Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko jaksaisit tapailla miestä, joka ei halua vielä näyttäytyä sinulle alasti?

Vierailija
23.07.2021 |

Kerran olin viisillä treffeillä yhden tyypin kanssa, ja siinä ajassa ei edes kutsunut minua luokseen. Siitä lähtien olen välttänyt ajan hukkaamista tuolla lailla. En jaksa ihmisten vaiheilua ja haluttomuutta.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 sekuntia. Tuollaisilla miehillä on mikropenis.

Vierailija
2/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksetta. Miehet haluavat panna. Jos mies ei halua sinua heti alussa niin ei kyllä halua myöhemminkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja herrasmiehetkin haluavat panna, he vain peittelevät sitä paremmin.

Vierailija
4/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile ketään, jonka kanssa en ole harrastanut seksiä.

Vierailija
5/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut kolme kuukautta. Useamman kerran viikossa kuitenkin tavattiin ja yövyttiinkin yhdessä siinä odotellessa. Mies oli kokematon eikä halunnut hypätä heti sänkyyn. Ymmärsin hyvin, sillä olin itse ennen ekakertaa samanlainen.

En kertaakaan katunut odottamista. Mies oli paras rakastaja mitä mulla koskaan on ollut. Olimme lopulta yhdessä melkein 5 vuotta ja kun suhde tuli tiensä päähän, seksistä se ei todellakaan kiikastanut. Lopussa itseasiassa seksi oli ainoa asia, mikä suhteessa toimi, kaikessa muussa mätti enemmän tai vähemmän.

Vierailija
6/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D :D

Varmaan ensimmäinen kerta, kun YouTube-upotusta käytetään tällä palstalla oikein. Hyvää työtä.

Vierailija
7/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt se jo poistettiin. :/ No, kannattaa katsoa.

Vierailija
8/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen naisia, mutta en kyllä odottelisi. Jos toisella on selvästi jotain seksiin liittyviä häpeä- tai estojuttuja, mielenkiinto lopahtaa siihen.

Vierailija
9/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden? Heti sänkyyn yrittävät ovat halpiksia.

Vierailija
10/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa voin käydä kaljalla. Sitten pitäisi jo päästä asiaan.

Vierailija
11/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kuolet tukehtumalla, huomenna!

Mikropeniksen aiheuttamasta häpästä voi keskustella psykiatrin kanssa.

Vierailija
12/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi myös kirurgisesti suurentaa.

Vierailija
13/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen odottanut kolme kuukautta. Useamman kerran viikossa kuitenkin tavattiin ja yövyttiinkin yhdessä siinä odotellessa. Mies oli kokematon eikä halunnut hypätä heti sänkyyn. Ymmärsin hyvin, sillä olin itse ennen ekakertaa samanlainen.

En kertaakaan katunut odottamista. Mies oli paras rakastaja mitä mulla koskaan on ollut. Olimme lopulta yhdessä melkein 5 vuotta ja kun suhde tuli tiensä päähän, seksistä se ei todellakaan kiikastanut. Lopussa itseasiassa seksi oli ainoa asia, mikä suhteessa toimi, kaikessa muussa mätti enemmän tai vähemmän.

Minä olen aina katunut odottamista. Joka ainoa kerta. Siksi en sitä enää teekään.

Vierailija
14/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä tuollaisia naisia. Onneksi on muunkinlaisia.

Vierailija
15/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksetta. Miehet haluavat panna. Jos mies ei halua sinua heti alussa niin ei kyllä halua myöhemminkään.

Ei pidä paikkaansa. Ihan myytti vain, miehet ei tosiaan aina halua panna. Jotkut ei koskaan, jotkut harvoin.

Vierailija
16/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että häpeää roikkuvaa ihoa jos laihtunut paljon.

Vierailija
17/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen että häpeää roikkuvaa ihoa jos laihtunut paljon.

Kehohäpeä on minulle ainakin kynnyskysymys. Jos häpeää kroppaansa niin paljon, ettei voi olla alasti seurustelukumppanin edessä, ei seksi voi olla hyvää.

Vierailija
18/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään <3

Vierailija
19/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä ei ole ihmisarvoa ja vapaasti saa pilkata?

Vierailija
20/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina katunut odottamista. Joka ainoa kerta. Siksi en sitä enää teekään.

Kurjaa että sulla on käynyt noin huono tuuri. En kyllä itsekään välttämättä ihan kolmea kuukautta jaksaisi odottaa, jos olisi alla useita huonoja kokemuksia odottamisesta. Toisaalta tapaamistiheydestä riippuen joku 1-2kk seksin odottelua on minulle vielä aika normaalia, koska en halua harrastaa seksiä ennen kuin olen mieheen jo jonkin verran tutustunut ja suhde tuntuu hyvältä ja ns. oikealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme