En pääse yli eksästä :(
Erosta 1,5 kuukautta mutta tämä sureminen ja paha olo ei hellitä. Minun jätettiin ihan yllättäen ja mies ei suostu edes puhumaan asiasta eikä näkemään. Asuukin ihan toisessa kaupungissa ja oon ehdottanut että menisin käymään siellä. On vain niin vaikea käsitellä yksin tämä asia. Tunnen itseni tosi säälittäväksi kun soittelen sille joskus ja laitan viestiä. En ymmärrä vaan tätä meidän eroa ollenkaan. Vaikea uskoa että mies ei enää välitä minusta. En vain pysty kuvittelemaankaan itseäni kenenkään muun kanssa. Miksi tämä on niin vaikeaa?
Kommentit (10)
Sanoo ettei ole toista kun oon kysynyt. Haluaisin nähdä ja jutella mutta ei suostu siihen vielä. Sen mielestä aikaa pitää kulua ensin enemmän että voidaan nähdä ja mun mielestä taas asia pitää selvittää mahdollisimman pian että pystyn jatkamaan elämää. Liian paljon kysymyksiä mielessä. Vielä toukokuussa asiat oli hyvin ja väitti rakastavansa minua. sitten ennen juhannusta se halusikin erota. Epäilys on että olisi pettänyt. Tuska on kuitenkin niin suuri että olisin melkein mitä vaan valmis antamaan anteeksi. Tunnen itseni niin tyhmäksi.
ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:08"]
Sanoo ettei ole toista kun oon kysynyt. Haluaisin nähdä ja jutella mutta ei suostu siihen vielä. Sen mielestä aikaa pitää kulua ensin enemmän että voidaan nähdä ja mun mielestä taas asia pitää selvittää mahdollisimman pian että pystyn jatkamaan elämää. Liian paljon kysymyksiä mielessä. Vielä toukokuussa asiat oli hyvin ja väitti rakastavansa minua. sitten ennen juhannusta se halusikin erota. Epäilys on että olisi pettänyt. Tuska on kuitenkin niin suuri että olisin melkein mitä vaan valmis antamaan anteeksi. Tunnen itseni niin tyhmäksi.
ap
[/quote]
Auttaisiko, jos itse alkaisit tulkita kaikenlaisia merkkejä? Hän nyt ei vain tuntenut samoin? Koska mieheltä et välttämättä saa selitystä, sinun pitää itse tulla johonkin lopputulokseen. Kuitenkin on selvä, että välittäminen loppui hänen puoleltaan. Niin voi käydä alkuhuuman jälkeen.
Tähän kun joku keksii parannuksen niin melkein vois sanoa että on jumala. Saman myös kokeneena ja yksin rakastaneena. Aivan samaa mietin että en voi kuvitella itseäni kenenkään muun kanssa.
Nuorimies24
Kyl se siitä! Etiä päin sano mummo lumessa!
Nuorimies24, ETTÄ sulla on typerä nimimerkki!
Ei rakastanut pysty ajattelemaan muita noin nopeasti, turha sitä on ihmetellä. Ei se tunne noin nopeasti häviä. Kun toinen ei suostu kertomaan syytä, jää tilaa arvailulle. Että se on saanut jonkun äkillisen mielenhäiriön, ja kohta se palaa järkiinsä.
Mitä jos ottaisit yhteyttä yhteiseen ystävään tai miehen sukuun, ja pyytäisit heitä puhumaan miehelle. Kerro, että tarvitset jonkun selityksen voidaksesi käsitellä asian, ja että muu on julmaa. Jos mies ei pysty kertomaan asiaa itse, jospa välikäsien kautta edes. Luultavasti miestä hävettää se syy, ja on niin lapsellinen, että asettaa oman epämukavuutensa sinun kärsimyksesi yläpuolelle. Mulkero temppu, mutta ihmiset ovat.
Mies löysi toisen naisen. Mulkku kun ei suostu puhumaan kanssasi.