Kauanko jaksaisit tapailla miestä, joka ei halua vielä näyttäytyä sinulle alasti?
Kerran olin viisillä treffeillä yhden tyypin kanssa, ja siinä ajassa ei edes kutsunut minua luokseen. Siitä lähtien olen välttänyt ajan hukkaamista tuolla lailla. En jaksa ihmisten vaiheilua ja haluttomuutta.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
0 sekuntia. Tuollaisilla miehillä on mikropenis.
Poikkeuksetta. Miehet haluavat panna. Jos mies ei halua sinua heti alussa niin ei kyllä halua myöhemminkään.
Ja herrasmiehetkin haluavat panna, he vain peittelevät sitä paremmin.
En tapaile ketään, jonka kanssa en ole harrastanut seksiä.
Olen odottanut kolme kuukautta. Useamman kerran viikossa kuitenkin tavattiin ja yövyttiinkin yhdessä siinä odotellessa. Mies oli kokematon eikä halunnut hypätä heti sänkyyn. Ymmärsin hyvin, sillä olin itse ennen ekakertaa samanlainen.
En kertaakaan katunut odottamista. Mies oli paras rakastaja mitä mulla koskaan on ollut. Olimme lopulta yhdessä melkein 5 vuotta ja kun suhde tuli tiensä päähän, seksistä se ei todellakaan kiikastanut. Lopussa itseasiassa seksi oli ainoa asia, mikä suhteessa toimi, kaikessa muussa mätti enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
:D :D
Varmaan ensimmäinen kerta, kun YouTube-upotusta käytetään tällä palstalla oikein. Hyvää työtä.
Ja nyt se jo poistettiin. :/ No, kannattaa katsoa.
Tapailen naisia, mutta en kyllä odottelisi. Jos toisella on selvästi jotain seksiin liittyviä häpeä- tai estojuttuja, mielenkiinto lopahtaa siihen.
Vuoden? Heti sänkyyn yrittävät ovat halpiksia.
Pari kertaa voin käydä kaljalla. Sitten pitäisi jo päästä asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kuolet tukehtumalla, huomenna!
Mikropeniksen aiheuttamasta häpästä voi keskustella psykiatrin kanssa.
Sitä voi myös kirurgisesti suurentaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen odottanut kolme kuukautta. Useamman kerran viikossa kuitenkin tavattiin ja yövyttiinkin yhdessä siinä odotellessa. Mies oli kokematon eikä halunnut hypätä heti sänkyyn. Ymmärsin hyvin, sillä olin itse ennen ekakertaa samanlainen.
En kertaakaan katunut odottamista. Mies oli paras rakastaja mitä mulla koskaan on ollut. Olimme lopulta yhdessä melkein 5 vuotta ja kun suhde tuli tiensä päähän, seksistä se ei todellakaan kiikastanut. Lopussa itseasiassa seksi oli ainoa asia, mikä suhteessa toimi, kaikessa muussa mätti enemmän tai vähemmän.
Minä olen aina katunut odottamista. Joka ainoa kerta. Siksi en sitä enää teekään.
Maailma on täynnä tuollaisia naisia. Onneksi on muunkinlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksetta. Miehet haluavat panna. Jos mies ei halua sinua heti alussa niin ei kyllä halua myöhemminkään.
Ei pidä paikkaansa. Ihan myytti vain, miehet ei tosiaan aina halua panna. Jotkut ei koskaan, jotkut harvoin.
Tulee mieleen että häpeää roikkuvaa ihoa jos laihtunut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että häpeää roikkuvaa ihoa jos laihtunut paljon.
Kehohäpeä on minulle ainakin kynnyskysymys. Jos häpeää kroppaansa niin paljon, ettei voi olla alasti seurustelukumppanin edessä, ei seksi voi olla hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Heillä ei ole ihmisarvoa ja vapaasti saa pilkata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina katunut odottamista. Joka ainoa kerta. Siksi en sitä enää teekään.
Kurjaa että sulla on käynyt noin huono tuuri. En kyllä itsekään välttämättä ihan kolmea kuukautta jaksaisi odottaa, jos olisi alla useita huonoja kokemuksia odottamisesta. Toisaalta tapaamistiheydestä riippuen joku 1-2kk seksin odottelua on minulle vielä aika normaalia, koska en halua harrastaa seksiä ennen kuin olen mieheen jo jonkin verran tutustunut ja suhde tuntuu hyvältä ja ns. oikealta.