Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 lapsen äiti täällä. Kysy lasten kasvatuksesta!

Vierailija
31.07.2014 |

Hei! tarjoan nyt mahdollisuuden kysyä lasten kasvatuksesta. :-) kerron miten meillä on kasvatettu lapset ja vertaillaan kasvatustapojamme. Saa jakaa risuja ja ruusuja!

Mulla on nyt jo oma ikä vaivaiset 49-vuotta ja lapseni ovat 19v, 14v, 12v ja 6v. Minulta löytyy 3 tyttöä ja 1 poika. 3 vanhinta lasta ovat tyttöjä ja nuorimmainen poika. :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:13"]Miten saan 1,5vuotiaan nukkumaan koko yön ja lopettamaan lelujen paiskomisen?

[/quote]Ajan kanssa ja erittäin totaalisen täydellisellä päättäväisyydellä!

-7 äiti.

[/quote]

Aika hauskaa. Ap ei saa jakaa neuvoja eikä aloittaa tämmöistä ketjua, mutta jotkut näköjään voivat tukkia jakamaan kokemustaan toisen aloittamaan ketjuun. Edelleen sanon, että olettepa ilkeitä.

Vierailija
22/23 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kanssasi ei voi keskustella ja vertailla esim. teinipojan kasvatuksesta, koska poikasi on vasta 6v. Vai väitätkö, että tytöt ja pojat menee samaan tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis kysymys. Kuinka saa sisarusriitelyn loppumaan? Mulla poika 8v, tytär 5v. Ovat luonteeltaan kuin yö ja päivä: toinen rauhallinen vetäytyjä, toinen laulavainen ja äänekäs osallistuja. Nahistelevat, kimittävät, nujakoivat, haastavat, ärsyttävät toisiaan ihan joka päivä. Jompikumpi aloittaa, eikä lopeta ennenkuin karjun naama punaisena, jos silloinkaan. Olen kokeillut myös ignoorausta, jäähyjä, uhkailua, ja kiristystä. Hetikohta unohtuu kaikki heiltä. Tämä tekee minut surulliseksi ja voimattomaksi. Loma on ajoittain helvettiä.

Olisko hyvää neuvoa tähän? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi