onko tämän palstan vallannut teinit vai
Onko ihmisten älykkyys tosiaan näin alhaista, kun tämä palsta antaa ymmärtää?
Kommentit (15)
Teinit nostaisivat tasoa, heidän juttunsa ovat teräviä sekä oivaltavia eikä vain jotain valittamista kun mies ei anna, tai kun kakarat ovat ikäviä tai mitä teen kun pimppiä kutittaa. Ne ovat väsähtäneiden aikuisten juttuja jotka alkavat maistua puulta kun niitä on aikansa jauhanut. Tympeys johtuu siitä että tämä alkaa käydä leipätyöstä ja elämä on vain täällä jos on aikaa lukea kaikki heitot sekä aloitukset.
Niinhän se menee että ensin valitetaan kaikesta mahdollisesta maan päällä ja lopuksi sitten siitä että täällä on typeriä kirjoituksia sekä kirjoittajia.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:34"]" ONKO tämän palstan VALLANNUT teinit"... Ei vittu...
[/quote]
Paraskin sanoja!
mäkin pitkään yksikseni mietin palstan tason hurjaa laskua, syytin myös yksistään teinejä ja odotellut koulun alkua. mutta tänään on ollut kaksi ketjua jotka ovat saaneet minut tajuamaan, palstan tason lasku ei ole yksistään teineistä kiinni. palstalla paljon myös todella ilkeitä ja täysin sydämmettömiä aikuisia naisia, niin ikävältä kuin se tuntuu itse naisena sanoakkin.
Eiköhän jutut rauhoitu kun koulut taas alkavat...
oon kans miettiny, mikä tänne on iskeny. oon palstaillu muutaman kk:n ja meno siinä ajassa muuttunut aivan täysin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:10"]Onko ihmisten älykkyys tosiaan näin alhaista, kun tämä palsta antaa ymmärtää?
Koska kysymys monikkomuodosta, oikea tapa on kysyä: OVATKO tämän palstan vallanneet teinit. Etpä siis kovin älykkäältä vaikuta itsekään.
" ONKO tämän palstan VALLANNUT teinit"... Ei vittu...
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:10"]Onko ihmisten älykkyys tosiaan näin alhaista, kun tämä palsta antaa ymmärtää?
Koska kysymys monikkomuodosta, oikea tapa on kysyä: OVATKO tämän palstan vallanneet teinit. Etpä siis kovin älykkäältä vaikuta itsekään.
[/quote]
Moi 16wee :D
Vaikuttaa siltä että teinit. Suurin osa aloituksista täyttä moskaa. Ennen oli jotain fiksuakin tai sitten legendaarisen hauskoja ketjuja.
Olisi kyllä kiva lukea hauskoja ketjuja, mutta nää on täynnä jotain vittu-sanoja ja blogin pitäjien haukkumista.
Joo kyllä tää on nykyään pilalla.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:35"]Vaikuttaa siltä että teinit. Suurin osa aloituksista täyttä moskaa. Ennen oli jotain fiksuakin tai sitten legendaarisen hauskoja ketjuja.
[/quote]
Oon pyöriny täällä jotain päälle kaks vuotta, ja mun mielestä palstan taso on laskenu huomattavasti tässä vajaassa puolessavuodes.
t. 16v
Paljolti on. Tämä oli ennen hauska, nokkelasanaisten avuliaitten naisten palsta. Enää en juurikaan käy.