Oho, Robin on aika hottis
Kommentit (65)
On komea ja timmi. Mies parhaimmassa iässä. Olisinpa itsekin timmi niin voisi deittailla tuollaisia.
N22
Vierailija kirjoitti:
Homppelihan hän on ollut jo alusta saakka. Julkinen imago ei vaan sallinut moista jotta tytöt ostavat musiikkia.
Ei sillä että Robinia homoksi väittäisin, mutta senkö pitäisi vähentää ulkoista viehättävyyttään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homppelihan hän on ollut jo alusta saakka. Julkinen imago ei vaan sallinut moista jotta tytöt ostavat musiikkia.
Ei sillä että Robinia homoksi väittäisin, mutta senkö pitäisi vähentää ulkoista viehättävyyttään?
Jonkun katkeran "palstaheteron" viimeinen oljenkorsi yrittää mollata komeaa nuorta miestä.
Pääsispä itekin kuvaan Robinia lähietäisyydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin enemmän, jos hänellä olisi lyhyet hiukset.
Onhan ne kohtalaisen lyhyet olleet suurimman osan ajasta. Minusta ihan kiva, että kasvattanut vaihteeksi vähän pituutta. Manbunit on jees.
Täällä vanhat mammat kuolaa nuorta miestä. Sitten haukutaan miehiä koska miehet pitävät nuorista naisista. Tekopyhiä olette.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vanhat mammat kuolaa nuorta miestä. Sitten haukutaan miehiä koska miehet pitävät nuorista naisista. Tekopyhiä olette.
Kai minä olen sitten vanha 30v mamma joka kuolaa n. 23-vuotiasta nuorta miestä. Suurin osa tuonkaan ikäisistä ei kyllä innosta, vaatii sentään poikkeuksellista karismaa tai seksikkyyttä. Enkä todellakaan vaihtaisi omaa miestäni pois, vaikka silmää miellyttäviä nuorempia ja vanhempia miehiä kävelee toki säännöllisin väliajoin vastaan. Ihan varmasti omaakin miestäni moni nuorempi nainen viehättää, mutta emme tee luonnollisesta asiasta numeroa puolin eikä toisin.
Minusta tuo on huono kuva. Jotenkin pöhön näköinen.
Robinilla on muuten viehättävä amorinkaari :)
Vierailija kirjoitti:
Hm kuin italialaiset jalkapalloilijat joskus ennen, muutenkin kuin "rasvainen" gigolo. Ei mun makuuni .
Onhan se onni, että ihan koko kansan kanssa ei tarvitsisi kisata tuon näköisten huomiosta, jos mies hakusessa olisi.
Oho, Robin on aina ollut Suomessa tunnettu keskivertoa paremmasta ulkonäöstä ja ilmeisesti ap:lle tuli uutena. OHO silti!
On se rankkaa olla seksisymboli niin nuoresta kuin Robin on ollut 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun katkeran "palstaheteron" viimeinen oljenkorsi yrittää mollata komeaa nuorta miestä.
Kuka on mollannut?
Olen nähnyt muutaman kerran ruokakaupassa ja on erittäin komea mies. Ei ole varmaan helppoa kun lähes jokainen vastaantuleva tyttö ja nainen tuijottaa silmät sädehtien.
Kaikesta ihailusta huolimatta vaikuttaa rennolta ja mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on mollannut?
Kyllä homottelu on haukkumista, oli kohteen suuntautuminen sitten mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt muutaman kerran ruokakaupassa ja on erittäin komea mies. Ei ole varmaan helppoa kun lähes jokainen vastaantuleva tyttö ja nainen tuijottaa silmät sädehtien.
Kaikesta ihailusta huolimatta vaikuttaa rennolta ja mukavalta.
On melkein ärsyttävää miten noin komea ja ihailtu voi silti olla niin tasapainoisen ja mukavan oloinen ja tulee toimeen vissiin hyvin liki kaikkien kanssa.
Eka kuva oli liukkaan playboyn näköinen.
Tykkäisin enemmän, jos hänellä olisi lyhyet hiukset.