Nettimies jota en ole vielä tajunnut, viesteili tänään kännissä. Tapaisitko kuitenkin?
Aloin ihmetellä, kun jutut alkoi olla outoja.
Hän on siis lomalla ja tulossa tänään kavereita viettämään iltaa, niin ei sillei outoa, jos teki jo mieli avata vähän juomaa.
Kommentit (19)
Pitäisitkö merkkinä siitä, että on alkkis?
ap
Jos oli kivan näköinen ja muutenkin ok, niin ilman muuta. Nyt on kesä, ja kerrankos sitä kesällä vähän ottaa rohkasua. Ja ehkä hän ei olisi ilman sitä kehdannut ottaa yhteyttä. Ei siinä nyt ihan hirveästi häviä, jos meet, mutta voittaa voi sitäkin enemmän. Rohkeasti anna mahis! Kuumeneviin kesäöihinhän tässä ollaan taas koko Suomi muutenkin matkalla <3
Siis tekikö se sinulla ( ap) mieli avata juomaa?
Tuli vain mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Pitäisitkö merkkinä siitä, että on alkkis?
ap
Ei välttämättä. Tapaa kerran, niin olet viisaampi.
No ei mulla kyllä jäisi tosta kiinni. Siis en haluais ketään jolla on alkoholiongelma mutta tollasen ymmärtäisin vielä. Riippuu tietty ihan miltä susta tuntuu.
Jotkut ottavat alkoholia, jos tuntevat itsensä jännittyneiksi ja stressaantuneiksi.
Myös sosiaalisesti hieman estyneet tekevät niin.
Mutta jos tapaamisenne on ensi kerta, niin ehkä sellainen käytös on hieman sopimatonta, tai vähintäänkin tahditonta.
Ei kannatakkaan tajuta. On ne sellaisia sikoja ja vielä kehtaavat viesteillä.
Siis oletko ehdoin tahdoin tapaamassa jotain tuntematonta kännistä? Fiksu veto. Kai sentään kutsut sen kotiisi?
Ja aloittaja siis ilmoittaa itse olevansa absolutisti ja etsivänsä sellaista?
0/5
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko ehdoin tahdoin tapaamassa jotain tuntematonta kännistä? Fiksu veto. Kai sentään kutsut sen kotiisi?
En ole tapaamassa ehdoin tahdoin.
Oltiin otettu tapaamisasia esille. Mies on ollut lomalla ja on ollut monta päivää maalla niin sen takia näkeminen ei aiemmin edes mahdollista. Mutta jutellessa tuli yhtäkkiä yllätyksenä tuo, kun tuli vaikutelma, että mies on ihan maistissa. Vaikka siis tähän mennessä muuten ollaan juteltu ihan normaaleja. ap
Ehkä hän ei joisi jos hänellä olisi nainen jota rakastaa?
Mies
Kuka noita miehiä nyt edes tajuaa.
Ap:n viestistä ei saa mitään selvää. Mutta jos mies viestittelisi missään tahansa vaiheessa kännissä, estäisin heti.
Haiskahtaa alkoholiongelmalta. Jos kuitenkin haluaisin tutustua, kysyisin suoraan, onko a-ongelmaa, kun iltapäivällä jo kännissä ennen vieraiden tuloa. Jos miehen mielestä tuo on ok, ei olisi varmaan minun tyyppiseni mies. Sinänsä alkon käyttö on minulle ok ja joskus humalassakin saa olla, mutta yksin ja perjantai-iltapäivällä ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa alkoholiongelmalta. Jos kuitenkin haluaisin tutustua, kysyisin suoraan, onko a-ongelmaa, kun iltapäivällä jo kännissä ennen vieraiden tuloa. Jos miehen mielestä tuo on ok, ei olisi varmaan minun tyyppiseni mies. Sinänsä alkon käyttö on minulle ok ja joskus humalassakin saa olla, mutta yksin ja perjantai-iltapäivällä ei ole ok.
Mäkin epäilen sitä ja olen pettynyt. Ajattelin nyt tehdä niin, että jos selvin päin tapaamme niin kysyn, mitä hän ajattelee asiasta.
Olimme siis useamman päivän muuten viesteilleet ja viestit olivat ihan normaaleja ja mukavia ja mies mietti sanomisiaan. Tosiaan sitten olin hämmentynyt, kun mieheltä alkoikin tulla juttua, jossa hän ilmaisi asioita voimakkaammin.
Ajattelin, että teen niin, että kysyn, mitä hän ajattelee. Sitten kun hän on selvinnyt tuosta. Mutta alustavasti olen pettynyt itse ja epäileväinen. Ajattelen vaan mikä olis reiluinta, ei välttämättä se, että poistan vaan matcheista. ap
*tavannut
korjaava tekstinsyöttö