Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustin junalla veljen ja tyttöystävänsä luo kylään eikä tarjottu edes vettä :D

Vierailija
23.07.2021 |

Ei mitään. Aina kun käyneet luonani niin laitan ruokaa ja juotavaa.
Avasin kyllä suuni ja pyysin vettä, mutta mielestäni kyllä epäkohteliasta käytöstä..
Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun he tulevat luoksesi, niin älä tarjoa mitään. Sano, että tarjoilut on nyt meillä samat kuin teillä, että vettä saa pyytämällä.

Vierailija
22/33 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa itse ottaa hanasta vettä? Oletko tosiaan veljesi kanssa noin etäisissä väleissä, että vettä pitää tarjota tai pyytää?

Heh, luuletko oikeesti et tuo onnistuis. Eri asia jos olis pelkkä veli, sinnehän vois ite vaikka pitsat tilata, mut tyttöystävä on se joka määrää miten ollaan. AINA. Oli kyse sitten kenen tahansa sukulaisen/ystävän tyttöystävästä. Suhde siihen mieheen ja sen kanssa olemiseen muuttuu heti, kun nainen tulee taloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet noin vieraskorea veljen luona? Ehkä hän oletti, että läheisiltä osaat itse pyytää.

Tai menee vain ottamaan. Riippuu suhteesta onko kysymys ”Saanko lasin vettä?”, ”Missä teidän lasit on?” tai ”Voiko tästä [ottaa kaapista mukin] juoda?”

Meillä kuka tahansa, oli se sitten oikeasti vieras tai vain siskoni, huomaisi tilanteen jäätyvän samantien kun hän ryhtyisi penkomaan kaappeja. Jos joku ottaisi kaapista mukin ja kysyisi, voiko siitä juoda, niin vastaisin, että sinä et voi.

Vierailija
24/33 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitkohan saanut vettä jos olisit mennyt autolla?

Vierailija
25/33 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Tämä aloitus on ollut ennenkin. Provo.

Vierailija
26/33 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin itse sen verran reipas, että veisin mansikoita, jäätelöä, riisipiirakoita ja kahvia ym. tuliaisiksi. 

Itse en alkaisi kuljettaan jäätelöä ja mansikoita tuntien junamatkalla.

Etkä ilmeisesti ostaisi junamatkan jälkeenkään. Huoh....

Anna kun arvaan: olet syntynyt vuoden 1990 jälkeen.

Vierailija
27/33 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miten pitkä junamatka sinulla on ollut? Pk-seudulla toiseen kaupunkiin 10min vai toiseen kaupunkiin 4h?

Vierailija
28/33 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söivätkö he itse jotain sinä aikana, kun olit heidän luonaan kylässä?

Vierailija
29/33 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahjah kirjoitti:

Niin siis miten pitkä junamatka sinulla on ollut? Pk-seudulla toiseen kaupunkiin 10min vai toiseen kaupunkiin 4h?

Niin pitkä että alkaa janottaa. Äly hoi, älä jätä!

Vierailija
30/33 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmisiä jotka tarjoavat tai tekevät jotain ja sitten odottavat muiden tekevän saman heille.

Kun minä teen jotain pyytämättä, niin en myöskään odota siitä mitään. En vastavuoroisuutta tai mitään sellaista.

Vierailija
31/33 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ihmisiä jotka tarjoavat tai tekevät jotain ja sitten odottavat muiden tekevän saman heille.

Kun minä teen jotain pyytämättä, niin en myöskään odota siitä mitään. En vastavuoroisuutta tai mitään sellaista.

Viha on aika kova sana. Omasta mielestäni tämä ei ole verrattavissa varsinaisesti vastavuoroiseen odotukseen esim (teen jotain hyvää hyvyyttäni välillä jollekin) vaan perus käytöstapoihin? En odota, että siellä täytyy olla kunnon kotiruokaa vasteena minun tekemään ruokaan.

Kahvi ja pullakin olisi riittänyt, mutta kun ei mitään.

ap

Vierailija
32/33 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söivätkö he itse jotain sinä aikana, kun olit heidän luonaan kylässä?

Kerran olin käymässä ystävälläni, jota en ollut nähnyt varmaan vuoteen tai kahteen. Yllättäen hän rupesi laittamaan voileipiä toisella pöydällä, jotenkin ajattelin automaattisesti, että leivät olisivat olleet meille molemmille, mutta hän pitikin leipälautasensa vain oman nenänsä edessä ja pisteli kaikki suihinsa yksin. Hän ei edes kysynyt, että haluaisinko minäkin edes yhden. Mielestäni oli aika epäkohteliasta käytöstä, sillä olin kuitenkin tuonut mukanani suklaarasian, jota yhdessä söimme (itse söin vain muutaman).

Vierailija
33/33 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettähän saapi myös sieltä kuuluisasta junan vessasta. hygieenisyyestä en tiiä

😐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi