Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musiikin jumputtaminen autossa!

Vierailija
31.07.2014 |

Saatana että pistää vihaks nuo kakarat, jotka yömyöhään jumputtavat stereoitaan ja bassojaan autoissa! Mitä hienoo siinä on? kertokaa! 

"Kylläpä minä olen nyt niin cool, kun huudatan musiikkia niin että muutkin kuulee ja ajelen ympyrää kaupungilla. Ja tämä minun 20 vuotta vanha corollani on niin makee peli! Saan nyt varmaan pimpukkaakin helpommin, kun pimut kuulee että mun autossa soi pelit ja vehkeet. Vittu mä omistan tän koko kylän!"

Te vanhemmat, joilla on ajokortti-ikäisiä tai sitä lähestyiä nuoria, takokaa järkeä penskojenne päähän! Musiikkia jumputtamalla saa kaikkea muuta, kuin ihailevia katseita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, susta on tullut vanha!

Vierailija
2/5 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OH mä vihaan kans! Toivon aika että ne jumputteliajt ajais seuraavaan tolppaan joka vastassa saatana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt antaa jumputtajille, siitä se kaikki johtuu. Kasvattakaa tyttärenne paremmin.

Vierailija
4/5 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on niin kivaa. Etkö muka itse tykkää kuunnella musiikkia kovalla, niin että se tuntuu päästä varpaisiin?

Vierailija
5/5 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin 5. Olen keski-ikäinen ja mun autossa on vahvari ja soitin usb-tikulla.

Autolla ajelu on niin paljon kivempaa, kun saa huudattaa hyvää musaa. Mä tosin en kierrä pimppistä huomion kipeänä ja seuran kaipuuna. =D