Ollaan tutustuttu n. 2-3 vuotiaina, pidetään yhteyttä facebookin välityksellä. Naamakkain yhteydenpitoa harrastan henkilön kanssa, jonka olen tavannut ekaluokalla eli 7 vuotiaana. Ja me ollaan kaikki 44 vuotiaita :)
Minä olen ollut n. 2 kuukautta ja kaveri 10 kuukauden ikäinen.
Yhteistä taivalta takana reilu 30 vuotta
Vauvana. Ollaan nyt kolmekymppisiä. Molemmilla 3 lasta. Kuukausittain yleensä nähdään
5-vuotiaana. Heidän perhe muutti naapuriin ja ekasta päivästä lähtien oltiin kun paita ja peppu. On yhä paras ystäväni vaikka opinnot ja työt ovat vieneet molempia ympäri maailmaa. Terkkuja vaan rakkaalle Saralle!
Ekaluokalla 7-vuotiaana. Ollaan nyt 35-vuotiaita.
Eskarissa. Ollaan nyt 35-vuotiaita ja asutaan samalla paikkakunnalla ja edelleen tekemisissä ihan päivittäin.
6-vuotiaana koulussa. Pidetään satunnaisen säännöllisesti yhteyttä, asutaan eri puolilla Suomea. Toiseen parhaimpaan ystävääni tutustuin yhteisen harrastuksen parissa ollessani 12 v. Hänen kanssaan asutaan nyt taas aika lähekkäin, onneksi, joten yhteydenpitoakin on enemmän :)
Äitimme olivat ystäviä kun odottivat meitä. Eli aina.
10-vuotiaana. Ja hän on yksi muutamasta parhaasta ystävästäni edelleen:), tosin hän asuu ulkomailla nykyään, eli näemme muutaman kerran vuodessa.