Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei käyttänytkään koiraa lenkillä

Vierailija
23.07.2021 |

Olin työvuorossa miehen piti käydä koira lenkittämässä. On lapinkoira ja tarvitsee paljon liikettä. Kävikin sitten ilmi kun tulin töistä, että koira oli tehnyt makkarin lattialle tarpeet. Huomasin kun löysin jotain haisevia rättejä roskiksesta että mitä ihmettä.

Myönsi sitten ettei ollut muistanut ajoissa lenkittää koiraa. En ymmärrä miten voi olla noin huolimaton!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran omistaja hoitakoon koiransa itse. vaihda siis työtä sellaiseksi jota voi etänä tehdä.

Totta kai, mutta jos toinen sanoo, että voi lenkittää, niin kyllä siihen pitäisi uskaltaa luottaa. Ei kannata luvata mitään, jos ei sitä teekään. Sitten keksitään toinen ratkaisu. 

Vierailija
22/31 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nyt puskaradion kautta erään eläkeläisen hoitamaan lenkitykset. Eli ap tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa ei voi jättää tuon miehen vastuulle, ei ole valmis siihen. Kannattaa varmistaa itse koiran tilanne ja hoito.

Vierailija
24/31 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
25/31 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjassaan My Enemy, My Love (1992) Judith Levine tuo esiin, miten miesv iha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.

Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."

Miten tämä asia liittyy ketjun aiheeseen? Onko se mielestäsi miesvastaisuutta, että ei hyväksy mieheltäkään viattoman eläimen heitteillejättöä, varsinkin kun tämä on luvannut huolehtia eläimestä?

Vierailija
26/31 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit lemmikin jota et pysty itse hoitamaan. Ei se miesystävän vika ole että olet ottanut vaativan koiran.

Vierailija
27/31 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otit lemmikin jota et pysty itse hoitamaan. Ei se miesystävän vika ole että olet ottanut vaativan koiran.

Aikanaan exän kanssa otettiin yhdessä koira ja kun ero tuli niin päätettiin, että koira jää minulle. Ap

Vierailija
28/31 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on ikäviä ja vaativia lemmikkejä, kun aina pitää olla viemässä niitä paskalle. Ikinä ei hetken rauhaa kun aina pitää olla lenkillä kykkimässä pussittamaan uunituoretta paskaa. Hyvin ymmärrän ettei mies jaksa tuollaista karvareuhkaa. Täytettynäkin tuottaisi enemmän iloa.

Vierailija
29/31 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulemma vihaa kissaamme, mutta silti ruokkii kun tuo haluaa evästä ja ottaa syliin paijattavaksi kun elukka haluaa huomiota. Ja nämä ns selän takana 😂 siksi tuosta tulikin aviomies kun on kuitenkin tuollainen pehmo äksyn kuoren alla.

Eli Ap, jos koiran hyvinvointi on sinulle tärkeä niin tuo mies ei ole oikea.

Vierailija
30/31 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty luottamaan edes koirankusetuksessa niin missä sitten? Sulla on kohta kaksi hoidettavaa.

Vierailija
31/31 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän aika omavaraisesti ja itsenäisesti muuten. Miesystävä vähän niinkuin menee siinä samalla. Pitäisi voida kuitenkin luottaa tällaisissa asioissa. Ap