Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset vouhkaavat long covidista? Mulle lääkäri sanoi influenssan jälkeen...

Vierailija
23.07.2021 |

...että odota pari kolme vuotta niin oireet loppuvat. Niin kävikin. Vain keuhkoihin jäi pysyvää arpikudosta ja haju- ja makuaisti ei parantunut. Mutta loppuipahan mielenkiinto syöpöttelyyn. Paino putosi influenssassa 13 kg ja sen jälkeen useita kiloja vuodessa. Pudonnut paino on korvannut heikentyneet keuhkot.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long covid on keksitty.

Vierailija
22/33 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long covid -poliklinikan lääkäri sanoi että tulijat ohjataan psykologin puheille. Kertoo kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long covid -uutisointi on pelon lietsontaa, jotta nuoret saataisiin piikille.

Vierailija
24/33 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut long covid oireiden perusteella jo 14 vuotta. Lääkäreitä ja yhteiskuntaa ei pahemmin ole kiinnostanut. Nyt vouhkataan long covidista siihen malliin, että se olisi kauhea uhka ja suunnilleen uusi kansantauti.

Vierailija
25/33 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä taas vessassa googlettajat tietää paremmin kuin virologit ja lääkärit 🤔

Vierailija
26/33 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli perusflunssan jälkioireena keuhkokuume muutama vuosi sitten. Tulehdusarvot yli 200 ja vaikka antibioottihoito aloitettiin heti, sairastin sängyn pohjalla kuukauden. Toipumiseen meni vuosi. Perusterve, hoikka nuori nainen ja näin kävi. Long covid on hypokondriaa.

Vierailija
27/33 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiteitä ressukoita,kun teiltä on viety oikeus olla uniikkeja, koska long-covid saattaa olla moninkertaisesti vaikeampi kuin teidän flunssan jälkitaudit.

Vierailija
28/33 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä taas vessassa googlettajat tietää paremmin kuin virologit ja lääkärit 🤔

Minä olen lääkäri, vaikka palstailenkin vessasta 😉

Vierailija
29/33 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiteitä ressukoita,kun teiltä on viety oikeus olla uniikkeja, koska long-covid saattaa olla moninkertaisesti vaikeampi kuin teidän flunssan jälkitaudit.

>saattaa

Missä lähteet?

Vierailija
30/33 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne longcovid oireet on?

Vierailija
31/33 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa poistetussa ketjussa oli hyvä kommentti long covid agendaa kyseenalaistaen:

"En oikein ymmärrä teidän agendaa.

Nautitteko te etätöistä ja eristäytymisestä niin paljon, että haluatte pitää sen vaikka valehtelemisen kautta? Luomalla keinotekoisen "pitkäcovid" mielisairauden?

Vai onko teillä joku ilmastonpelastus agendana, että mitä pidempään rajoitukset kestävät niin sitä vähemmän ihmiset lentävät jne?

Mikä tämän pitkäkoronan agenda on oikein? Koska kyseinen juttu on täyttä mielen harhaa ja keksitty juttu, joten haluan ymmärtää mikä teidän todellinen agenda on? Etätyön pitäminen, vai?"

Se voikin olla, että tämän takana on trolliporukan halu pitää etätyö ja myös ilmastovaikuttaminen.

Vierailija
32/33 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/33 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä