Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea kerrotte

Vierailija
31.07.2014 |

Parhaalle ystävälle parisuhteestasi ja sen ongelmista? Kaiken,vai ette mitään? Mitä mieltä olet mitä saa kertoa, mitä ei?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken, paras ystäväni on mieheni.

Vierailija
2/4 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain yleisluontoista, ei liian yksityiskohtiin menevää. Saatan sanoa vaikka että riideltiin siivoamisesta tms. Minusta raja on hyvä vetää siihen, millaisia asioita ei haluaisi puolison kertovan omille kavereilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vastaus kun kakkosella. Mies on paras ystäväni ja minä olen hänen paras ystävänsä. Parempaa ystävyyttä ei voisi saada.

Tyttöystäville kerron hyvin pintapuolisesti, sillä haluan että meillä on omat juttumme mieheni kanssa ja se tuntuu siltä että hän on minulle korvaamaton, koska jaan kaikki asiani vain hänelle.

Vierailija
4/4 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kerron parhaalle naisystävälleni riidoista aika tarkkaan. Eikä mua haittaa, jos mies purkaa sydäntään omalle ystävälleen.

Seksijutuista en kerro muille enkä miehen omista henkilökohtaisista asioista.

Miehelle voin puhua kyllä kaikesta, mutta en käsitä sitä, miten parisuhde voisi korvata muut ystävät. Mun ja miehen suhde on intohimoinen rakkaussuhde. Jaetaan toki kaikki ajatukset, mutta ihan eri tavalla kuin esim. tuon parhaan ystäväni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi