Hui kuinka rumia suomalaiset naiset ovat
Kommentit (33)
Espanjattaretkin on semmoisia seksikisuja:
http://media.salon.com/2012/04/spain-bride-shortage.jpeg-460x307.jpg
(jätä se emakko, ansaitset parempaa)
Kyllä komeat Suomi-uroot on ansainneet parempaa - nih!
että olen olemassa.
Jos olisin varakas, menisin rasvaimuun ja kymmeniin kohotus- ja kauneushoitoihin, jotta en olisi rasitteeksi kaltaisillesi.
Tää maailma taphtuu bileet kun oli, katselin ympärille enkä nähnyt yhtään siististi pukeutuvas naista.
Ylipainoisia reippaasti ylinpuolet, makkarapaidat päällä .
Ja eilen kävin keskustassa, sama homma.
2 diabetes iskee ja kovaa
marketin kassalla liukuhihnalle mäyräkoira kaljaa, sipsejä, karkkia, valmisruokaa. Ollaan sellasia römpön näköisiä, hiukset värjätty purkkivärillä eikä leikattu puoleen vuoteen. Mahat röllöttää ja muutenkin ollaan niin kuvottavia. YÄÄÄK!!!
Ja sitten maristaan, ettei kelvata suomalaisille naisille ja naiset ovat liian vaativia =D
Ehkä he itse ovat hiukan vaativia, kun sellaista pitäisi katsella...
Juuri oltiin lomalla yhdessä hotellissa, jossa oli 99% brittejä. Kaikki (yhtä tai kahta lukuunottamatta) oli ylipainoisia, homssuisen oloisia, ei todellakaan mitään suuren maailman kaunottaria.
Minun on pakko sanoa, että kyllä suurin osa Suomalaisista naisista on todella rumia. Ylipainoa, riippuvia mahoja ja selluliittiä, kamalia hiustyylejä ja tyylittömiä vaatteita. Itse olen pitkä, hoikka ja harvinaisen kaunis ja siksi teenkin mallinhommia, ihan vaatekuvistoissa olette varmasti minut nähneet. Se täytyy tunnustaa että tästä minun on puoliksi kiittäminen rumia suomalaisia naisia. Espanjassa minulla ei olisi rahkeita kuvastomalliksi, koska kilpailu on äärettömästi kovempaa. Eli pysykää vaan muut rumina ja jättäkää nämä kauneushommat meille kauneuden ammattilaisille! :D
Eli pysykää vaan muut rumina ja jättäkää nämä kauneushommat meille kauneuden ammattilaisille! :D
Ja sinänsä en ihmettele että 47 miljoonan ihmisen joukosta löytyy enemmän kuvastomallipotentiaalia kuin 6 miljoonan joukosta..
Minun on pakko sanoa, että kyllä suurin osa Suomalaisista naisista on todella rumia. Ylipainoa, riippuvia mahoja ja selluliittiä, kamalia hiustyylejä ja tyylittömiä vaatteita. Itse olen pitkä, hoikka ja harvinaisen kaunis ja siksi teenkin mallinhommia, ihan vaatekuvistoissa olette varmasti minut nähneet. Se täytyy tunnustaa että tästä minun on puoliksi kiittäminen rumia suomalaisia naisia. Espanjassa minulla ei olisi rahkeita kuvastomalliksi, koska kilpailu on äärettömästi kovempaa. Eli pysykää vaan muut rumina ja jättäkää nämä kauneushommat meille kauneuden ammattilaisille! :D
Mutta taidat olla huonon itsetunnon omaava! Tsemppiä sulle, huomaat että vanhemmiten oma varmuus itsestä lisääntyy.
Että suomalaiset naiset löytäisivät itsetunnon jostain, lopettaisivat muiden haukkumisen ja alkaisivat kunnioittamaan itseään. Se kaunistaa, uskokaa pois, ei muutaman liikakilon pudotus.
Erityisesti tytöistä ja nuorista naisista olen tosi huolissani, sillä itsetunnon lisäksi heiltä puuttuu realiteettien taju. Nuori suominainen on epävarma itsestään ja silti sinisilmäinen, arvatkaapa vain miten sellaisten käy tässä maailmassa?
miehelläni on hyvä maku ja anttilan katalogissa olevat kuvasi eivät kelvanneet runkkumateriaaliksi edes. Hevosen kokoiset naiset harvemmin kelpaavat pysyvästi kellekään, olkoonkin komeita lyylejä. Jotkut pitävät pienistä ja siroista siellä kainalossa Kivahan se on tänne trollailla mitä mieleen tulee... Mäkin olen ilmetty Laetitia Casta, aina ihmiset sekoittavat jumalaiset kasvoni ja vasta ojentaessani huikasevan hienosta paperista tehdyn käyntikorttini ( uskomattomat meriitit, tunnettekin varmaan) ihmiset todella uskovat, että en ole mikään tyhjäpäinen malli, vaan tohtori ja uskomattoman upea. Terkkuja kaikille tutuille vaan! Ihan vain tässä tutkimustuloksia odotellessa eksyn palstalle nauramaan lihaville ja rumille suomalaisille av- mammoille.
Anteeks, että olen olemassa. Sori ko oon syntyny.
Vai miten se meni.
ympäri maailmaa mutta en osaa laittaa mitään maata toisen edelle etenkään naisten kauneudessa. Kaikkea löytyy joka maasta 0-10 ja tasapuolisesti!
Jos kuitenkin olisi pakko sanoa jotain niin asettaisin aasialaiset naiset etusijalle. En kylläkään varsinaisesti kauneuden takia vaan miellyttävyyden!!!!
suomalaisen miehen tunnistaa jo kilometrin päästä. Maantienharmaat hiukset leikattu tylsästi, silmälasit, kalvakka iho, hieman mahaa ja huono ryhti. Khakin väriset shortsit, sandaalit joissa urheilusukat, vaalea tai muu tylsän värinen t-paita.
Suomalaisen perheen taas tunnistaa kilometrin päähän siitä, että kaikilla on jalassa eriväriset crocsit.
Melkein jokaisella on maantienharmaanruskeat hiukset ja pienet siansilmät, punakka naama ja paksu niska. Todella monella miehellä on ylipainoa ja lähes kaikilla keski-ikäisillä miehillä sitä jo onkin. Pukeutuminen on aivan perseestä. Khakinväriset reisitaskushortsit ja väljä t-paita ovat olevinaan tyylikkäitä. Suomalaismies laahustaa eteenpäin, ei kävele. Ruskeissa halpamarketin sporttisandaaleissa väijyy kymmenen kappaletta kynsisienen kellastamia varpaankynsiä.
Varsinkin italialaiset kotirouvat täällä maaseudulla. Oikein tihkuvat seksiä :D