Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pestä pyykkiä jos se pitää hajustaa pesun yhteydessä?

Vierailija
23.07.2021 |

Mieluummin vaikka hien hajuiset vaatteet kuin hajustetut. Miksi terrorisoit hajusteilla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just pyörii koneellinen ja laitoin ihanaa mansikan tuoksuista Comfortia viimeistelemään tämän nautinnon. Tuoksuu niin ihanalle 🥰🍓

Vierailija
2/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tullut ihmeteltyä monesti. Mielestäni puhtaat vaatteet, lakanat, pyyhkeet ym. eivät tuoksu miltään, koska ovat juurikin puhtaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tykkää enemmän hajusteiden tuoksusta kuin hienhajusta. Miksi kaikkien pitäisi toimia sinun mieltymysten mukaan?

Vierailija
4/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että hajustehörhöä harmittaisi.

Vierailija
5/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tuoksuista. Eipä siinä sen kummempaa.

Vierailija
6/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän etikkaa jossa on vain hyvin pieni tuoksu. Pesuaine on sen sijaan hajusteeton. Ymmärrän sen että joistakin kaltaisistani on mukavaa jos pyykissä on pieni tuoksu. Niitä en tosin ymmärrä joista ohikulkiessa löyhähtää pesuaine. 😁

Vierailija
7/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi ängetä niin lähelle, että haistat miedon tuoksun vaatteissani.

Vierailija
8/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miedosti hajustettuja, tykkään että vaatteissa on joku pieni tuoksu. En kyllä itsekään pidä siitä, kun jotkut haisee viiden metrin päähän joltain omolta.

Vierailija
9/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin katsomassa asuntoa. Kirveli niin pahasti silmiä, ettei asunnon hajusta saanut selvää, kun siellä haisi jollekin juuri Omolla pestylle joka paikka. Enkä ole hajusteallerginen edes. 

Vierailija
10/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuainehajustehullu taas avohoitojaksolla kun on tehty useampi aloitus? Ketään muutahan aihe ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa.

Vierailija
11/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten hiki haisee pask alle. Luulevat että hajusteet peittää, mutta ei.

Vierailija
12/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin ihmisten hiki haisee pask alle. Luulevat että hajusteet peittää, mutta ei.

Sähän sen parhaiten tiedät 😂

Vierailija
13/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaset ihmiset ja niiden likaiset kodit saa muka tuoksumaan puhtaalle kun läträä hajusteita vaatteisiin.

Vierailija
14/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävin katsomassa asuntoa. Kirveli niin pahasti silmiä, ettei asunnon hajusta saanut selvää, kun siellä haisi jollekin juuri Omolla pestylle joka paikka. Enkä ole hajusteallerginen edes. 

Oletko varma, että kyseessä oli pesuaine? On olemassa yksi rakenteista, laminaatin alle jääneestä muovimatosta ym. rakennusteknisestä ongelmasta johtuva kemiallinen yhdiste, joka päästää ilmaan myrkkyä, jossa on pesuainemainen haju. Saatoit joutua tämän myrkyn uhriksi. Et ilmeisesti ottanut asuntoa ja todella hyvä niin.

Vierailija
15/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän hajusteetonta pesuainetta. Huuhteluaine on hajusteeton. :D

Vierailija
16/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuainetyypit on whit e t rash ihmisiä. Kouvolatukka päässä, röökiä kuluu ja tää kaikki kompensoidaan haisemalla kilometrin päähän pesuaineelta. Todella tyylikästä.

Vierailija
17/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaset ihmiset ja niiden likaiset kodit saa muka tuoksumaan puhtaalle kun läträä hajusteita vaatteisiin.

Miten niin? Mä olen ammattisiivooja, ja väitän, että mun kotini on puhtaampi kuin sun. Ja joo, läträän sillä mansikan tuoksuisella Comfortilla, kun PESEN pyykkiä. Mikä mun uudessa pesukoneessa, 60 asteen ohjelmalla, pestyssä pyykissä on nyt sitä likaista, jonka hajua peittelen? Sulla taitaa pari ruuvia olla hukassa 🙄

Vierailija
18/18 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesuainetyypit on whit e t rash ihmisiä. Kouvolatukka päässä, röökiä kuluu ja tää kaikki kompensoidaan haisemalla kilometrin päähän pesuaineelta. Todella tyylikästä.

Säkin vaikutat tosi tyylikkäältä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi