Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kissa pissasi kiipeilytelineen alaosan, saako hajua millään pois?

Vierailija
31.07.2014 |

200 euron kattoon asti yltävä kapistus, arvatkaa harmittaako, ei tietty lisäosana saa pelkkää alinta tasoa.

ja kyllä, pissimisen syy tiedossa, lääkärissä käyty ja lääkitys päällä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisikö siihen itse tekemään uuden alaosan?

Vierailija
2/11 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile etikkaa, toimii aika hyvin kissanpissaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

etikka-astianpesuainesekoituksella olen koittanut, ei auttanut. ehkäpä kokeilen vielä pelkkää etikkaa, voiko sen hetken aikaa antaa olla ja pestä pois sitten? vai onko sen imeytymisestä haittaa?

meniköhän pissaa teilineen reunaan lattiallekin, minä täällä nenä maata pitkin nuuhkimassa...

Vierailija
4/11 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uuden alaosan nikkarointia saatan pohtia, jos millään ei nyt tuota hajua saa pois. mistähän sitten löytäisi päällisen, haittaa silmää jos kovin eri värinen :)

Vierailija
5/11 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas, osta tuota ainetta äläkä mitään nikkarointia suunnittele.

Vierailija
6/11 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo siis ehdottomasti ainetta kokeilen ensin. ja etikkaa. nyt kauppaan etikkaostoksille :)

Vierailija
7/11 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus eläinkaupasta suihketta, joka neutralisoi pissan hajua, ja toimi kyllä.

Vierailija
8/11 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/11 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyypä kokeilla! hirveä hinta tiiviisteellä kyllä, onkohan tuota suihkepulloa tulossa valikoimaan, onko hetkellisesti loppunut. tiedä sitten toimiiko, kun pissi ehtinyt imeytyä... tuskin tuota osaa nyt voi suihkun alla virutella...

Vierailija
10/11 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pohja vaneria? Toivottavasti se ei kovasti kastunut. Luultavasti samanlaisia aineita on myynnissä myös muualla, ja toivon mukaan halvemmalla. En itse käyttänyt sitä tiivistettä, mutta eiköhän se toimi ihan yhtä hyvin. En muista käytinkö sitä ikinä kiipeilypuuhun, mutta sohvasta ainakin lähti haju.

Vierailija
11/11 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaneria ilmeisesti joo (siitä hajun pois saaminen mahdottomuus?), plyysipäällyste. voihan harmituksen harmitus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän