Mitä sinulle on sanottu seksin aikana
Eli mikä on oudointa/rivointa/hauskinta/pelottavinta tai huonointa mitä sinulle on seksin aikana sanottu?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:49"]
"peruuta mun patonkiin" juu en peruuttanu :D
[/quote]
Tää on paras. Hekottelen täällä vieläkin:)
Yks poikaystävä sanoi seksin aikana jonkun toisen naisen nimen :D
"Sulla on just hyvä muna, exällä oli sen verran iso että se jopa sattui..." Nainen sanoi tämän samalla ku ratsasti mun päällä.
Stondis ja halut katos samantien. Teki pahat jäljet itsetuntoon ja muistan ton varmasti vielä kuolinvuoteellakin. Ensimmäinen kerta kun teki mieli antaa avokämmenestä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:04"]"Tuu vaan jos haluut" siis... MITÄ :D loppu hommat siihen!
[/quote]
Herkkänahkainen pikkuprinsessa. Yksi väärä sana ja heti loppuu seksi. En koskisi sinuun pitkällä tikullakaan.
Tunnistit ;)
Vierailija kirjoitti:
Sun pillu on aivan uskomaton!!
Kauniisti sanottu,komppaan.
:D <3
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Toivottavasti löystyt vanhempana vähän (mulla tiukat paikat ja miehellä iso).
Sun pimppi näyttää nauravan.
"Niin se nauraakin".
Vierailija kirjoitti:
"Sulla on just hyvä muna, exällä oli sen verran iso että se jopa sattui..." Nainen sanoi tämän samalla ku ratsasti mun päällä.
Stondis ja halut katos samantien. Teki pahat jäljet itsetuntoon ja muistan ton varmasti vielä kuolinvuoteellakin. Ensimmäinen kerta kun teki mieli antaa avokämmenestä naiselle.
Kömpelö kehu se oli.
Miehillä itsetunto on munan koossa, joten olisi vaan jättänyt sanomatta. Mutta kehui - just sopiva on paras.
Kummassa reiässä mä olen?
Vastasin - emmä tiiä- :D
Kyllä se sitten selvisi hetken päästä, kun vähän mietin.
"Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?"
Vierailija kirjoitti:
Oisit peruuttaanut ja tehnyt ääntä "tuut tuut tuut"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisit peruuttaanut ja tehnyt ääntä "tuut tuut tuut"
😂
Kyllä se klassinen tunnelmantappaja on "tuliks sä jo?" ja myöntävää vastausta monotoonisella äänellä seuraava "okei".
"Vähän sullon iso", "onpa sulla iso", "sulla on kunnon iso muna, eikä sellainen luikku kuin muilla" jne.
"Hidasta nyt perkele - rynkyttää liikaa!".
Kiihottavinta on, kun mies sanoo pysähy hetkeks tai oota ihan hetki just kun oon oikein kunnolla päässy hinkuttamaan itteeni toista vasten ja toinen on jo ihan rajoilla. Toi on niin kuumaa, pysähyn liikkumattomaks ja keskityn miltä toinen tuntuu. Noissa tilanteissa se on mun käsissä loppuuko pano heti vai vähän myöhemmin ;)
Entinen miesystävä sanoi minulle yllättäen kesken yhdynnän, että "Näin se isi nussii pikku tyttöään". Loppui seksi ja myös se suhde siihen.
"Haloo, koska sun kokous loppuu?"
Sun pillu on aivan uskomaton!!
:D <3