Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys miehille

Vierailija
31.07.2014 |

Tiedän, että miehet inhoaa rumia naisia ja vapaa-aikanani en koskaan esimerkiksi puhu miehille tai julkisella paikalla osoita tuntevani tai muuta. Mutta miten minun pitäisi käyttäytyä työympäristössä, jossa minun on pakko puhua miehille? Miten te toivotte ruman naisen hoitavan pakolliset työjutut kanssanne? 

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:49"]

Jumalauta nainen. Et varmasti ole niin ruma kuin luulet! Onhan niitä rumia miehiäkin. Todennäköisesti nauravat sinulle kun arkailet turhaan!! Akneko sinulla on?

[/quote]

Niin, mutta ei miesten ulkonäkö ole yhtä tärkeää. 

Joo, akne. En tosin muutenkaan ole mikään missi, mutta se on ehkä pahinta. 

[/quote]

No millä tuotteilla olet yrittänyt peittää? Ihan takuuvarmasti sopiva löytyy.

[/quote]

Ihan mitä nyt kosmetiikasta löytyy, peiteaineita ja meikkivoiteita. Ja sen punoituksen saakin piiloon, mutta sitten ihon pinta on kuitenkin epätasainen ja itsestäkin tuntuu, että on kauhea pakkelikerros naamassa. Saan sen jotenkin peitettyä, mutta en niin, etteikö ihmiset tietäisi siitä. 

[/quote]

Tuskin ketään kiinnostaa niin paljon ihosi kunto. Ihan oikeasti. 

[/quote]

No, ehkä ei... Toivottavasti! Mutta olisin siis ruma muutenkin, luustoltani ja kasvonpiirteiltäni. Akne vain tekee kaiken paljon pahemmaksi. 

Vierailija
42/54 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:59"]

Toim. huom. Luulet tietäväsi mitä mieltä miehet ovat "rumista" naisista tai tiedät sitten ainakin hyvin suppealla otannalla tämän asian ;)

M32

[/quote]

Netistä löytyy enemmän kuin tarpeeksi kommentteja tähän aiheeseen. :/ Ja livenäkin niitä on kuullut aika riittämiin. 

[/quote]

Nettikommentit kannattaa nyt ihan ensimmäisenä jättää omaan arvoonsa. Kuten sanottu, niin mulkkuja löytyy joka lähtöön ja netissä kirjoitetaan paljon asioita, joita ei koskaan sanoisi ääneen tai ainakaan toiselle päin naamaa.

Hämmästelen kyllä, että olet onnistunut löytämään työpaikkoja ja miehiä, jotka näin käyttäytyvät. Ethän ole sentään töissä autohuoltamossa? ;)

Mutta juu tsemppiä tosiaan ja jaksamisia!

M32

[/quote]

Ehkä niin, mutta ne kommentit jää valitettavasti mieleen kummittelemaan. 

Ei, olen alalla, jossa melkein kaikki on akateemisia. Tosin nuorempana olen tehnyt vähän kaikenlaista, opiskelujen sivussa ja muuten. Se neitsyys-vinoilija tyyppi ei tosiaan ollut akateeminen. 

Kiitos! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:16"]

Aijotko koko elämäsi anella ja hakea marttyyrina sääliä oletetulle rumuudellesi. Miksi vitussa annat muiden määritelllä olemisesi ja tekemisesi? Elä ja ole, jos et jollekin kelpaa niin omapa on menetyksensä. Jollakin ansioilla olet työsi saanut, tuskin ulkonäkösi on siellä määrittävä tekijä.

[/quote]

En minä tarvitse, enkä halua sääliä, mutta minusta on ikävä ajatus, jos ulkonäköni takia olen sellainen ihminen, jonka takia joku muu kokee työssäolon vastenmieliseksi. Jos vain omalla käytökselläni voin minimoida sen, haluan tehdä niin. 

Työpaikkani olen tietysti saanut ansioillani, mutta työkaverit eivät minua valinneet. 

Ehkä vain otan tämän liian vakavasti...

Vierailija
44/54 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää nyt mennä nukkumaan, tai en huomenna osaa edes tehdä töitäni, mutta tulen huomenna katsomaan, jos joku on vielä vastannut. :) Hyvää yötä! :)

Ketjun aloittanut. 

Vierailija
45/54 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:34"]

Ehkä vain otan tämän liian vakavasti...

[/quote]

Nyt ollaan asian ytimessä :)

Vierailija
46/54 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin muutaman ensimmäisen viestin. Olet väärässä. Ei miehet vihaa "rumia" naisia. Jos henkilökohtainen hygienia on kunnossa, niin tunteet neutraaleja, kunnes paremmin tutustuu. En tiedä, joten en väitä. Kunhan kysyn. Voisiko olla että useampi mies on kokenut, että he eivät ole tasoisiasi, eivät kelpaa sinulle, et pidä heistä tms. Jos et lähde yhdentekevään jutteluun mukaan. Koen että luottamus syntyy, kun kumpikin kommunikoinnin osapuolista kertoo vastavuoroisesti itsestään asioita (ei tietystikkään aluksi mitään salaisuuksia)

Tsemppiä. Jos et muita satuta oman etusi nimissä olet ihan hyvä tyyppi. Jos sulla usein/jatkuvasti fiilis ettet ole hyvä sellaisena kuin olet ulkonäöllisesti, niin olet väärässä. Ei kuori tee naista. Älä stressaa niin kauheasti ihostasi. 

Ajatukset ovat reilun kolmekymppisen yh-isän, joka eksyi vauva palstalle kun pitäisi poikien ja omiakin pyykkejä viikkailla... :D

Vierailija
47/54 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 21:54"]

Ruma on niin venyvä käsite ja ainakin itselle täysin merkityksetön. En ole koskaan inhonnut "rumia" ihmisiä, olivatpa sitten naisia tai miehiä. Perussiisteys toki tärkeää, eli jos haiset hieltä, vanhalta viinalta, hilseilet muiden päälle tms., niin silloin on syytä tehdä asialle jotain (koskee tottakai myös miehiä).

Juttele ihan normaalisti (mikäli vain omalta ujoudelta mahdollista), mikäli yhtään jaksat ottaa asioita huumorilla, niin kukaan ei varmasti edes mieti asiaa. Yksi tapa on tietysti hoitaa työasiat mahdollisimman ammattitaitoisesti, mutta se voi miesten keskuudessa (riippuen toki työympäristöstä) aiheuttaa oudoksuntaa ja voit saada tiukkapipon maineen.

Sanoisin, että töihin ei mennä kavereita hankkimaan, mutta missään nimessä siitä ei ole haittaa :)

Tsemppiä työkanssakäymiseen!

[/quote]

Olen kyllä siisti ja pidän huolta hygieniastani (enkä juo tai polta), mutta minulla on huono iho. Siihen olen hakenut apua lääkäreiltä saakka, mutta aika huonolla menestyksellä. 

Olen yrittänyt pysyä todella asialinjalla, en koskaan kerro mitään henkilökohtaista ja olen aina kohtelias ja asiallinen. Mutta välillä huomaan, ettei se riitä. Kerran nuorena jouduin menemään miespuolisen työkaverin kanssa tapaamaan ihan vieraita ihmisiä ja hän kysyi, voimmeko mennä erikseen, koska hän häpeää minua. :/

Kiitti! :)

[/quote]

Huono ei ei kerro että olisi ruma. Epäilen että vain luulet olevasi ruma. Suurin osa naisista ei todellakaan ole rumia. Niistä jotka ovat lähes kaikki ovat todella lihavia, juoppoja tai vastaavia. Todella, todella marginaalisen pieni osa on muuten rumia. Nekin yleensä jostain sairaudesta johtuen joka ei ole heidän vikansa. 

Tuollaisia ei näe kuin muutaman kerran koko elämässä. 99,999% naisista ei ole rumia. Itseasiassa suurin osa naisista on todella kauniita. 

Joten turha tullaisia miettiä tippaakaan

Vierailija
48/54 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni otat ulkonäkösi liian vakavasti. On ikävää, että jotkut mulkut ovat kehdanneet sinua haukkua ja kiusata ulkonäöstäsi. Se on ollut varmasti omiaan vaikuttamaan itsetuntoosi hyvin negatiivisesti.

Miehenä ja miesvaltaisessa työpaikassa työskentelevänä olen kokenut, että meillä ainakin työntekijät arvostavat toisissaan eniten osaamista ja ahkeruutta sekä vaatimattomuutta. Sitä ei sanota ääneen, mutta sen aistii ilmapiiristä ja voi kuulla rivien välistä. Diivailua ja rehentelyä ei katsota hyvällä. Rehentely työnteolla saattaa joskus olla ok, jos se on leikillisen humoristista mutta perustuu silti todellisiin työsuorituksiin.

Ulkonäkö ei ole tärkeässä roolissa. Työpaikallamme kauniit naiset saattavat tosin saada enemmän huomiota, mutta arvostus hankitaan silti lähinnä osaamisella ja ahkeruudella. Osaamaton ja kaunis leimataan herkästi hölmöksi pinnalliseksi bimboksi, vaikkei olisikaan sitä.

Parhaiten hoidat oman roolisi, kun unohdat aknen kokonaan, työskentelet ihan normaalisti ja kohtaat ihmisiä ihan kasvokkain. Ole mahdollisimman aito. Älä skippaa kohtaamista korvaamalla sitä esim sähköpostilla. Tapaa kasvokkain, aina kun voit. Muuten jäät liian etäiseksi, ja sinusta on helpompi puhua pahaa selän takana, oli ulkonäkö mitä hyvänsä.

Ja sitten vielä. En suostu uskomaan, että olet ruma. Minusta akne ei ole este kauneudelle. Naiskauneus muodostuu hyvin monesta tekijästä. Kokonaisuus ratkaisee, ei yksi ominaisuus. Uskon, että olet kaunis, et vain itse näe sitä henkisen vammasi takia.

Tsemppiä sinulle, toivottaa täällä m27

Vierailija
49/54 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet aamulla peilin eteen pariks minuuttia ja päätät että perkele mä oon kuuma pakkaus, ja jos joku tulee vittuileen niin nappaat palleista kiinni ja naurat räkäsesti päälle.

Vierailija
50/54 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt rumaa naista, missään. Naiset kuvittelee itsestään höpöjä!

Vierailija
52/54 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rumaa" kohdellaan, kuten ketä tahansa. "kaunis" saa erityiskohtelua (ei aina niin mairittelevaa)

t. mies

Vierailija
53/54 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös ruma nainen ja jotain vinkkejä. Ensinnäkin, ystävysty työpaikan naisten kanssa, he puolustavat sinua, kun miehet ilkeilevät. Vielä tärkeämpää on, että teet itsestäsi niin huomaamattoman kuin mitenkään on mahdollista, älä ikinä esimerkiksi pukeudu persoonallisesti, älä myöhästele, älä puhu enempää kuin on pakko, jos on miehiä läsnä. Opi myös tunnistamaan pahimmat uhkat ja vältä heitä kokonaan, jos mahdollista.

Miehet osaavat olla täysiä hirviöitä rumalle naiselle, olen jopa joutunut ottamaan lopputilin jouduttuani kahden työpaikan "pellen" silmätikuksi, joten ole mahdollisimman varovainen. 

Ja tsemppiä! :)

Vierailija
54/54 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehiäkin kohdellaan eri tavalla ulkonäön perusteella?