Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut ja en osaa hakea apua

Vierailija
23.07.2021 |

Olen siis lähes 30 ja käyn töissä, opiskelen, harrastan juoksemista ja mulla on koira sekä mies, silti oon masentunut. En vain jaksaisi mitään muuta kuin maata sängyllä. Töihin lähtö tuntuu pusertamiselta ja opiskeluun liittyvät velvollisuudet pakkopullalta. Muisti takkuaa ja minusta myös tuntuu, että näytän rumalta kun ihokin kukkii ja yleisilme on kärsivä.

Oon myös melko yksinäinen ja noh, näin masentuneena en jaksa jakaa itsestäni mitään yhtään kellekään. Ei kai sitä voi ystäviäkään saada, jos on itse kuin seinä. Mitä mun pitäis tehdä? Kaikki tuntuu niin turhalta. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kriispuhelimeen ja varaa aika terveyskeskukseen. Kuuntele itseapu podcasteja ja lue kirjoja/ hakeudu keskusteluterapiaan. tsemppiä, madennustaipumuksen kanssa voi oppia elämään, lääkitys taittaa oireita mutta ison tuö joudut tekemään omien ajatusmalliesi kanssa. Oireiden ollessa pahimmillaan ole tyytyväinen kun jaksat nousta sängystä aamulka ja tehdä yhden asian päivän aikana.

Vierailija
2/3 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hakenut apua silloin kun kärsin mt-ongelmista. Hoidin ne itse kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko vitamiineja tarpeeksi? Voit tietysti olla masentunut, mutta itse tokenin tosi tehokkaasti kun aloin syödä terveellisemmin, nukkua riittävästi, lenkkeillä päivittäin ja otin myös joitain ravintolisiä ja vitamiineja käyttöön. Aivosumu ja jatkuva väsymys katosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi