Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frendit (tv sarja) mysteerit.

Vierailija
31.07.2014 |

Sinkkuelämää ketjun innoittamana.

Näitä on paljon, mutta nyt kun miettimällä mietin niin tulee mieleen vaan se että viimeisillä kausilla Rossin poikaa Benia ei näytetä eikä mainita juuri lainkaan.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Frendit - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1495)

Vierailija
241/1495 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun monica tilasi joskus uuden sängyn (sai vahingossa race car bedin) ja oliko se rachel joka kuittasi sängyn nimellä Monica Buehla Geller, jonka siis veti hatusta ja ei ollut monican oikea toinen nimi

Vierailija
242/1495 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:31"]

Koska siinä pitsassa oli muistaakseni paprikaa ja herkkusieniä :D Ei pitsassa ole pakko olla lihaa tietääkseni?!

[/quote]

Juuri näin,katsoin jakson viimeksi eilen.Tytöt olivat tilanneet tuplajuustopitsan,ja saivatkin jonkun poliitikon(Ison Kotkan kaveri)pitsan,jossa oli sieniä,vihreää paprikaa ja sipulia. Ilmeisesti Phoebe on vegetaristi,ei vegaani,voi siis syödä vaikkapa juustoa pitsassa,mutta ei lihaa. Siinä jaksossa muuten se poliitikko(George Stephanopoulus,kai) palauttaa Monican luokse tyynyn,joka oli pudonnut parvekkeelta.Mistä se tiesi,minne tuoda tyynyn?Lukeeko järjestyshullulla Monicalla kaikissa tavaroissa nimi ja osoite?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1495 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sarjaa yli kaiken ja se tulee aina olemaan minun lempi tv ohjelma ja näyttelijät lempinäyttelijöitä ette voisi suositella jotain hyviä tv sarjoja tai elokuvija samoilla näyttelijöillä tiedän band of brothersin,epsodes ja puumanaisen mutta olisiko jotain muita hyviä ?

Vierailija
244/1495 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:14"]

Eikun monica tilasi joskus uuden sängyn (sai vahingossa race car bedin) ja oliko se rachel joka kuittasi sängyn nimellä Monica Buehla Geller, jonka siis veti hatusta ja ei ollut monican oikea toinen nimi

[/quote]

Phoebe oli Monican luona,kun uusi sänky tuotiin,ja kuittasi sängyn Monican puolesta."Onko minulla toista nimeä?Monica Buehla Geller." Sit Phoebe ja Joey ei huomanneet että sänky oli väärä,kun ne harjoitteli nyrkkeilyä Joeyn koe-esiintymiseen ja Phoebe mottasi Joeya niin että nenästä lensi veri.Monica valitti,miksi hänelle oli tuotu kilpa-auto sänky. Phoebe vastasi:"Se olis Joyen syy,hän jätti nenänsä valumaan!" 

Vierailija
245/1495 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Aniston on monissa elokuvissa.

Vierailija
246/1495 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mysteeri vaan mielipide: Kaikkein parhaat osat Frendeissä ovat ne, joissa on mukana Hank Azaria :D. Se David-hahmo on niin ihana, että Phoebena ottaisin kyllä hänet enkä Mikea.

Vierailija
247/1495 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

David oli munkin mielestä ihana (miten jotkut tiedemiesnörtit onkin? :D), mutta tavallaan ymmärrän, että Phoebe valitsi Miken kun heillä oli jo suhde pitkällä.

Vierailija
248/1495 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:02"]

Tämä ei ole mysteeri vaan mielipide: Kaikkein parhaat osat Frendeissä ovat ne, joissa on mukana Hank Azaria :D. Se David-hahmo on niin ihana, että Phoebena ottaisin kyllä hänet enkä Mikea.

[/quote]

Se Phoeben ja Davidin rakkaustarina oli niin suloinen! Mäkin olisin ottanut Davidin,,mutta toisaalta Mike ja Phoebe sopi yhteen,David oli ehkä vähän liian nössykkä Phoebelle. Se oli ihana jakso,missä ne tapasi kun Phoebe oli juuri muuttanut yhteen Miken kanssa ja vahingossa väitti olevansa sinkku ja päätyi pussaileen Davidia,sit se tilitti moraalista ongelmaansa Monicalle,ja sitä miten hot David on.

Monica:"Scientis?Really??

Phoebe"Chandler?Really??"

Makuasioista ei pidä kiistellä :D

Vierailija
249/1495 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
250/1495 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistanko väärin.. Rossin ja Monican läheisistä väleistä oli puhetta ja seuraava tuli mieleen: Monica ja Rachel olivat nuorina olleet Rossin yliopistobileissä. Monica sammui sängylle. Ross luuli, että se on Rachel, joka nukkuu takkikasan alla ja suutelee tätä. Monica taas oli jäänyt unelmoimaan "mystery kisser":stä, joka siis olikin oma isoveli.

Vierailija
251/1495 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mikään mysteeri, vain epäkohta. Frendit olivat hyvä sarja, mutta nuo yleisön äänitetyt reaktiot harmittavat. Myös muissa sarjoissa jään kuuntelemaan noita pakollisia nauruja vitseille/hauskoille asioille ja huokailuja sopivissa surullisissa/liikuttavissa paikoissa. Mielummin katsoisin sarjoja ilman noita äänitehosteita. Vaikka olisikin kuvattu yleisön edessä.    

Vierailija
252/1495 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kaikissa sarjoissa ollut omituista että jo pitkään seurustelleet käyttävät kumia ehkäisynä. Jos jo vuoden on seurustellut, ehkä voisi harkita esim pillereitä. Toki kaikille ne eivät sovi mutta jotain muuta kuin kumia. Viimeisin oli How I met your motherissa kun Ted ja Robin ovat vuoden seurustelleet ja miettivät yhteenmuuttoa ja seksi jää väliin kunei ole kumia. Sama Monica + Richard ja Rachel + Ross.

Vierailija
253/1495 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole myöskään mysteeri, mutta tulin tässä miettineeksi, että Rachel  ja Chandler sekä Ross ja Pheebs olisivat olleet epäsopivia pareja. Rachel ja Chandler eivät tunnu olevan samalla ajatuksen tasolla ja Rossin ja Pheebsin jutut ovat aina järki vs. tunteet. Sen sijaan Monica ja Joey olisi mielestäni voinut toimia, jos Chandleria ei siis olisi :D Vai mitä olette mieltä?

Vierailija
254/1495 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:38"]

Juu Chandler ja Ross kai tutustuivat vasta collegessa. Toi sillon kiitospäivänä kotiinsa ekan kerran, ja siinähän kaikki tapasivat hänet ekaa kertaa.

[/quote]

Tosin Rachel sanoo kaason puheessaan,että tapasi Monican,kun tämä oli 5v ja Chandlerin kun tämä oli 25v,joka kylläkin käyttäytyi kuin 5v. Ehkä ei muistanut nuoruusaikoja?Tai sitten sama juttu,kun Phoeben mummon sukusalaisuus,on vaan keksitty hauska juttu,ei sitä ehkä tarvitse ottaa kirjaimellisesti :)

Vierailija
255/1495 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:08"]

Hehe kun katsotte viimeistä kautta, ette voi olla huomaamatta courtneyn raskautta!:D en ymmärrä miten siltä voi sulkea silmänsä.. Monicalla aina oli tiukkoja paitoja ja vaatteita ja yhtääkkiå kamalia säkkejä ja naama pulleana.

[/quote]

Minä ainakin oon ihan mies, mitä tulee jonkun raskauden huomaamiseen. Ei siitä ole kauan, kun aloitin uudessa työpaikassa ja katsoin ekat viikot, että yhdellä työntekijällä on tosi jännä kroppa, kun muuten hoikka, mutta mahan kohdalta iso. En ajatellu asiaa sen kummemmin, kunnes sitten yksi ilta vain kotona ollessani syttyi lamppu: sehän työkaveri on hitto soikoon raskaana. En tajua itsekään, miten voin olla näin sokea raskauksille.

[/quote]

Mulla on vähän sama homma.Joku väitti ketjun alkupuolella,että Monican näyttelijä olisi raskaana ollessaan lihonut kasvoistaan,en kyllä ole tälläistä huomannut vaikka olen nähnyt sarjan lukemattomia kertoja o.O Se vähän harmitti,kun Chandler rupsahti,siis päihteistä turvonnut naama,kun se oli ennen suloinen. En osaa päättää ottaisinko Frendien miehistä Chandlerin vai Rossin,kun toinen on hauska ja toinen ihanan herkkä <3

[/quote]

Mun tietääkseni Chandler lihosi nimenomaan siksi, että lopetti huumeet. Mä tykkään siitä enemmän sillein, kuin sillon ihan laihana, kun ei näyttänyt ollenkaan terveeltä.. Joka tapauksessa chandler on mun ikuinen lemppari ja matthew perry on niin paras siinä chandlerina<3

Vierailija
256/1495 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:08"]

Hehe kun katsotte viimeistä kautta, ette voi olla huomaamatta courtneyn raskautta!:D en ymmärrä miten siltä voi sulkea silmänsä.. Monicalla aina oli tiukkoja paitoja ja vaatteita ja yhtääkkiå kamalia säkkejä ja naama pulleana.

[/quote]

Minä ainakin oon ihan mies, mitä tulee jonkun raskauden huomaamiseen. Ei siitä ole kauan, kun aloitin uudessa työpaikassa ja katsoin ekat viikot, että yhdellä työntekijällä on tosi jännä kroppa, kun muuten hoikka, mutta mahan kohdalta iso. En ajatellu asiaa sen kummemmin, kunnes sitten yksi ilta vain kotona ollessani syttyi lamppu: sehän työkaveri on hitto soikoon raskaana. En tajua itsekään, miten voin olla näin sokea raskauksille.

[/quote]

Mulla on vähän sama homma.Joku väitti ketjun alkupuolella,että Monican näyttelijä olisi raskaana ollessaan lihonut kasvoistaan,en kyllä ole tälläistä huomannut vaikka olen nähnyt sarjan lukemattomia kertoja o.O Se vähän harmitti,kun Chandler rupsahti,siis päihteistä turvonnut naama,kun se oli ennen suloinen. En osaa päättää ottaisinko Frendien miehistä Chandlerin vai Rossin,kun toinen on hauska ja toinen ihanan herkkä <3

[/quote]

Mun tietääkseni Chandler lihosi nimenomaan siksi, että lopetti huumeet. Mä tykkään siitä enemmän sillein, kuin sillon ihan laihana, kun ei näyttänyt ollenkaan terveeltä.. Joka tapauksessa chandler on mun ikuinen lemppari ja matthew perry on niin paras siinä chandlerina<3

[/quote]

Kiitos selvennyksestä :) Miehistä mäkin tykkään eniten Chandlerista,ja naisista Phoebesta,ne on helpoiten samaistuttavat ja hellyttävimmät hahmot <3

Vierailija
257/1495 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Chandler ja Ross kai tutustuivat vasta collegessa. Toi sillon kiitospäivänä kotiinsa ekan kerran, ja siinähän kaikki tapasivat hänet ekaa kertaa.

Vierailija
258/1495 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:38"]

Ei tämä kai ole mikään epäkohta: Chandlerhan tapasi collegeaikoina vain Monican käydessään Greeneillä. Rachel ja Chandler tapasivat vasta, kun Rachel muutti Monican luokse.

[/quote]

Tosin Rachel sanoo kaason puheessaan,että tapasi Monican,kun tämä oli 5v ja Chandlerin kun tämä oli 25v,joka kylläkin käyttäytyi kuin 5v. Ehkä ei muistanut nuoruusaikoja?Tai sitten sama juttu,kun Phoeben mummon sukusalaisuus,on vaan keksitty hauska juttu,ei sitä ehkä tarvitse ottaa kirjaimellisesti :)

[/quote]

Joo tää oli kyllä yks semmonen epäkohta/mysteeri joka mulla särähti korvaan nyt viimeksi kun tän jakson näin!

[/quote]

Vierailija
259/1495 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko se tavanneensa vai tutustuneensa. Koska vaikka R oli tavannut C:n jo aiemmin niin varsinaisestihan ne vasta tutustui 25:na?

Vierailija
260/1495 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:01"]Musta paras jakso on se missä Ross ja Mike viettää illan yhdessä kun Rachel ja Phoebe menee baariin. Niillä ei ole mitään puhuttavaa ja on tosi kiusallista. Sitten ne kattoo sanakirjasta mikä ero on oluella ja lagerilla :D 

[/quote]

Kiusallista kyllä ja hauska kohtaus, mutta olen jäänyt ihmettelemään miksi ihmeessä heillä ei muka ollut puhuttavaa... edes jostain. Molemmat vaikuttaa kuitenkin ihan sosiaalisilta tapauksilta.

Mike olisi voinut esim. kysyä miten Ross on tutustunut Phoebeen tai Ross olisi voinut kysyä mistä Mike on kotoisin tmv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä