Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko jaksaisit tapailla miestä, joka ei halua vielä näyttäytyä sinulle alasti?

Vierailija
23.07.2021 |

Kerran olin viisillä treffeillä yhden tyypin kanssa, ja siinä ajassa ei edes kutsunut minua luokseen. Siitä lähtien olen välttänyt ajan hukkaamista tuolla lailla. En jaksa ihmisten vaiheilua ja haluttomuutta.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 sekuntia. Tuollaisilla miehillä on mikropenis.

Heillä ei ole ihmisarvoa ja vapaasti saa pilkata?

Kaikilla on ihmisarvo. Mutta ei heidän kanssaan tarvitse silti seurustella.

Vierailija
22/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole se joka ekalla tapaamisella heittää vaatteet pois, mutta viisi tapaamista olisi minullekin paljon. Saattaisin vähän ihmetellä jos ei siihen mennessä olisi yrittänyt mitään, mutta jos mies olisi ihana ja meillä synkkaisi hyvin, eipä tuo välttämättä ongelma olisi.

Mutta siis, mitään vuotta en kyllä todellakaan odottaisi. Kuitenkaan mitään kaverisuhdetta en ole etsimässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen odottanut kolme kuukautta. Useamman kerran viikossa kuitenkin tavattiin ja yövyttiinkin yhdessä siinä odotellessa. Mies oli kokematon eikä halunnut hypätä heti sänkyyn. Ymmärsin hyvin, sillä olin itse ennen ekakertaa samanlainen.

En kertaakaan katunut odottamista. Mies oli paras rakastaja mitä mulla koskaan on ollut. Olimme lopulta yhdessä melkein 5 vuotta ja kun suhde tuli tiensä päähän, seksistä se ei todellakaan kiikastanut. Lopussa itseasiassa seksi oli ainoa asia, mikä suhteessa toimi, kaikessa muussa mätti enemmän tai vähemmän.

Minä olen aina katunut odottamista. Joka ainoa kerta. Siksi en sitä enää teekään.

Kurjaa että sulla on käynyt noin huono tuuri. En kyllä itsekään välttämättä ihan kolmea kuukautta jaksaisi odottaa, jos olisi alla useita huonoja kokemuksia odottamisesta. Toisaalta tapaamistiheydestä riippuen joku 1-2kk seksin odottelua on minulle vielä aika normaalia, koska en halua harrastaa seksiä ennen kuin olen mieheen jo jonkin verran tutustunut ja suhde tuntuu hyvältä ja ns. oikealta.

Minun kokemukseni mukaan sitä seksiä ei näissä tapauksessa koskaan tule, tai sitten toinen on niin estoinen tai epävarma, ettei seksi tunnu hyvältä.

Minulle seksi on myös tosi luontevaa, kevyen kynnyksen tekemistä, enkä syty naisista, joille seksuaalisuus on kuin herkkä kuivakukka, jota täytyy pitää lasikuvun alla ja varoa jatkuvasti särkemästä. Joten vaikka seksiä sitten lopulta olisi ja se olisi ihan hyvää,

Minun kanssani ei voi olla mitään suhdetta, jos ei ole ollut seksiä. En vain kiinnostu toisesta niin syvällisesti, jos se seksuaalinen kemia ja yhteys puuttuu.

Vierailija
24/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen odottanut kolme kuukautta. Useamman kerran viikossa kuitenkin tavattiin ja yövyttiinkin yhdessä siinä odotellessa. Mies oli kokematon eikä halunnut hypätä heti sänkyyn. Ymmärsin hyvin, sillä olin itse ennen ekakertaa samanlainen.

En kertaakaan katunut odottamista. Mies oli paras rakastaja mitä mulla koskaan on ollut. Olimme lopulta yhdessä melkein 5 vuotta ja kun suhde tuli tiensä päähän, seksistä se ei todellakaan kiikastanut. Lopussa itseasiassa seksi oli ainoa asia, mikä suhteessa toimi, kaikessa muussa mätti enemmän tai vähemmän.

Minä olen aina katunut odottamista. Joka ainoa kerta. Siksi en sitä enää teekään.

Kurjaa että sulla on käynyt noin huono tuuri. En kyllä itsekään välttämättä ihan kolmea kuukautta jaksaisi odottaa, jos olisi alla useita huonoja kokemuksia odottamisesta. Toisaalta tapaamistiheydestä riippuen joku 1-2kk seksin odottelua on minulle vielä aika normaalia, koska en halua harrastaa seksiä ennen kuin olen mieheen jo jonkin verran tutustunut ja suhde tuntuu hyvältä ja ns. oikealta.

Minun kokemukseni mukaan sitä seksiä ei näissä tapauksessa koskaan tule, tai sitten toinen on niin estoinen tai epävarma, ettei seksi tunnu hyvältä.

Minulle seksi on myös tosi luontevaa, kevyen kynnyksen tekemistä, enkä syty naisista, joille seksuaalisuus on kuin herkkä kuivakukka, jota täytyy pitää lasikuvun alla ja varoa jatkuvasti särkemästä. Joten vaikka seksiä sitten lopulta olisi ja se olisi ihan hyvää,

Minun kanssani ei voi olla mitään suhdetta, jos ei ole ollut seksiä. En vain kiinnostu toisesta niin syvällisesti, jos se seksuaalinen kemia ja yhteys puuttuu.

Virke jäi kesken:

Joten vaikka seksiä sitten lopulta olisi ja se olisi ihan hyvää, veikkaan erilaisten seksiin liittyvien arvojen ja mieltymysten olevan keskenään ikävällä tavalla ristiriidassa.

Vierailija
25/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisella on estoja tai hän häpeilee alastomuutta tms, niin en usko että jaksaisin yhtään. Ei tuollainen lupaa hyvää suhteen ja seksin kannalta.

Vierailija
26/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä ei ole ihmisarvoa ja vapaasti saa pilkata?

Kaikilla on ihmisarvo. Mutta ei heidän kanssaan tarvitse silti seurustella.

Läskit naiset tulee mieleen.

Vierailija
27/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka pitkään.

M49

Vierailija
28/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa voin käydä kaljalla. Sitten pitäisi jo päästä asiaan.

Entä jos ei juo kaljaa tai viinaa vaan haluaa tavata mielummin selvinpäin kahvilassa?  Semmoisessa rauhallisessa kuppilakeskustelussa sitä havaitsee parhaiten onko sitä mitään yhteistä puhuttavaa ja haluaako siiheen toiseen panostaa pidemmällä aikavälillä. Jos jutut tökkivät, niin sitten voi varmistaa itselleen kunniallisen vetäytymistien ilman tarpeettomia ihmissuhdesotkuja.

Vierailija
29/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet treffit on ihan hyvä nyrkkisääntö.

Vierailija
30/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Commucation Breakdown kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei juo kaljaa tai viinaa vaan haluaa tavata mielummin selvinpäin kahvilassa?

Ei kuulosta minulle sopivalta tyypiltä. En deittaile absolutisteja.

Ja baareissakin on muuten tapana tavata selvinpäin, jos treffeillä ollaan. Tosi humalassa ei pääse edes sisään.

Vierailija
31/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja herrasmiehetkin haluavat panna, he vain peittelevät sitä paremmin.

Vois sanoa, että tuskin paremmin voi asian ytimen kiertoilmaisulla kertoa..

Vierailija
32/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen ehdottomia ihmisiä tässä ketjussa. Minulle tällä nyt ei ole niin suurta merkitystä jos mies on mukava, kaikki ihmiset on erilaisia ja sen kanssa pitää tulla toimeen. Jotkut syttyy hitaammin

Vierailija
33/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ei lähestytä muna edellä.

Olen naimisissa herrasmiehen kanssa, kyllä niitä on. Haluavat panna, voivat hetken odottaa.

Vierailija
34/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nykyisin eri meininki kuin omassa nuoruudessa. Sänkyyn hypätään lähes ventovieraiden ihmisten kanssa ja vasta sen jälkeen ruvetaan miettimään ruvettaisiinko seurustelemaan. Ihan takaperoista. 

Vierailija
35/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksetta. Miehet haluavat panna. Jos mies ei halua sinua heti alussa niin ei kyllä halua myöhemminkään.

Naiset taas ei halua panna jollei niillä ole vauvakuumetta.

Varokaa miehet naista jota haluttaa.

Vierailija
36/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle nyt ei riitä edes fistaus 

Vierailija
37/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole kertaankaan tuo odottelu kannattanut. Mies on ollut estoinen ja sillä on pieni ja helposti pehmenevä... Tulee heti mieleen ainakin viisi tapausta.

Vierailija
38/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ole kertaankaan tuo odottelu kannattanut. Mies on ollut estoinen ja sillä on pieni ja helposti pehmenevä... Tulee heti mieleen ainakin viisi tapausta.

Jos miehellä leprsahtaa helposti niin ongelma on naisessa.

Vierailija
39/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Commucation Breakdown kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei juo kaljaa tai viinaa vaan haluaa tavata mielummin selvinpäin kahvilassa?

Ei kuulosta minulle sopivalta tyypiltä. En deittaile absolutisteja.

Ja baareissakin on muuten tapana tavata selvinpäin, jos treffeillä ollaan. Tosi humalassa ei pääse edes sisään.

Mitä vikaa on siinä että viihtyy luonnostaan selvinpäin olematta minkään sortin uskovainen? Enemmän kai naisilla on ongelmia alkoholia liikaa käyttävien kuin raittiiden miesten kanssa. Vai pitääkö joka viikonloppu käydä ravintolassa bailaamassa ja varata kotiin 6-packin edestä olutta?

Vierailija
40/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiivisuus = se on vain naisille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän