Shein eur ja tullimaksut
Siis pitääkö maksaa tullimaksu, jos tilaa Shein Eur sivustolta?
Olin siinä käsityksessä, että tuotteet tulee EU:n alueelta kun tilasin.
Mutta joku sanoi, ettå ne lähetetään Kiinasta.
Onko kukaan tilannut nyt Heinäkuun aikana sieltä?
Kommentit (36)
Tullit tulee masettavaksi vain tietyn kategorian tuotteista. Vaatteet eivät tähän yleensä kuulu. Tulli.fi löytyy kyllä tietoa. Fintaric on myös hyvä sivusto, josta tullinimikkeenkin voi hakea ja samalla näkee kuuluuko tuote tullimaksun piiriin vai ei.
Tuleeko tullit jos tilaa yli 150 e. Kun tosi moni täällä on sanonu ettei oo tullu tulleja Sheiniltä tilatessa tän tulliuudistuksen jälkeen, mutta kukaan ei oo kertonu millä summalla ovat tilanneet. Vähän kuumottaa tilata kun mun ostokset maksais aikalailla sen 150 e...
Mitä kautta kannattaa maksaa, olen kuullut että kaappaavat joitain pankki tunnuksia ja tekwvät niillä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tullit jos tilaa yli 150 e. Kun tosi moni täällä on sanonu ettei oo tullu tulleja Sheiniltä tilatessa tän tulliuudistuksen jälkeen, mutta kukaan ei oo kertonu millä summalla ovat tilanneet. Vähän kuumottaa tilata kun mun ostokset maksais aikalailla sen 150 e...
No mä tilasin satasella, eikä tullut mitään tullimaksuja.
Tilasin sieltä ensimmäisen ja viimeisen kerran. Mitäpä menin luulemaan että saisin niin halvalla, laatuako? Mikä tahansa H&M-rätti pesee Sheinin mennen tullen laadussa, mitään muuta hyvää siellä ei ole kuin hinta. Mutta pascoahan sillä sitten saa. Vaatteet kutistuu pesussa ja on nukkaantuneita jo ekan pesun jälkeen vaikka tasan noudatan pesuohjeita. Paitojen hihat kutistuu monella sentillä ja jäävät lyhyiksi. Osa tuotteista on hutiloiden tehty ja viimeistelyt loistaa poissaolollaan. Saumurilla (tai millä lie) vaan hameen helmat surautettu, eikä tehty taitosta. Älkää hyvät ihmiset tuhlatko rahojanne siihen roskaan. Lukekaa niistä tuotteista ne yhden ja kahden tähden palautteet, ei ne ihmiset huvikseen siellä tätä samaa sano että surkeaa laatua. Enkä usko että pesun jälkeen monikaan tulee enää edes kertomaan miten kävi, jolloin tilanne on jo pahempi kuin paketista avatun jo valmiiksi lumpun vaatteen kanssa.
Siis ei tule tullimaksuja , vaikka tilais kuinka paljon niitä 0,99€ tuotteita ?
Minuu askarruttaa ja nää tullimaksut , kun sielä on kaikenlaista tavaraa 0,99€ alkaen ., jopa varsiimureita . Sit onkii kiva kun paukahtaa päälle joku älyvapaa tullimaksu. Huh !
Eikö teitä yhtään tippaa liikuta eettiset tai ekologiset asiat, kun haluatte tilata tuollaista roskaa?
Te, jotka olette tilanneet vaatteita Sheinista, montako vuotta olette keskimäärin niitä käyttäneet? Enkä nyt tarkoita jotain juhlapukua, jota käytetään muutaman vuoden välein (paitsi että ei käytetä, koska se näyttää vanhalta kun tyyli on muuttunut), vaan ihan t-paitoja ja vastaavia. Montako vuotta tai montako pesua ennen kuin lentää roskiin?
Itse ostan vaatteita, joita oikeasti voi käyttää vuosia ihan arjessa.
Tullimaksu näytti tulevan nyt. 150 e ostos ja 10 e tulli.
:) kirjoitti:
Moi!
Oon jo pitkään halunnu tilata sheiniltä,mut se huolestuttaa et tuleeko pakettejen mukana esim.ötököitä tai muuta?
Vai tulevatko edes perille saakka?
Onko teille tullut koskaan tullimaksuja?+haetaanko paketit postista vai tuleeko ihan kotiovelle?
( "Kiitti jos vastaat!(:" )
Jos olet ns köyhä..älä tilaa
laatu vaihtelee täysin surkeasta huippulaatuun.
Mikäli hinta alle 10 eur= surkea.
Mitoitus superpientä
Jos olet 170 cm..hihat ja lahkeet loppuu kesken.
Tullia ei tule.
Toimitusaika voi olla jopa 2 viikkoa.
Paketti noudettava itse matkahuollon pisteestä.
Jos joululahjoja tilaat..niin..voi voi.
Pakkaukseen menee 4 pv ja siihen se 2 viikkoa toimitus.
hei,
täältä ei ainakaan kannata tilata mitään,ottavat palautuksesta noin 15€.
sportfits.de
Ei mun ainakaan ole tarvinnut maksaa mitään tulleja kun olen tilannut shein appistä. Eikä ötököitä.
Sheinin kaikki rätit on POLYESTERIÄ!!! ELI MUOVIA
Moi! En tiedä oletko jo tilannut ja miten sulla on asia hoitunut, mutta itse kerran tilasin kun lapsi halusi (2021 alku vuodesta/2020 loppu vuodesta. En muista tarkkaan) Paketti tuli kotiovelle muutamien kuukausien jälkeen. Vaatteissa ei ollut ötököitä/likaa jne. Osa vaatteista oli huono laatuisia mutta osa taas hyvä laatuisia. Ei tullut ihottumaa jne. Ei tullimaksua, mutta tiedän että jos tilaa 150e edestä niin menee tulliin ja tulee todennäköisesti maksu. Koot olleet oikeita ja suurin osin hyvä kokemus!:) Olen kuullut että laatu on parantunut parin vuoden jälkeen reippaasti. Kosmetiikkaa en suosittele tilaamaan allergiareaktioiden ja laadun takia.