Millaisia aloituksia olisi tullut palstalle 100+ vuotta sitten?
"Mies käänsi kukonlaulun aikaan kylkeä ja jouduin lypsämään lehmät!"
"Mistä 35-vuotias 9 lapsen (5 kuolleena syntynyttä) nainen voi vielä löytää hyvän miehen?"
"Mitä hääyönä pitää tehdä?"
"Nauroin naapurin paskahuussia. Ei ole tehty mäntypuusta kuten meidän!"
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 21 vuotias fröökynä. Ja Helsingin matkaa varten hatun ostaisin ja kysyisin onko nyt muotia ruusukkeet vai sulat hatussa.
:}
Pikkuveli on merimies ja toi etelästä keltaisia kaarevia pötkylöitä! Helwetin pahoja, paksut ja sitkeät kuoret.
Voisiko joku tehdä minulle Munsalan kansallispuvun?
Meillä on maaseudun kylässä melkein vesiklosetti!
Pissa menee putkea pitkin jokeen, mutta kakka menee ämpäriin.
Onpa tyhmän näköisiä ja epäkäytännöllisä nuo uudet polkupyörät. Etu ja takapyörät samankokoisia!
Saman kylän poika, julkea ja koppava Urho, uhoaa lähtevänsä oikein pääkaupunkiin! 1000markkaa weikkaa, että tuo kaljupäinen prillipiru tulee parissa wiikossa maitojunalla takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Pikkuveli on merimies ja toi etelästä keltaisia kaarevia pötkylöitä! Helwetin pahoja, paksut ja sitkeät kuoret.
Reps*🍌😀
Suomenvaltio suunnittelee tilapäistä benziiniveroa
Vierailija kirjoitti:
Aika helmiä joukossa😀
Samaa mieltä😉
Tuleva laulajatähti Danny aloitti kiertokoulun!
Vierailija kirjoitti:
Tuleva laulajatähti Danny aloitti kiertokoulun!
Dannyn anoppi syntynyt!
Nauris kelpaa meille mainiosti. Toivat maahan jotain perunaa, kovin on pahan makuiset marjat, siitäkö muka korvaavaa nauriille. Salli mun nauraa.
Väittävät, että Ddt ja Täystuho olis haitallisia ihmisille, vähänpä tietävät...
Vierailija kirjoitti:
Suomenvaltio suunnittelee tilapäistä benziiniveroa
Paino sanalla "tilapäistä"... salli mun nauraa😉🙄😄😄😄
Meidän Mansikki tuottaa niin rasvaista maitoa, että sain meijeriltä 2p/litra lisähintaa. Olishan se nyt ihan hullutusta, jos asiakas maksaisi enemmän rasvattomammasta vaihtoehdosta.
Tämmöstä politikaatiota mie en kyl ymmärrä. Ennen Valtio maksoi isännill pellonraivaamismaksuja. Ja annas olla, nyt sama Valtio maksaa samoill miehill siitä, että pistäät ne samat pellot pakettii tai istuttaat puuntaimill. Mie en vaan ymmärrä!!!
Dannyn 10v. Kiertue. Uudet värivalot.
Rakkaani muutti Neuvostoliittoon, pitäisikö mennä perässä, se on kuulemma unelmien valtakunta ja työläisten paratiisi. Pitäisikö sittenkin jäädä palvelemaan porvareita? Miten kupan voi hoitaa?
Sukulaisemme otettiin piharakennuksesta vankileirille 17-vuotiaana. Ei ollut osallistunut taisteluihin sisällissodassa.
Junavaunusta vielä tervehti meitä ja kertoi, että on kidutettu antamalla hyvin suolaista kalaa, muttei lainkaan vettä. Oli aivan turvonnut. Ilmeisesti munuaiset kärsineet moisesta. Kuoli vankileirillä.